Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان ها- تولیت آستان مقدس بانوی کرامت اعتقاد، باور، حس فداکاری و ایثار را از عوامل رشد ارتش جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: امام خمینی(ره) با بیدار کردن فطرت‌های الهی ارتشیان و قطع دست سردمداران رژیم شاهنشاهی باعث بازسازی و تحول در ارتشی شد. - اخبار استانها -

به گزارش گزارش خبرگزاری تسنیم ازقم، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، آیت الله سیدمحمد سعیدی  ظهر امروز در دیدار نعمت محسنی زرین فرمانده پدافند هوایی حضرت معصومه سلام الله علیها و ارشد نظامی آجا در استان که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد با تبریک روز ارتش اظهار داشت: امیدواریم خداوند همانطور که تا الان رشد و صلابت این نیروی مقتدر را برای مردم و میهن به ارمغان آورده است همچنان این توانایی‌ها افزایش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به آیات 24 و 25 سوره مبارکه ابراهیم گفت: خداوند جریان‌های الهی، مردمی و ارزشی را به درختی پاکیزه تشبیه کرده است که هم اصالت و ریشه دارد و هم رشد و نمو می‌کند و هر زمان که خداوند بخواهد میوه می‌دهد و ثمراتش قابل استفاده است.

تولیت آستان مقدس بانوی کرامت افزود: رژیم‌های دنیوی برای اینکه به اهداف خود برسند ارتش را در مسیر هدف‌های خود تربیت می‌کنند و به آنها امکانات می‌دهند.

تولیت آستان قدس رضوی به دیدار جانبازان، آزادگان و خانواده‌ شهدای ارتش رفت فرمانده انتظامی استان هرمزگان: اقتدار نیروی دریایی ارتش موجب حیرت دشمنان انقلاب است ورود ارتش جمهوری اسلامی به عرصه‌های جدید سایبری و پهپادی
وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران با قطع دست سردمداران رژیم شاهنشاهی باعث رشد درخت تنومند ارتش شد افزود: جمهوری اسلامی ایران در عوض تعلیم‌های خلاف انسانی برای اینکه ارتش در برابر دشمن قوی باشد اعتقاد، باور و حس فداکاری و ایثار به نیروهای ارتش داده است و این نیرو در مسیر خدمت و دفاع قرار گرفته است.

سعیدی به نقش پر رنگ امام خمینی(ره) در بازسازی و تحول ارتش پرداخت و گفت: این فقیه عالیقدر دانست که ارتش از مردم است و راه آن با رژیم شاهنشاهی جدا است بنابراین با بیدار کردن فطرت‌های الهی و شیرپاک خورده ارتشیان باعث بازسازی و تحول در ارتشی شد که امروز باعث افتخار فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای است.

وی با اشاره به پیشرفت‌های روزافزون ارتش جمهوری اسلامی ایران تحت رهبری داهیانه مقام معظم رهبری گفت: هر روز بر این شجره طیبه افتخارات جدیدی افزوده می‌شود و در مانور روز گذشته قسمتی از پیشرفت‌های ارتش به نمایش در آمد و بخش‌هایی هم به خاطر اینکه از اسرار نظام است نمایش داده نشد.

تولیت آستان مقدس بانوی کرامت گفت: این ایام نزدیک شب‌های احیا و قدر است و تمام مقدرات ریز و درشت این جهان در این شب‌ها برنامه‌ریزی می‌شود و به امام زمان(عج) عرضه می‌شود بنابراین در این شب‌ها هر کسی باید با برنامه‌ریزی و عبادات خود کاری کند که خداوند آنچه خیر است برای او مقدر کند.

وی با تأکید بر اینکه ارزشی که ارتش جمهوری اسلامی ایران دارد باید مراقبت شود گفت: خداوند هیچ تضمینی به هیچ کسی نداده است که تا آخر در مسیر خواهد بود زیرا خداوند به ما اختیار داده و اگر مراقبت نکنیم ممکن است از مسیر خارج شویم ولی تا زمانی که مراقبت کنیم خداوند قول داده که ما را حفظ کند.

همچنین محسنی زرین در این دیدار با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران قبل و بعد از انقلاب با رشادت های خود مایه سرافرازی نظام بوده است افزود: ارتش امروز به درجه ای رسیده که با وجود تحریم‌های ظالمانه دشمن با تکیه بر توانمندی داخلی تمام نیازمندی‌های خودش را تأمین کرده و از ارتش‌های برتر دنیا و منطقه است.

وی خاطرنشان کرد: امروز پیشرفته‌ترین تجهیزات در اختیار نیروی‌های مسلح و ارتش است و حراست از تمام مراکز مهم استان قم با تجهیزاتی انجام می‌شود که توسط صنایع داخلی ساخته شده در حالی که قبل از انقلاب ضمن این که تجهیزات خارجی بود حتی دستور استفاده از آن تجهیزات را هم باید از خارج کشور به ما می‌دادند.

