Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیانت گفت: طبق قانون وظایف دستگاه‌ها در آتش سوزی جنگل ها مشخص شده است و متاسفانه در سنوات گذشته برخی مدیران فقط بدنبال گرفتن عکس بودند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس؛ رهام دیانت، رئیس دادگستری گچساران در جلسه شورای اداری شهرستان که در سالن اجتماعات دادگستری برگزار شد، گفت:با توجه به گرانی های حاکم بر بازار و فشار مضاعف به قشر ضعیف جامعه، درنتیجه  اداره صنعت، معدن و تجارت شروع به فعالیت کرده است که انتظار داریم نظارت ها به شکل مستمر همچنان ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از وظایف شهرداری تنظیف شهری است و اگر نگاه کنیم بسیاری از جدول ها و کانال های شهر آلوده و پُر هستند درحالی که بهداشت عمومی جامعه درخطر است که بایستی به رفع مشکلات به طور جهادی عمل کرد.

دیانت ادامه داد: نیروهای سد معبر وظایف خاصی دارند و متاسفانه برخی مغازه داران از حریم پیاده رو ها استفاده می کنند و درحالی که پیاده روها برای عبور و مرور مردم است نه جای چیدن سبد میوه که باید با این موارد نیز برخورد شود.

رئیس دادگستری گچساران اظهار کرد: اگر از ساخت و سازهای موجود در بلوار گلستان عبورکنیم، می بینیم که برخی کوچه ها بن بست شده و برخی کوچه ها هم عرض کمی دارند که بر عدم نظارت ها صحه گذاشته می شود، بنابراین آن هایی که به صودت غیرمجاز اقدام به ساخت و ساز کرده اند هم طرح دعوی و هم تقاضای قلع و قمع شود.

وی ادامه داد: کمیسیون ماده ۱۰۰بسیارحساس است که برای زیبا سازی شهر و جلوگیری از ساخت وسازهای غیرمجاز است.اگر پارکینگ در سطح شهر باشد بسیاری از جرایم‌ کاهش خواهد یافت و انتظار داریم شهردار جدید با کارجهادی امورات را پیگیری کنند.

دیانت اظهارکرد: ساماندهی متکدیان و کودکان شاغل در ورودی های شهرمان حتما  مورد توجه بهزیستی و شهرداری قرار بگیرد،اما با توجه به گرم‌شدن هوا احتمال آتش سوزی های جنگل ها زیاد است که برطبق قانون وظایف دستگاه ها و نهادها مشخص شده است و متاسفانه در سنوات گذشته برخی مدیران فقط برای گرفتن عکس یادگاری اکتفا می کردند درحالی که برخی مدیران خود همگام با نیروهایشان جدا پای کار بوده ند.

رئیس دادگستری گچساران افزود: اما در خصوص استفاده از خودروهای دولتی قانون تاکید دارد که استفاده شخصی از خودروهای دولتی ممنوع است و این موارد هم‌ باید توسط مدیران رعایت شوند.

وی در پایان هم با اشاره به برگزاری جشن گلریزان گفت: قشر زیادی از افرادی که در زندان به سر می برند زیر خط فقر هستند و خانواده این افراد به نان شب هم محتاج هستند و ازمدیران انتظار داریم در جشن گلریزان همت کنند تا بسیاری ازمشکلات زندانیان مرتفع شود.

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۸۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ارائه برنامه از سمت شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال

مدیر تعاون روستایی همدان گفت: نیاز است مدیران عامل تعاونی‌ها با همکاری اداره تعاون روستایی شهرستان و اتحادیه مربوطه به‌صورت برنامه‌محور و با استفاده از ظرفیت‌های موجود هر منطقه و روستاهای مربوطه در راستای تحقق شعار سال برنامه و طرح خود را ارائه دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، محمد حسن دهبانی امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تعاونی‌های روستایی با سابقه طولانی و با مشارکت مستقیم مردم در بخش‌های مختلف روستایی فعالیت دارند که می‌طلبد مدیران عامل تعاونی‌ها با همکاری اداره تعاون روستایی شهرستان و اتحادیه مربوطه به‌صورت برنامه محور و با استفاده از ظرفیت‌های موجود هر منطقه و روستاهای مربوطه در راستای تحقق شعار سال برنامه و طرح تهیه و ارائه کرده و شوراهای اسلامی و دهیاران نیز نهایت همکاری و تعامل را در این خصوص داشته باشند.

وی افزود: در سطح بخش مرکزی ١٣ شرکت تعاونی به ثبت رسیده که در حال حاضر تعداد ٨ شرکت فعال و ۵ شرکت غیر فعال است.

مدیر تعاون روستایی شهرستان همدان ادامه داد: اداره تعاون روستایی باید با تشکیل کمیته‌ای ویژه مباحث مربوط به شرکت‌های غیر فعال را پیگیری کند تا در آینده نزدیک فعال شوند.

دهبانی اضافه کرد: مدیران شرکت‌های تعاونی باید به سمت به‌روزرسانی اساسنامه و برنامه‌های خود حرکت کنند و با توجه به ماهیت عملکردی و حوزه فعالیت، در برگزاری تمامی برنامه‌ها و مراسم‌های روستایی حضوری فعال داشته باشند.

کد خبر 748063

دیگر خبرها

  • لزوم تأمین منابع مالی برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی به مشهد مقدس
  • تمایل عجیب و تمام نشدنی زمین خواران به محدوده جنوبی تهران | مبارزه با ساخت و ساز غیرمجاز ادامه دارد
  • تشدید برخورد با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه
  • لزوم تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان
  • تاکید بر مبارزه با ساخت و ساز‌های غیرمجاز دماوند
  • فناوری‌های نوین برای مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز استفاده شود
  • دولت از استاندار جدید لرستان حمایت کند/ لزوم برخورد قاطع با فساد
  • لزوم ارائه برنامه از سمت شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال
  • برخورد با متخلفین تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در مهریز
  • مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت پلمپ شد