Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-27@10:01:47 GMT

شبکه شما در پی استعدادهای نو

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۲۸۵۰۶

شبکه شما در پی استعدادهای نو

ایران اکونومیست-شبکه شما به تازگی مسابقه‌ای خوانندگی راه‌اندازی کرده و برای حضور خوانندگان نواحی فراخوان داده است.

جشنواره «نوترانه» با هدف خلق بستری برای موسیقی نواحی ایران در نظر دارد از خوانندگانِ بااستعداد همه استان‌های کشور دعوت به عمل آورده تا بتوانند هنر و استعداد خود را در زمینه آواز محلی اصیل ایرانی به نمایش بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جشنواره از خوانندگان دعوت می‌کند تا در راستای رنگ‌آمیزی هویت فرمی برنامه، با لباس‌ها و پوشش محلیِ منطقه خود به اجرای موسیقی در استودیوی «نوترانه» بپردازند.

استودیو «نوترانه» در اولین دوره این جشنواره در سال ۱۴۰۱ با از میان برداشتن محدودیت‌های جغرافیای میزبان خوانندگان مستعد نواحی از سراسر ایران خواهد شد.

خوانندگان برتر هر مرحله با نظر مستقیم مردم انتخاب شده و بعد مورد حمایت اساتید و کارشناسان برنامه قرار می‌گیرند. تاکنون ۱۰ روز از فراخوان این برنامه گذشته است و صدها اثر موسیقیایی از نقاط مختلف ایران با گویش‌های متفاوت به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

حمیدرضا حسینی رئیس دفتر موسیقی استان‌های صداوسیما دبیر جشنواره و سامان ارس خان مجری مسابقه خوانندگی است که در قالب برنامه «هفت ترانه» و از شبکه شما روی آنتن می‌رود.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۸۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان فارسان گفت : ۲۳ اثر موسیقی از ۱۶ استان متقاضی شرکت در دومین جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس در هرمزگان بودند که با داوری انجام شده ۱۱ گروه از جمله گروه هنری سراب جهانبین از شهرستان فارسان به سرپرستی ستاریارمحمدی جونقانی وابسته به اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان فارسان موفق شدند به مرحله اجرایی این جشنواره راه یابند.

اسفندیار امیریان افزود :بر اساس جدول زمان‌بندی جشنواره، نماینده شهرستان هفتم اردیبهشت به اجرای برنامه می‌پردازد و بخشی از موسیقی بختیاری را با نواختن سرنا، کرنا و دهل و شادیانه‌های محلی و همچنین اجرای آهنگ‌های مَرجنگه، شیر علیرمردون و وطنم ای جونم به مخاطبان این جشنوراه معرفی می‌کند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900062

دیگر خبرها

  • بجنورد میزبان جشنواره ملی نوا‌های رضوی
  • تأکید مدیر شبکه آموزش بر پاسداشت زبان فارسی و شعر و موسیقی اصیل ایرانی
  • اهمیت ویژه به پاسداشت زبان و ادبیات فارسی ، شعر و موسیقی اصیل ایرانی در شبکه آموزش
  • پاسداشت ادبیات، شعر و موسیقی اصیل ایرانی در شبکه آموزش
  • ساز هنرمندان جنوب کرمان بر سکوهای بین‌المللی کوک می‌شود
  • راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • حال موسیقی ایران خوب است
  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر 
  • راهیابی هنرمندان چهارمحال و بختیاری به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس