Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری فارس، وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای فرا رسیدن ۲۹ فروردین، روز ارتش را گرامی داشت.

در این بیانیه آمده است: وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران فرا رسیدن ۲۹ فروردین، روز دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران و یادمان دلاوری‌ها و رشادت‌های محافظان جان بر کف وطن را گرامی می‌دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارتش سرافراز جمهوری اسلامی ایران در کنار دیگر نیروهای مسلح کشور تلاش‌های خالصانه و بی‌بدیلی در راه اعتلای آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و پاسداری از امنیت و مرزهای ایران عزیز از بدو پیروزی انقلاب اسلامی انجام داده‌اند که نزد ملت بزرگ ایران هیچگاه فراموش نشده و بدون تردید حماسه سازی‌های این بزرگمردان در یاد و خاطره‌ها ماندگار خواهد ماند.

این بیانیه می‌افزاید: بی‌شک اقتدار امروز دستگاه دیپلماسی در عرصه‌های بین‌المللی در صیانت و حفاظت از منافع کشور، مدیون و مرهون مجاهدت‌های نیروهای مسلح جان برکف کشور است. قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران، به مدد ارتقای توانایی نیروهای مسلح مهمترین عامل بازدارنده در مقابل چشم طمع دشمنان کشور بوده و این امر مهمترین سرمایه کارگزاران سیاست خارجی در تامین منافع کشور است.

در بیانیه وزارت امور خارجه آمده است: ارتش و نیروهای مسلح و دستگاه دیپلماسی در کنار یکدیگر ضامن حفظ صلح و امنیت، اقتدار، دفاع از منافع و حقوق ملی بوده و بر اساس ارزش‌های متعالی انقلاب اسلامی، در کنار مظلومان و ملت‌های مقاوم منطقه و جهان هستند. وزارت امور خارجه ضمن تبریک روز ارتش به همه دلاورمردان این نیرو، خود را موظف می‌داند در کنار این نیروی انقلابی و دشمن‌ستیز، در خدمت ارتقای امنیت کشور و تحقق منافع عالیه مردم‌ و نظام بیش از پیش عمل کند.

به گزارش فارس، علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان نیز روز یکشنبه ۲۸ فروردین ماه در آستانه روز ارتش، در جمع فرماندهان و مسؤولان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه سیاست خارجی و سیاست دفاعی هم‌افزا و مکمل یکدیگرند، تصریح کرد: ترفند دشمن در ایجاد شکاف بین سیاست خارجی و سیاست دفاعی را با مقاومت برگرفته از درایت و هوشمندی رهبری ناکام گذاشتیم. (اینجا بخوانید)

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: روز ارتش دستگاه دیپلماسی قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران وزارت امور خارجه نیروهای مسلح سیاست خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۸۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد ارتش

به گزارش خبرگزاری مهر، هیأت نظامی جمهوری آذربایجان با حضور در تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش از توانمندی‌ها و آمادگی‌های رزمی این تیپ بازدید کرد.

در این بازدید کارکنان تیپ ۶۵ در حضور هیأت نظامی جمهوری آذربایجان با اجرای رزمایش‌های متنوع در حوزه مبارزه با تروریسم، رهایی گروگان و… توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشتند.

کد خبر 6095490

دیگر خبرها

  • رسالت امام صادق (ع) انفجار علمی بود
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • جدیدترین خبر افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه امروز ۱۵ اردیبهشت
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از ارتش ایران
  • هیچ مماشاتی با اعمال قدرت علیه ایران در کار نیست | عملیات وعده صادق قدرت فرماندهی ایران را نشان داد
  • عملیات وعده صادق قدرت فرماندهی ایران را نشان داد
  • عملیات «وعده صادق» قدرت ایران را به نمایش گذاشت
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از ارتش ایران+ جزئیات
  • بازدید هیئت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد ارتش
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد ارتش