Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@06:55:54 GMT

۲۰۰ نفر از معتادین متجاهر در ورامین جمع آوری می‌شوند

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۲۸۲۹۰

۲۰۰ نفر از معتادین متجاهر در ورامین جمع آوری می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، مجید درویشی فرماندار ورامین بعداز ظهر امروز در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان ورامین، با اشاره به هماهنگی لازم در راستای جمع آوری معتادین متجاهر شهرستان ورامین، اظهارکرد: با هماهنگی های انجام گرفته بین دستگاه های اجرایی در آینده نزدیک با اجرای طرح ساماندهی، ۲۰۰ نفر از معتادین متجاهر شهرستان ورامین جمع آوری می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی مدون عملیاتی در آموزش و پرورش برای پیشگیری از استعمال مواد مخدر گفت: آموزش و پرورش باید برنامه جدی، مدون، عملیاتی و کاربردی برای آموزش و پیشگیری دانش آموزان  به خصوص دبیرستان ها در برابر استعمال مواد مخدر داشته باشند.

فرماندار ورامین افزود: کل توان همه‌ی دستگاه های مربوطه باید بر روی پیشگیری و آموزش آسیب های اجتماعی در مدارس به کار گرفته شوند و همه‌ باید این مسئله را جزو اولویت برنامه ریزی خود قرار دهند‌.

درویشی در پایان با اشاره به گزارشات واصله در راستای کشت های مواد مخدر در برخی از مزارع و گلخانه ها، گفت: جهاد کشاورزی با همکاری نیروی انتظامی و دادستانی با برگزاری گشت های مشترک نسبت به پایش گلخانه ها و زمین های زراعی به‌طور محسوس و نامحسوس برای کشف کشت های مواد مخدر  اقدام کنند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

منبع: فارس

کلیدواژه: فرماندار ورامین مجید درویشی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۸۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد

فرمانده انتظامی خراسان رضوی از کشف ۲۴۷ کیلوگرم حشیش در مشهد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی پلیس، سردار سرتیپ پاسدار محمدکاظم تقوی اظهار کرد: تیم‌های مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در اقدامی اطلاعاتی، یک محموله مواد مخدر را ردزنی و پس از کنترل و مراقبت‌های پوششی در اقدامی غافلگیرانه خودرو پژو ۴۰۵ حامل مواد افیونی را در یکی از خیابان‌های شهر مشهد متوقف کردند.

وی افزود: در این عملیات مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در بازرسی از خودرو موردنظر ۵۰ کیلوگرم حشیش کشف و یک متهم زن و یک متهم مرد تبعه خارجی را نیز دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه با اشاره به بازرسی از مخفیگاه متهمان در بلوار توس، ۱۹۷ کیلوگرم حشیش را کشف کردند، تصریح کرد: در مجموع در این عملیات مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ۲۴۷ کیلو گرم حشیش را کشف و دو متهم دستگیرشده به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 748535

دیگر خبرها

  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد
  • (ویدئو) ماجرای سرقت لول‌های تریاک در سریال آینه عبرت | مواد مخدر آتقی واقعی بود!
  • کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم
  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • «اسنوس» مواد مخدر جدید فوتبالیست‌های لیگ برتر
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران