Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@12:25:15 GMT

۶۰ زمین چمن مصنوعی در هرمزگان احداث می شود

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۲۹۳۹۰

۶۰ زمین چمن مصنوعی در هرمزگان احداث می شود

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی دوستی روز سه شنبه در جمع جامعه ورزش و جوانان هرمزگان افزود: ساخت سالن های ورزشی در استان، تعمیر و تجهیز مجموعه ورزشی خلیج فارس در بندرعباس و تکمیل مجموعه ورزشی سام و زال قشم  از دیگر طرح های ورزشی در اولویت استان هرمزگان است.

وی از سرپرست اداره کل ورزش وجوانان هرمزگان نیز خواست که پیگیر طرح مطالعاتی احداث دهکده آبی و ساحلی در بندرعباس باشد واز این طرح حمایت لازم را خواهیم نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار هرمزگان اظهارداشت: تامین امکانات مورد نیاز ورزشی استان و تجهیز ورزشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی موجود در راستای حرفه‌ای سازی رشته‌های ورزشی و توجه به ورزش در سنین پایه از دیگر موضوع های مهم در حوزه  ورزش استان است که باید برنامه ریزی صحیح و اصولی صورت پذیرد.

دوستی با اشاره به زیرساخت های ورزشی استان اظهارداشت: مدیران باید با برنامه ریزی لازم اعتبارات را درجای مناسب و با مدیریت هزینه کنند، زیرا در حوزه زیرساخت ها کمبودهایی وجود دارد که باید رفع شود.

وی با قدردانی از دستگاه ورزش هرمزگان که باعث شکوفایی استعدادهای برتر و قهرمانان استان در سطح بین المللی، جهانی و آسیایی شده اند، اظهارداشت: ورزشکاران با استعدادی مانند هدیه کاظمی و اسلام جاهدی دارای مربیان و مدیران قوی در عرصه ورزش بودند که این استعدادها را به شکوفایی رسانده اند.

دوستی ادامه داد: توسعه و مدیریت ورزش درهرمزگان یکی از با اهمیت ترین مسائلی است که باید با مشارکت جامعه ورزش و جوانان استان صورت گیرد.

وی ابرازداشت: همچنین از قهرمانان ورزشی هرمزگان که برای استان و کشورمان افتخار آفرینی نموده اند، حمایت خواهیم کرد  چرا که این قهرمانان دردل مردم استان و کشور جایگاه ویژه ای دارند.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان با اشاره به توسعه ورزش بین همه قشرهای جامعه بیان داشت: ورزش جانبازان و معلولان جایگاه ویژه ای دارد و باید برای این قشر از جامعه شرایط  را به گونه ای فراهیم نماییم تا جانبازان و معلولین استان با فراغ بال بیشتری به امر ورزش بپردازند.

 وی در پایان این نشست بر حمایت از ورزش، جامعه ورزشی و ورزشکاران هرمزگان، بر لزوم تشکیل شورای راهبردی ورزش استان و تشکیل نشست های پی درپی با ورزشکاران استان به منظور رفع مشکلات و تدوین برنامه‌های عملی برای بهبود وضعیت ورزشی استان تاکید کرد.

برچسب‌ها طرح های عمرانی استانداری هرمزگان مهدی دوستی وزارت ورزش و جوانان هرمزگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طرح های عمرانی استانداری هرمزگان مهدی دوستی طرح های عمرانی استانداری هرمزگان مهدی دوستی وزارت ورزش و جوانان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۹۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان با بیان اینکه پیست موتورسواری بندرعباس غیراستاندارد است، گفت: موتورسواری ناایمن و حادثه‌آفرین در این پیست به عنوان یک چالش جدی در شهر بندرعباس مطرح است.

وی در بازدید از پیست موقت موتورسواری بندرعباس گفت: این موضوع نیازمند چاره‌اندیشی فوری و توجه به علاقه‌مندی جوانان به ورزش موتورسواری است و مسئولان امر با تامین امکانات، شرایط را برای انجام ورزش سالم فراهم کنند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان با بیان این موضوع که باید صف موتور‌سواران ورزشکار از قانون‌شکنان جدا شود، افزود: ورزش موتورسواری در شرایط ناایمن و خطرناک و حضور چند هزار ورزشکار و تماشاچی در این نقطه از شهر بندرعباس، پدیده‌ای اجتماعی است و بدترین روش رویارویی با پدیده‌های اجتماعی رها کردن آنها به حال خود است.

وی افزود:  آماده سازی زیرساخت‌های لازم  برای ورزش موتور سواری از وظایف دستگاه‌های متولی از جمله اداره کل ورزش و جوانان و شهرداری بندرعباس است .

مجتبی قهرمانی گفت: دستگاه قضایی استان این موضوع را به صورت جدی از طریق استانداری ، شهرداری، اداره کل ورزش و جوانان، راه و شهرسازی و سازمان حمل و نقل پیگیری می کند تا در صورت امکان در همین پیست موقت و در غیر این صورت در محلی دیگر، مکانی مناسب در اختیار هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • توجه به کمیت‌ها نباید جلوی توسعه کیفی آموزش را بگیرد
  • قهرمانان ورزشی پیشتازان ایجاد امید و غرور ملی هستند
  • گزارش وزیر ورزش از اقدامات و افتخارآفرینی ورزش کشور به رئیس جمهور
  • پیگیری یک دغدغه/تجهیز زمین ورزشی روستای گوروی بشاگرد در ایستگاه آخر + فیلم
  • این فناوری زمین را از گزند سیارک ها حفظ می کند
  • ساماندهی زمین ورزشی روباز پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود
  • پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی
  • احداث دو سالن ورزشی در شهرک شهید یاغچیان تبریز
  • آخرین وضعیت احداث ورزشگاه تختی قم