Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای البرز با اشاره به افتتاح این مرکز در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: هدف از تاسیس و راه اندازی مراکز آموزش های مهارتی در استان را استفاده از دستاورد های علمی در مسیر ایجاد تحول در تولید و صادرات عنوان کرد.  

بهزاد غفاری اظهار داشت: ارائه آموزش های مهارتی، تخصصی در بخش های تولیدی و صنعتی و  توانمند سازی نیروی انسانی به عنوان اصلی ترین سرمایه بخش تولید از اهداف تاسیس مراکز آموزش فنی و حرفه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، دسترسی به پرتال جامع سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، تهیه استاندارد های مورد نیاز صنعت و امکان جذب کارآموز از کارخانه ها و دیگر متقاضیان آزاد را  از مهم‌ترین مزایای تاسیس مراکز آموزش فنی وحرفه ای جوار و بین کارگاهی عنوان کرد. 

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای البرز با اشاره به تاثیر مهارت‌ آموزی در دستیابی سریع‌ جوانان به بازار کار  گفت: تجربه ماه های اخیر در بحث مهارت آموزی بیانگر آن است که تداوم بهره گیری جوانان بیکار از این مهارت‌ها افزایش بهره‌وری شاغلان در صنایع و صنوف را همراه خواهد داشت، ضمن آنکه دغدغه تامین معیشت در خانواده ها را کاهش می دهد.

غفاری افزود: گسترش آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای که  با توسعه کسب‌ و کارهای بومی و محلی نیز همراه است در بستر فناوری‌ های نوین،  از ضروریات امروز بازار اشتغال است.

در این مراسم معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی و جمعی از  مسوولان و کارشناس اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان البرز و مدیران شرکت صنایع غذایی کورش مستقر در شهرک صنعتی اشتهارد حضور داشتند.

اداره کل آموزش فنی و حرفه ای البرز با هشت مرکز آموزش دولتی و ۴۵۰ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در راستای توانمندسازی جوانان و مهارت جویان استان فعالیت دارد.

برچسب‌ها سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور البرز مهارت اموزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور البرز مهارت اموزی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور البرز مهارت اموزی آموزش فنی و حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۸۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارایه خدمات رایگان تخصصی سلامت روان در البرز

مدیر گروه سلامت روان معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: ۶ مرکز در البرز خدمات رایگان تخصصی سلامت روان به شهروندان ارایه می‌کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ار کرج، ‌مجید نیک‌نژاد صبح امروز در حاشیه بازدید از  مراکز ارائه دهنده تخصصی سلامت روان یا همان مراکز " سراج " در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در استان البرز 6 مرکز تخصصی سلامت روان به اختصار "سراج " وجود دارد که به بیمارانی که از سطوح پایین تر برای درمان های تخصصی سلامت روان و پیگیری های مداوم بعد از ترخیص ارجاع شده اند ، به صورت رایگان خدمات تخصصی ارائه می کند. وی افزود: درمان های تخصصی سلامت روان گاها طولانی مدت و با هزینه های بالا انجام می شود اما مراکز سراج که دو مرکز در کرج و چهار مرکز دیگر در شهرستان های ساوجبلاغ ، نظرآباد، فردیس و اشتهارد  راه‌اندازی شده‌اند  که با حضور روانپزشک ، روانشناس و یک مددکار اجتماعی این خدمات را ارائه می دهند و برای بیمارانی که امکان مراجعه حضوری ندارند درمان در منزل و پیگیری تلفنی انجام می‌شود.

وی افزود: بیمارانی که از مراکز بهداشتی، بهزیستی، مدارس و دیگر سازمان‌ها ... به این مراکز ارجاع داده می‌شوند بیمارانی هستند که از اختلالات شدید روان یا افکار پرخطری مانند خودکشی و ... رنج می برند و علاوه بر درمان و پیشگیری از عود مجدد بیماری، ، خانواده های این بیماران نیز آموزش های لازم را دریافت می‌کنند.

وی یکی از نقاط قوت مراکز سراج را حضور مددکار اجتماعی دانست و تصریح کرد: مددکار فعال در این مراکز با ارتباطی که با دستگاه های مربوطه ایجاد می کند آسیب های اجتماعی مراجعین مثل فقر، بیکاری ، بی سوادی و ...بررسی و  پیگیری می‌کند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • توقف فعالیت ۲۸ واحد صنعتی متخلف در شهرک صنعتی اشتهارد
  • توسعه مهارت‌های بازار محور در جهت افزایش تولید
  • آموزش مهارتی بیش از ۱۵ هزار کردستانی 
  • افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت مراکز جوارکارگاهی
  • ۲۰۰ هزار دانش‌آموز در کشور آموزش‌های مهارتی می‌بینند
  • بهزیستی پیگیر تنبیه در مرکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست کرج است
  • ارایه خدمات رایگان تخصصی سلامت روان در البرز
  • آموزش‌های مهارتی کلید توسعه اشتغال پایدار در جامعه است
  • تحصیل ۳۴۰۰ دانشجو در دانشگاه فنی و حرفه‌ای چهارمحال وبختیاری
  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان