Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

نشست شورای مدیران روابط‌عمومی‌های دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و فناوری منطقه پنج کشور به شکل مجازی و با حضور دکتر شفیعی مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد.

در این نشست، دکتر تورج زینی‌وند مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه رازی به عنوان دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و فناوری منطقه ۵ کشور انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زینی‌وند گفت: توجه به ساختار روابط عمومی، ارتقاء سطح همکاری‌ها و مشارکت مدیران محترم روابط‌عمومی‌های دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و فناوری منطقه پنج کشور برای پیشبرد اهداف و برنامه‌ها مورد تأکیداست. با جدیّت و پشتکار فراوان فصلی نو ایجاد خواهیم کرد و برای ارتقاء جایگاه منطقه خواهیم کوشید.
دکتر ندا شفیعی، سرپرست اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، گفت: با وفاق و همدلی شاهد تحولات ارزشمند در سطح روابط عمومی‌های دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و فناوری منطقه پنج کشور باشیم.

به گفته شفیعی، حمایت مادی، معنوی و زیرساختی از ادارات روابط عمومی دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و فناوری بسیار مهم است. انتظار می‌رود دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و فناوری ضمن تلاش برای انعکاس هرچه بهتر ظرفیت‌های مجموعه، با صدا و سیمای مراکز استان‌ها تعامل و همکاری جدّی داشته باشند.
 لیلا زرین‌کفش معاون مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، گفت: هم‌افزایی مدیران روابط عمومی منطقه، ضرورت توجه به برگزاری کارگاه‌های آموزشی تخصصی، برگزاری منظم و مستمر جلسات منطقه و نیز برگزاری جشنواره روابط عمومی مورد تاکید است.

شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و فناوری منطقه پنج کشور شامل: دانشگاه رازی، دانشگاه صنعتی کرمانشاه، دانشگاه کردستان، دانشگاه ایلام، دانشگاه لرستان، دانشگاه آیت‌الله العظمی بروجردی (ره)، پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه، پارک علم و فناوری کردستان، پارک علم و فناوری استان ایلام، پارک علم و فناوری لرستان است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه رازی کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۸۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور پارک فناوری و نوآوی نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور

پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ به همراه شماری از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور شرکت می‌کند.

به گزارش شانا به نقل از پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت، پاویون شرکت‌های عضو خانواده پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ برپا می‌شود.

ششمین دوره این نمایشگاه از هشتم تا دوازدهم اردیبهشت امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه، بزرگ‌ترین رویداد صادراتی جمهوری اسلامی ایران است که در آن بیش از ۲ هزار بازرگان از ۱۰۰ کشور جهان برای حضور در آن دعوت شده‌اند.

پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت نیز به همراه تعدادی از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، در سالن ۳۸B نمایشگاه میزبان بازرگانان، متخصصان و صادرکنندگان فعال در این حوزه خواهد بود.

از جمله شرکت‌های دانش‌بنیان که در پاویون پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ حضور دارند می توان به شرکت  ارگ تجهیز پارسیان، شریف نانو پارس، پارس پرداز، پیک فرزانه پویا، پارت آریا نیرو پانیر، داتیس لیان آریا و تجارت اکسیر انرژی کیان اشاره کرد.

این نمایشگاه به‌عنوان بزرگترین رویداد نمایشگاهی در حوزه صادرات ایران می‌تواند زمینه را برای صادرات محصولات دانش‌بنیان و خدمات فنی-مهندسی در صنعت نفت و به ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان فراهم کند.

دیگر خبرها

  • ایجاد مرکز عرضه پوشاک حجاب و کالای عفیفانه در تهران
  • مراکز برتر مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور در زاهدان معرفی شدند
  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای
  • معرفی مراکز برتر مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور
  • هوشمندسازی خدمات حوزه مشاوره و سلامت دانشجویی با به‌کارگیری هوش مصنوعی
  • اتمام ۱۰ پروژه عمرانی بلاتکلیف در شمال تهران
  • «رویداد استارتاپی شتاب» در پارک علم و فناوری قم برگزار شد
  • حضور پارک فناوری و نوآوری نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور
  • حضور پارک فناوری و نوآوی نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور
  • پژوهش موتور محرک توسعه کشور و آزمایشگاه موتور محرک پژوهش است