Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از شرکت نفت فلات قاره ایران، مهندس شهرام متوسل افزود: با توجه به اولویت توسعه میادین مرزی و مشترک، تسریع در افزایش تولید میدان مشترک فروزان در دستور کار قرار گرفت و خوشبختانه پس از ۸۸ روز تلاش مستمر شبانه‌روزی در ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ با موفقیت جریان سیال از چاه برقرار شد.

وی گفت: پس از انجام ۲۷۳۸ متر حفاری در ۸ حلقه چاه، برای نخستین بار تولید نفت از لایه مخزنی کژدمی فوقانی در این میدان محقق شد که با تکمیل این چاه، دکل حفاری به یک چاه دیگر منتقل و همچنان حفاری در سایر چاه‌ها ادامه خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متوسل گفت: با انجام عملیات طراحی، مهندسی، خرید کالا، تجهیزات و تامین سرویس‌های لازم، همزمان دو دستگاه دکل دریایی در حال حفاری در این میدان مشترک است.

به گزارش ایرنا، پروژه افزایش تولید میدان مشترک فروزان جزو یکی از چهار پروژه طرح نگهداشت و افزایش تولید در شرکت نفت فلات قاره ایران است که توسط شرکت‌ پتروپارس اجرا می‌شود.

برچسب‌ها وزارت نفت نفت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت نفت نفت وزارت نفت نفت افزایش تولید میدان مشترک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۸۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت شرکت کنندگان در مسابقات شترسواری عربستان + فیلم

 مصدوم و مجروح شدن تعدادی از شرکت کنندگان در مسابقات شترسواری زنان در عربستان از ویدو های پربازدید شبکه های اجتماعی در این کشور بوده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • افزایش ۵۰۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت ایران
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • افزایش اشتغالزایی و رونق تولید از آثار و برکات وقف محسوب می‌شود
  • افزایش ۲.۵ درصدی مشترکان برق
  • توقیف ۵۲ دستگاه حفاری غیرمجاز در لرستان
  • مصدومیت شرکت کنندگان در مسابقات شترسواری عربستان + فیلم
  • بازدید سرلشکر رحیم صفوی از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج فارس
  • تحریم‌های مشترک انگلیس، آمریکا و کانادا علیه ایران
  • نیاز کشور به گندم برای تولید نان ۱۲ میلیون تن است
  • افزایش بهره‌وری با استفاده کشاورزان از فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان