Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@15:05:21 GMT

چالش اطلاعات عمومی در لیگ بازی‌های ویدئویی «کتاب‌بازی»

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۲۸۵۲۷

چالش اطلاعات عمومی در لیگ بازی‌های ویدئویی «کتاب‌بازی»

به گزارش خبرگزاری فارس، رویداد «کتاب‌بازی» در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی و آشنایی بیشتر کاربران بازی‌های ویدئویی با مفاهیم و اطلاعات عمومی و کاربردی، توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار می‌شود.

ثبت‌نام برای شرکت در این رویداد همزمان با ماه مبارک رمضان و از امروز 30 فروردین 1401 آغاز می‌شود و تا 4 اردیبهشت ماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمان شروع مسابقات هم از 5 تا 13 اردیبهشت ماه است.

 این مسابقات از طریق بازی «کوییز» انجام می‌شود و علاقه‌مندان برای شرکت در آن کافی است این بازی را از فروشگاه‌های معتبر ایرانی دریافت و تا پیش از شروع رویداد، ثبت نام خود را با استفاده از لینک درون بازی نهایی کنند.

جوایز نقدی برای 5 نفر برتر

رویداد «کتاب‌بازی» جوایز ویژه‌ای برای 5 نفر برتر این رقابت در نظر گرفته است. این 5 جایزه نقدی، به 5 نفر برتر رویداد که بالاترین امتیاز را به‌دست آورند، تعلق خواهد گرفت.

جایزه نفر اول 11 میلیون تومان، نفر دوم 9 میلیون تومان، نفر سوم 7 میلیون تومان، نفر چهارم 5 میلیون تومان و نفر پنجم 3 میلیون تومان خواهد بود، همچنین به قید قرعه کشی به 30 نفر از میان همه شرکت‌کنندگان در این رویداد «هر نفر 500 هزار تومان» جایزه نقدی داده می‌شود.

اگر قصد شرکت در لیگ بازی‌های ویدئویی «کتاب‌بازی» را دارید، باید این نکته را نیز بدانید که برای انجام فرآیند ثبت‌نام، ارائه نام و نام خانوادگی و شماره همراه الزامی است.

 برای شرکت در این لیگ می‌توانید بازی کوییز را دانلود کنید. فرآیند ثبت‌نام نیز باید از طریق بنر رویداد داخل بازی نهایی شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بازی کتاب بازی اطلاعات عمومی میلیون تومان کتاب بازی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۸۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیر کل صنعت، معدن تجارت استان آذربایجان غربی گفت: در راستای تحقق اهداف وزارت صمت و مطابق برنامه زمانبندی ابلاغی کشوری مجوز عملیات اکتشافات و بهره برداری تعدادی از محدوده‌های اکتشافی و معدنی از طریق مزایده عمومی به دارندگان توان فنی و مالی لازم واگذار می‌شود.

عبدالحمید سرتیپی افزود: در فاز نخست ۲۸۹ محدوده معدنی به مزایده عمومی گذاشته شده که متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات، دریافت اسناد و لیست موضوع مزایده به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد ایران) به آدرس www.setadiran.ir مراجعه نمایند.

وی عنوان کرد: تمامی اطلاعات، مدارک، اسناد و لیست معادن قابل واگذاری از طریق مزایده در سایت سازمان نیز بارگذاری شده است که متقاضیان می‌توانند اطلاعات مورد نیاز خود را علاوه بر سامانه تدارکات الکترونیکی دولت در سایت سازمان صمت آذربایجان غربی نیز مشاهده کنند، ولی شرکت در مزایده فقط از طریق سامانه تدارکات امکان پذیر خواهد بود.

 

دیگر خبرها

  • ثبت سفارش کتاب درسی چگونه است؟
  • سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» در اتاق تبریز برگزار شد
  • سخنان کامل حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی»
  • نمایشگاه کتاب و ظرفیت «گردشگری ادبی»
  • مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی» چه گفت؟!
  • کتاب «چالش‌های تاریخی» رونمایی شد
  • عکس/ مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی
  • نمایشگاه کتاب تهران «گردشگری ادبی» را ترویج می‌کند/ تهران می‌تواند «شهر خلاق ادبی» شود
  • کتاب «چالش‌های تاریخی» اثر سلیمی نمین رونمایی شد
  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان غربی