انتهای پیام/452/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران تولیت آستان بانوی کرامت آستان مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۸۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح انسداد مرزهای شرقی کشور

 فرمانده آماد و پشتیبانی منطقه شمال شرق نیروی زمینی ارتش در مراسم نامگذاری اماکن و تاسیسات مجموعه شرکت آب و فاضلاب مشهد به نام شهید «ولی الله فلاحی» گفت: طبق اعلام وزیر کشور مبلغ سه میلیارد دلار اعتبار برای اجرای طرح انسداد مرز شرقی (مرز با افغانستان) اختصاص یافته است.

 سرتیپ دوم ستاد حسن مکفی افزود : اجرای دیوار بتنی چهار متری، سیم خاردار، فنس و جاده اصولی از مواردی است که در بازه زمانی سه ساله اجرا می شود.

وی بیان کرد: منطقه شمال شرق استانهای مازندران، گلستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و سمنان را دربرمی گیرد که عملیات و لجستیک را باید در این استانها اداره کنیم.

مکفی گفت: مرز افغانستان نیز از مهر ۱۳۹۷ به ارتش واگذار شد و در مرز مستقر هستیم.

 استان خراسان رضوی از شمال و شمال شرق ۵۳۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور ترکمنستان و از شرق حدود ۳۰۲ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان دارد.

مکفی ادامه داد: سیاستمداران وقتی در عرصه دیپلماسی کم می آورند، ارتش و نیروهای مسلح وارد عمل می شوند.

وی اضافه کرد: نیروهای ارتشی در زمان انقلاب در روز ۲۲ بهمن در حمایت از مردم ارتش اعلام بی طرفی کرد و پیروزی انقلاب رقم زده شد، بعد از جنگ نیز ارتش در تثبیت انقلاب نقش مهمی ایفا کرد.

وی ادامه داد: سرلشکر فلاحی نیز بعد از پیروزی انقلاب نقش مهمی در ارتش و ساماندهی نیروها ایفا کرد.

تاسیسات شرکت آبفا مشهد به نام شهید فلاحی نام گذاری شد

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مشهد نیز اظهار کرد: ارتش بعد از انقلاب بیشترین خدمات را انجام داده و بزرگترین عملیات نظیر عملیات بیت المقدس در دوران جنگ تحمیلی توسط نیروهای ارتشی انجام شد.

حسین اسماعیلیان افزود: شهید فلاحی نیز از نیروهای ارتشی بازنشسته بود که بعد از پیروزی انقلاب فراخوان شده و به ارتش جمهوری اسلامی پیوسته بود.

وی ادامه داد: امروز نیز به مناسبت سالروز تولد شهید فلاحی و همچنین آغاز عملیات بیت المقدس، تاسیسات این شرکت به نام این شهید ارزشمند نام‌گذاری شد تا یاد و خاطره این شهدای بزرگ همیشه همراه ما باشد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مشهد افزود: اینک ارتش مقتدری داریم که قابل مقایسه با ارتش زمان پهلوی نیست و از لحاظ ظرفیت انسانی، تجهیزات و قدرت در جایگاه مقتدری ایستاده است.

همزمان با دهم اردیبهشت ماه زادروز تولد شهید «ولی الله فلاحی» ، اداره کنترل و بهره برداری تاسیسات آب شرب به نام این شهید والا مقام مزین گردید.

ولی‌الله فلاحی نظامی ارشد ایرانی، سرتیپ نیروی زمینی ارتش و رئیس ستاد مشترک ارتش جمهوری اسلامی از ۲۹ خرداد ۱۳۵۹ تا هقتم مهر ۱۳۶۰ و همچنین اولین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بود.

او پس از پیروزی انقلاب ۱۳۵۷ ایران به سمت فرماندهی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب شد و از آغاز جنگ ایران و عراق در جبهه‌ها حضور دائم داشت. فلاحی در تاریخ ۲۹ خرداد ۱۳۵۹ به سمت کفیل ریاست ستاد مشترک ارتش جمهوری اسلامی برگزیده شد.

ولی‌الله فلاحی در سانحهٔ سقوط هواپیمای سی-۱۳۰ در هفتم مهر ۱۳۶۰ شهید شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • امیرسرتیپ بختیاری: مرتضی رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست
  • محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • امیر سرتیپ بختیاری: محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • آغاز طرح انسداد مرزهای شرقی کشور
  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • دهه کرامت؛ فرصتی برای افزایش معرفت مردم به اهل بیت (ع)
  • برپایی میز تخصصی ناشران ارتش جمهوری اسلامی