Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@11:20:54 GMT

ماسیمیلیانو الگری تحت فشار؛ یوونتوس جام می‌خواهد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۲۹۳۸۳

ماسیمیلیانو الگری فصل موفقی در یوونتوس نداشته است

یوونتوس در یکی از بدترین فصول سال‌های اخیر خود هنوز فرصت کسب یک جام را دارد اما باشگاه یوونتوس از نتایج کسب شده توسط ماسیمیلیانو الگری ناراضی است و او به شدت تحت فشار قرار گرفته است.

طرفداری | به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، ماسیمیلیانو الگری در تابستان 2021 با امضای قراردادی چهار ساله و دست‌مزد سالانه 7 میلیون یورویی به یوونتوس برگشت اما نتایج کسب شده‌ی تیم او قابل توجه نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیانکونری پس از شکست در سوپرکاپ ایتالیا، در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با شکست خانگی 3-0 مقابل ویارئال، وداع زودهنگامی با این مسابقات داشت. آن‌ها در این فصل اصلا یک مدعی جدی برای قهرمانی سری آ به حساب نمی‌آمدند و قهرمانی در کوپا ایتالیا، تنها شانس یوونتوس برای کسب یک جام در فصل 22-2021 است. بیانکونری چهارشنبه شب میزبان فیورنتینا خواهد بود و شانس خوبی برای صعود به فینال کوپا ایتالیا دارد. 

انتقادات هواداران از عملکرد الگری در یوونتوس

الگری در طول دوره اول حضورش در یوونتوس، در هر فصل حداقل 2 جام کسب کرده بود. اگر الگری این فصل نتواند جامی برای یوونتوس کسب کند، برای اولین بار از سال 2011 خواهد بود که این تیم در پایان فصل، برنده هیچ جامی نمی‌شود. مدیریت یوونتوس از نتایج این فصل تیم و روند رشد بازیکنان زیر نظر الگری اصلا راضی نیست. با این‌حال آینده‌ی الگری در خطر نیست و آنیلی قصد ندارد این سرمربی 54 ساله را اخراج کند. با این حال کسب کوپا ایتالیا، می‌تواند باعث کاهش ناامیدی‌ها پیرامون یوونتوس شود. الگری به تازگی به شدت از سوی هواداران یوونتوس تحت فشار قرار گرفته و لاپو الکان، برادر جان الکان رییس هیئت مدیره‌ی یوونتوس اخیرا از سرمربی این باشگاه انتقاد کرده بود. 

اخبار داغ 

رکنا برگشت زبان عربی بین ستارگان سرزمین پارس؛ مهم ترین عرب زبان های فوتبال ایران استراماچونی 8 تایی شد؛ شکست 8-2 الغرافه مقابل شباب الاهلی روی کین: کریستیانو رونالدو خریدی تبلیغاتی بود ولی هنوز هم می‌تواند برای تیمش مفید باشد رئال مادرید با 7 امتیاز از 6 بازی قهرمان لالیگا می شود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ماسیمیلیانو الگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۹۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست عجیب اولتراهای یووه: آلگری بماند!

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در ابتدای فصل جاری توانست عملکرد خوبی را به نمایش بگذارد و حتی تا مقطعی با اینتر در کورس قهرمانی رقابت‌های سری آ ایتالیا حضور داشت اما شرایط پس از باخت این تیم مقابل نراتزوری تغییر کرد.

شاگردان آلگری این هفته در دیدار برابر میلان به تساوی بدون گل رضایت دادند تا حضورشان در رتبه سوم جدول رده‌بندی سری آ ایتالیا هم با اما و اگر همراه باشد و خطر از دست دادن این جایگاه هم آنها را تهدید کند.

نمایش ضعیف بیانکونری در چند هفته اخیر باعث شده است که بسیاری از هواداران یوونتوس انتقاداتی را از سرمربی این تیم مطرح کنند و حتی گفته شده بود که مدیران این باشگاه هم در حال بررسی شرایط برای قطع همکاری با آلگری در پایان فصل هستند.

اما اتفاق عجیبی که در جریان بازی برابر میلان رخ داد این بود که گروه رسمی هواداران اولترای یوونتوس نشان دادند که علاقه زیادی به این مربی ایتالیایی دارند و در طول بازی بارها و بارها نام او را فریاد زدند و حتی روز گذشته بنری بزرگ را با خودشان به ورزشگاه برده و روی آن از او درخواست کرده بودند که به حضورش روی نیمکت این تیم ادامه دهد، اتفاقی عجیب که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

روی این بنر نوشته شده بود: «آقای آلگری تو باید بمانی، ما می‌خواهیم با تو به جام باشگاه‌های جهان برویم!»

دیگر خبرها

  • گالئونه: الگری در حال رسیدن به تمام اهداف تعیین‌شده است؛ چرا باید یوونتوس را ترک کند؟!
  • درخواست عجیب اولتراهای یووه: آلگری بماند!
  • بنر هواداران افراطی یوونتوس: آقای الگری، باید در تیم ما بمانی!
  • الگری: به تمام اهداف خود نزدیک شده‌ایم و این یعنی فصل خوبی داشتیم
  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • یوونتوس - میلان؛ ترکیب رسمی
  • ترکیب احتمالی دو تیم یوونتوس و میلان
  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید
  • آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی