Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@21:17:54 GMT

سردار فدوی: دشمنان انقلاب اسلامی در موضع ضعف قرار دارند

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۲۹۰۷۲

سردار فدوی: دشمنان انقلاب اسلامی در موضع ضعف قرار دارند

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مشکل اقتصادی امروز کشور نتیجه الگوی برداری از اقتصاد غرب است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین تکریم و معارفه فرمانده حل مشکلات اقتصادی برمبنای آرمان‌های انقلاب اسلامی ممکن استسپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: به برکت انقلاب اسلامی و بنیانگذار آن، حضرت امام خمینی (ره)، ملت ایران پای کار آمدند و این همه عنایت‌های خداوند شامل حال ما شد و اکنون ۴۳ سال از عمر پر افتخار و تهاجم بزرگترین اتحاد مستکبرین جهان برای نابودی انقلاب می‌گذرد، اما دشمنان نتیجه‌ای نگرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار علی فدوی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی در موضع ضعف قرار دارند، گفت: ملت و بندگانی که پای کار بیایند و به تکالیف خود عمل کنند خداوند آنان را یاری خواهد کرد و تجربه انقلاب نشان داده که تحقق وعده خداوند در حمایت از مستضعفان است.

وی افزود: سپاه پاسداران در تمام این سال‌ها پای کار انقلاب اسلامی آمدند و خداوند به وعده خویش عمل و پیروزی را حاصل کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه اگر در مسائل اقتصادی و فرهنگی و همه امور به تکالیف خود عمل می‌کردیم اکنون نباید مشکل می‌داشتیم، تصریح کرد: در این سال‌ها برخی الگوی اقتصادی را از غرب گرفتند، اما این دولت انقلابی و مردمی می‌خواهد بر مبانی اسلامی عمل کند و امیدواریم این مهم تحقق پیدا کند.

سردار فدوی گفت: خداوند این توفیق را به سپاه پاسداران داده است که در خدمت نظام و پاسداری از انقلاب باشد و توفیق در هر مسئولیتی به وحدت کلمه است.

وی با اشاره به اینکه رمز پیروزی در وحدت کلمه است، گفت: در استان خراسان جنوبی و مناطق کویری دل‌ها به هم نزدیک‌تر و این وحدت کلمه میسرتر است.

در این مراسم سرتیپ دوم پاسدار «محمدرضا مهدوی» به عنوان فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی معرفی و از زحمات سردار «علی قاسمی» فرمانده سابق سپاه استان قدردانی شد.

منبع: فردا

کلیدواژه: مشکل اقتصادی سردار فدوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۹۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، سردار نعمت اله باقری به مناسبت هفته کار و کارگر با جامعه کارگری استان دیدار کرد و گفت: در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید باید مشکلات واحد‌های تعطیل و نیمه تعطیل استان برطرف شود.

وی افزود: برای رونق تولید و ایجاد اشتغال تسهیلات تبصره ۱۸ در اختیار تولیدکنندگان قرار گیرد.

سردار باقری افزود: تولیدکنندگان برای فروش محصولات خود با مشکلاتی مواجه هستند که قرار است با کمک بسیج سازندگی برای حل مشکلات فروش و ایجاد نمایشگاه‌های شهرستانی و استانی به دنبال کاهش دغدغه‌های تولیدکنندگان باشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کامرون: شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی به سود انگلیس نیست
  • فرمانده جدید سپاه دامغان معرفی شد
  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما برای انعکاس عملیات وعده صادق
  • دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد