Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@06:26:53 GMT

پلی آف NBA | پیروزی فیلادلفیا، گلدن استیت و دالاس موریکس

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۲۸۸۹۰

پلی آف NBA | پیروزی فیلادلفیا، گلدن استیت و دالاس موریکس

مسابقات پلی آف NBA با برگزاری 3 بازی ادامه یافت.

به نتایج بازی های امروز NBA پرداختیم.

فیلادلفیا سونی سیکسرز 112-97 تورنتو رپترز

فیلادلفیا سونی سیکسرز که در اولین بازی خود موفق به شکست تورنتو شده بود، امروز در دومین مسابقه نیز میزبان رپترز بود و موفق شد با نتیجه قاطع 112-97 پیروزی را از آن خود کند. عملکرد فوق العاده فیلادلفیا در کوارتر دوم باعث شد تا آنها پیروز از زمین مسابقه خارج شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش آماری، جوئل امبید با 31 امتیاز و 11 ریباند بهترین بازیکن تیمش بود. جیمز هاردن نیز با 14 امتیاز به کار خود پایان داد. در تیم تورنتو اما او جی آننوبی 26 امتیاز آورد ولی نتوانست جلوی شکست تیمش را بگیرد.

دالاس موریکس 110-104 یوتا جز

دالاس که همچنان لوکا دانچیچ را در اختیار ندارد امروز در دومین دیدار خود که میزبان بود موفق شد با ارائه یک بازی خوب پیروزی را بدست آورد. دالاس با حساب 110-104 پیروز شد و موفق شد سری را تساوی 1-1 کند. در بخش آماری، جیلن برانسون امروز غیرقابل توقف نشان می داد. برانسون این مسابقه را با 41 امتیاز خاتمه داد و تیمش را در این برد هدایت کرد. در تیم یوتا اما داناوان میچل 34 امتیاز آورد ولی این عملکرد او نیز برای فرار از شکست کافی نبود.

گلدن استیت وریرز 126-106 دنور ناگتس

گلدن استیت که در اولین بازی خود پیروز شده بود، امروز در تلاش بود تا در دومین بازی خانگی اش نیز برنده شود. در نهایت و در پایان یک دیدار یک طرفه گلدن استیت به خوبی با حساب 126-106 پیروزی را بدست آورد و سری را 2-0 به سود خود کند. در بخش آماری، استفن کری که به تازگی از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده امروز از روی نیمکت به تیمش کمک زیادی کرد. استف در 23 دقیقه موفق به کسب 34 امتیاز شد و تیمش را به پیروزی رساند. در تیم دنور اما نیکولا یوکیچ با 26 امتیاز به کارش خاتمه داد.

 

اخبار داغ 

رکنا برگشت زبان عربی بین ستارگان سرزمین پارس؛ مهم ترین عرب زبان های فوتبال ایران استراماچونی 8 تایی شد؛ شکست 8-2 الغرافه مقابل شباب الاهلی روی کین: کریستیانو رونالدو خریدی تبلیغاتی بود ولی هنوز هم می‌تواند برای تیمش مفید باشد رئال مادرید با 7 امتیاز از 6 بازی قهرمان لالیگا می شود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: گلدن استیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۸۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فجر با این تماشاگران شایسته لیگ برتر است

ایسنا/فارس  سرمربی یونانی گل گهر سیرجان به تمجید از تماشاگران تیم شیرازی پرداخت و دلیل پیروزی تیمش در شیراز را تجربه بیشتر و بازیکنان باکیفیت بالاتر عنوان کرد.

مارینوس اوزونیدیس امشب، ۷ اردیبهشت پس از پیروزی سه بر صفر مقابل فجرشهید سپاسی، ابتدا از هواداران تیمش تشکر کرد که با وجود نتایج ضعیف این تیم در هفته‌های اخیر لیگ برتر، به شیراز آمدند تا تیم شهرشان را حمایت کنند.

او سپس با اشاره به صحبت‌های شب گذشته خود در تمجید از نوع بازی فجرسپاسی گفت: گفته بودم که سبک بازی این تیم را می‌پسندم و انتظار بازی سختی را هم داشتم ولی مهمترین چیزی که امشب کار ما را سخت کرد، جوّ استادیوم بود که کمک بسیاری به تیم میزبان می‌کرد.

اوزینیدیس افزود: تیم فجر سازماندهی بسیار خوبی داشت و به بازیکنانم گفته بودم برای گلزنی باید تمرکز و صبر داشته باشند و از اینکه تمرکز را تا زمان به ثمر رسیدن گل حفظ کردند، راضی هستم.

بازیکن سابق تیم ملی یونان با بیان اینکه تیمش تیم باتجربه‌تری بوده و به همین علت توانسته برتری قاطعی را در زمین مسابقه رقم بزند، گفت: بازی‌های حذفی هیچوقت راحت نیست چون اگر یک لحظه تمرکزت را دست دهی، بازنده‌ای؛ بنابراین خیلی خوشحالم که توانستیم در تمام طول بازی تمرکزمان را حفظ کنیم و پیروز میدان شویم.

اوزینیدیس در خصوص استفاده از بهنام برزای، مهاجم پیشین تیم استقلال در پست دفاع آخر نیز گفت: در بازی قبلی در لیگ برتر هم از بهنام در همین پست استفاده کردیم، چون هر دو دفاع وسطمان مصدوم هستند. احمدرضا زنده روح هم در این بازی به دلیل مصدومیت به میدان نرفت.

سرمربی گل گهر سیرجان در پایان برای فجرسپاسی در لیگ یک آرزوی موفقیت کرد و گفت: این تیم با این تماشاگران، شایستگی حضور در لیگ برتر را دارد و امیدواریم به این موفقیت دست پیدا کند.

به گزارش ایسنا، در دیدار تیم‌های گل گهر سیرجان و فجرشهید سپاسی شیراز از دور یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور، سعید سحرخیزان در دقیقه ۱۴، روبرتو تورس اسپانیایی در دقیقه ۷۸ و مسعود زائر کاظمینی در دقیقه ۸۶ گلزنی کردند تا نماینده استان کرمان راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پرز به این دلیل در سن‌سباستین غایب بود (عکس)
  • احمدزاده بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • ملاقات فلورنتینو پرز و لوکا دانچیچ در جریان دیدار دالاس موریکس و لس انجلس کلیپرز / فیلم
  • لیگ NBA| سانز در یک قدمی حذف/ کلیپرز و باکس شکست خوردند
  • فجر با این تماشاگران شایسته لیگ برتر است
  • امبید به رکورد آیورسن اسطوره‌ای رسید
  • بسکتبال NBA | استفن کری، بهترین بازیکن کلاچ سال
  • لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف/ پیروزی فیلا با درخشش امبید
  • پیروزی فاینورد با حضور کوتاه مدت علیرضا جهانبخش
  • خوشحالی ستاره سیتی: همه باید از ما بترسند