Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوبعلی نظری ظهر سه شنبه در جمع اصحاب رسانه خراسان رضوی اظهار کرد: نگاه ما به توسعه استان عمل با برنامه در حوزه اقتصاد و زیرساخت است و با توجه به شناخت مشکلات و توانمندی‌ها بسیاری از مسائل حل شدنی است.

استاندار خراسان رضوی افزود: اقتصاد را جریانی و مصداق به مصداق حل می‌کنیم.

وی با بیان اینکه به نظر می‌رسد راه حل رفع مشکلات اقتصادی استان ۹ راهبرد است افزود: راهبرد نگهداشت، به این معنا که کاری کنیم کارخانه‌های بزرگ و فعال تعطیل نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظری بیان کرد: راهبرد احیا و بهره‌وری از دیگر برنامه‌ها است و ذیل هر کدام هدف عملیاتی تعریف کردیم.

استاندار خراسان رضوی اظهار کرد: برای رسیدن به اهداف پیش بینی شده ۶۰ هدف عملیاتی تعیین شده است.

وی افزود: هم اکنون هشت قرارگاه اقتصادی شامل قرارگاه اقتصاد کشاورزی، صنعت، زیارت، دانش بنیان، تامین منابع , انرژی و زیرساخت ومردمی تشکیل شده است.

نظری گفت: سه طرح بزرگ مصوب شامل شهرک فرودگاهی که قرارداد مطالعات پایه آن آغاز شده و به هشت هزار هکتار زمین نیاز دارد, آزادراه حرم تا حرم و همچنین قطار سریع‌السیر که ۲۰ میلیارد دلار هزینه دارد و ۱۰ سال است بر زمین مانده از برنامه‌های بزرگ در استان است.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه علاوه بر این‌ها، ۱۸۰ طرح مصوب سفر ریاست جمهوری هم برای توسعه استان داریم گفت: در استفاده از منابع ملی ضعیف‌ترین دستگاه‌های اجرایی را در کشور داریم در حالی که مدیران استان باید دنبال جذب این اعتبارات بروند.

وی افزود: در شش ماه گذشته که در استانداری فعال هستیم فضای روانی استان را عوض کردیم و شورای گفت‌وگوی با بخش خصوصی را مرتب تشکیل دادیم تا اگر مصوبه‌ای لازم است انجام دهیم.

نظری در مورد مشکلات رسانه‌ها هم گفت: قولی که نتوانیم اجرا کنیم نمی‌دهیم، پیشنهاد عملی برای حل مشکلات رسانه ها بدهید هر کاری که بتوانیم انجام می‌دهیم.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه در انتصاب مدیران جوان در استان نظر داشته است گفت: موضوع بانوان واستفاده از این ظرفیت‌ها بزودی این کار با نظر متخصصین صورت خواهد گرفت.‌

وی افزود: اگرچه در مدیریت اسکان زائران در ایام نوروز مشکلاتی و کمبودهایی بود ولی, با ورود به موقع و امکان اسکان اضطراری در حسینیه و مدارس و سالن‌های ورزشی مشکل مرتفع شد.

در ابتدای این نشست صاحبان رسانه‌های فعال استان نقطه نظرات خود را درباره مسایل مختلف استان با استاندار در فضایی صمیمی و شفاف بیان کردند.

فعال شدن تعامل خبری استاندار با رسانه‌ها، ضرورت اطلاع رسانی به هنگام مسایل مرتبط با شورای تامین استان، محقق نشدن وعده‌های استانداران قبل نسبت به خانه مطبوعات و موافقت استاندار با نشست ماهیانه رسانه‌ای از جمله مهمترین مسایل مطرح شده در این جلسه بود.

کد خبر 5470892

منبع: مهر

کلیدواژه: خراسان رضوی مشهد استاندار خراسان رضوی یعقوبعلی نظری اصحاب رسانه ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه ارتش جمهوری اسلامی ایران آمار کرونا ماه رمضان 1401 خطبه های نماز جمعه خراسان رضوی مشهد روز ارتش ایلام هفته هنر انقلاب اسلامی امام حسن مجتبی ع 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران استاندار خراسان رضوی رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۸۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه های انتخاباتی استاندار/تنور انتخابات را گرم نگه داریم

به گزارش خبرنگار مهر، جواد قناعت صبح شنبه در ستاد انتخابات خراسان جنوبی اظهار کرد: در دور اول نماینده سه حوزه انتخابیه خراسان جنوبی مشخص شدند.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: اما در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف کار به دور دوم کشیده شد که دو هفته دیگر برگزار می‌شود.

قناعت ادامه داد: انتظار بر این است که همان حساسیت‌ها و پیگیری‌های دور اول در دور دوم نیز وجود داشته باشد.

وی با تأکید بر اینکه تنور انتخابات در دور دوم باید با مناظرات و برنامه‌های تبلیغاتی گرم بوده ولی از چالش‌های بیهوده پرهیز شود، گفت: همه دستگاه‌ها چون دور اول برای برگزاری یک انتخابات باشکوه پای کار باشند.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: سیلاب در زیرکوه و خوسف و درمیان و برخی نقاط بیرجند داشته‌ایم که اگر به زیرساخت‌ها آسیب وارد کرده باید پای کار بهبود آن باشیم تا در روز انتخابات مشکلی به وجود نیاید.

قناعت ادامه داد: نیاز است که در روز انتخابات پیش بینی هواشناسی را نیز مد نظر داشته باشیم و با توجه به وضعیت جوی تدابیر لازم را مدنظر داشته باشیم.

وی افزود: حوزه رسانه و صدا و سیما نیز همچون گذشته انعکاس‌های خوبی در حوزه انتخابات داشته و تنور انتخابات را گرم نگه دارند.

استاندار خراسان جنوبی گفت: انتظار بر این است که از همان ثانیه‌های شروع انتخابات همه دستگاه‌های مرتبط و شعب آنلاین باشند.

قناعت اظهار کرد: نباید با این استدلال که انتخابات تنها در یک حوزه انتخابیه برگزار می‌شود کار را سهل بگیریم بلکه نیاز است همه دستگاه‌ها پای کار باشند.

وی یادآور شد: در دور اول انتخابات در خراسان جنوبی مشکل امنیتی نداشتیم و انتظار است در دور دوم نیز آمادگی‌های اطلاعاتی و امنیتی لازم وجود داشته باشد.

استاندار خراسان جنوبی یادآور شد: امیدواریم و تلاش می‌کنیم انتخابات در فضایی آرام و گرم و با یک رقابت سالم و با حضور باشکوه مردم برگزار شود.

کد خبر 6089553

دیگر خبرها

  • توسعه زیرساخت های آموزشی در استان سمنان/ افتتاح ۱۴ چمن مصنوعی
  • نقش کارگران در تولید بی‌بدیل است
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری، اقتصاد زیارت و گوهرسنگ‌ها در اکسپو‭۲۰۲۴ تهران 
  • توسعه استان اصفهان با توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و گردشگری
  • وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان‌رضوی مطلوب است
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • دستور استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی تیمارگاه حیات وحش در استان
  • راه‌اندازی تیمارگاه حیات وحش در خراسان رضوی
  • توصیه های انتخاباتی استاندار/تنور انتخابات را گرم نگه داریم