Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-05@00:26:45 GMT

بارسلونا قید مدافع مراکشی آژاکس را زد؟

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۲۸۸۳۳

به نظر می‌رسد باشگاه بارسلونا تلاش خود برای خرید مدافع مراکشی تیم فوتبال آژاکس را متوقف کرده است.

خبرگزاری میزان - طبق گزارش اسپورت بارسلونا به طور کامل نصیر مزروعی را فراموش کرده است. او بزودی با بایرن توافق کامل را انجام داده و همه چیز نشان می‌دهد که او فصل بعدی در لیگ آلمان خواهد بود.

بارسلونا همیشه گزینه اول مزروعی بوده است، اما پیشنهاد مالی بسیار بالاتر بایرن به این بازیکن کار را برای بارسا سخت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون هدف اول بارسا آزپیلیکوئتا است که گزینه مورد علاقه ژاوی هرناندز است؛ بارسا با او توافق شخصی دارد و فقط مذاکره با چلسی باقی مانده است.

مزروعی در ترانسفرمارکت ۲۰ میلیون یورو ارزش‌گذاری شده و با این شرایط قطعاً خرید رایگان این بازیکن می‌توانست امتیاز مثبتی برای بارسا باشد.

این بازیکن مراکشی در ۱۲۷ بازی برای آژاکس ۱۰ گل زده و ۸ پاس گل داده است و آژاکس در ۲۲ بازی با حضور وی تنها ۵ گل دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید: یوونتوس رقم فروش دلیخت را اعلام کرد

انتهای پیام/

برچسب ها: نصیر مزروعی بارسلونا بایرن مونیخ

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نصیر مزروعی بارسلونا بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۸۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع طوفانی بارسا-خیرونا: 5 دقیقه و دو گل!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا‌ در بازی هفته سی و چهارم لالیگا به مصاف خیرونا رفته و شروع این بازی جذاب آغاز شد تا دو تیم کار را با تساوی 1-1 دنبال کنند.

بارسا که بازی را هجومی آغاز کرده بود خیلی زود به گل رسید. لامینه یامال در میانه میدان توپ را در اختیار داشت و نگاهی به سمت خط دفاعی حریف انداخت تا متوجه حرکت آندریاس کریستنسن شد.

کریستنسن ارسال دقیق یامال را کنترل کرد و در آستانه ورود به محوطه جریمه فضا را مناسب دید تا توپ را با ضربه پای راست به گل تبدیل کند. این گل در حالی به سر رسید که تنها دو دقیقه و ۳۰ ثانیه از بازی گذشته بود.

بارسا با این گل انگیزه زیادی گرفت و به این فکر بود که با حملات بیشتر این اختلاف را بیشتر کند اما خیرونا غافلگیرکننده ظاهر شد و خیلی زود به گل تساوی رسید.

درحالیکه دوربین‌های تلویزیونی هنوز بازپخش صحنه گل بارسا را نشان می‌دادند، خیرونا روی یک حمله حساب شده گل زد و در دقیقه سه و ۴۰ ثانیه به گل تساوی رسید.

مارتین بعد از نفوذ به خط دفاعی بارسلونا موفق شد از سمت راست محوطه جریمه توپ را به سمت دروازه بفرستد که آرتم دووبیک در رقابت با رونالد آرائوخو با سر به این توپ ضربه زد و دروازه بارسا را باز کرد.

دیگر خبرها

  • اریک تن هاخ گزینه مورد علاقه بایرن مونیخ و آژاکس
  • (ویدئو) خلاصه بازی خیرونا ۴ - ۲ بارسلونا؛ بارسا باخت؛ رئال قهرمان شد
  • بارسا ۴گل خورد و حکم قهرمانی رئال را امضا کرد
  • بارسلونا، حکم قهرمانی رئال را امضا کرد
  • شروع طوفانی بارسا-خیرونا: 5 دقیقه و دو گل!
  • ژاوی اولین نیروی تابستانی بارسا را اعلام کرد
  • بازی ما با بارسلونا را ببینید، تاریخی می‌شود!
  • علاقه اریک تن هاخ به دی یونگ: برای بازی به سبک آژاکس، به بازیکنی مثل او نیاز دارید
  • شکایت ستاره بارسا به بازیکنان: انتظارش را نداشتم!
  • ستاره سابق پی‌اس‌جی به بارسا پیشنهاد شد