Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام « احمد عظیمی زاده » در سلسله نشست های جهاد تبین در نمازخانه اداره کل آموزش و پرورش البرز که سه شنبه های هر هفته با حضور ائمه جمعه استان برگزار می شود، افزود: در ماه مبارک رمضان و شب های قدر قرار داریم که باید با تفکر کردن از این شب ها استفاده کنیم.

وی بیان داشت: شب قدر شب نزول قرآن است که با قرار دادن خود در این مسیر می توانیم از برکات آن بهره مند شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به ویژگی های شب قدر پرداخت و خاطرنشان کرد: شب قدر، شب امامت است و صاحب شب قدر امام علی (ع) و یازده ائمه اطهار(ع) هستند.

عظیمی زاده یادآورشد: باید از مزایای شب قدر با شادابی و نشاط استفاده کنیم، زیرا سرنوشت ما در این شب رقم می خورد پس باید از آمادگی لازم جسمانی برای استفاده معنوی از شب های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه رمضان برخوردار باشیم.

وی تصریح کرد: در شب قدر باید به عمق موضوع توجه کنیم نه سطح آن زیرا بالاترین عمل در شب قدر، تفکر کردن است.

وی با بیان اینکه اوج شب های قدر نزدیک به سحراست، اضافه کرد: شب های قدر را با توجه و تمرکز احیا کنیم زیرا شب قدر شب اندازه هاست پس باید با کیفیت باشد تا راه های بسته بسیاری را در دل ها باز کند.

امام جمعه ماهدشت کرج افزود: متاسفانه ما در شب قدر توجهی به کیفیت نداریم در حالی که در شب قدر مقدرات انسان تعیین می شود.

وی در ادامه به کار سخت آموزش و پرورش در دوران پس از کرونا اشاره کرد و گفت: دانش آموزان در مدتی که به مدرسه نرفتند و درفضای مجازی آموزش دیدند، با آسیب زیادی روبرو شدند.

عظیمی زاده گفت: برای مقابله با این آسیب ها باید برنامه داشته باشیم.

دراین نشست از زحمات قادر صفرپور نیز در اداره امور شاهد و ایثارگران قدردانی شد و محمدرضا سعیدی مقدم به عنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد.

محمد داودزاده نیز به عنوان رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان البرز معرفی و از زحمات آتوسا متقی کارشناس این اداره نیز قدردانی شد.

استان البرز ۵۱۷ هزار دانش آموز دارد.

برچسب‌ها البرز جهاد تبیین شب قدر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز جهاد تبیین شب قدر البرز جهاد تبیین شب قدر شب قدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۹۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در لرستان

 به گزارش خبر گزاری صداوسیمای استان لرستان؛مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان با گرامیداشت مقام معلم و شهادت شهید مرتضی مطهری گفت: شهید مطهری چهره نامی فرهنگ و تاریخ  است و نقس رسانه ها در دنیا نقش بی بدیلی است و امروز رسانه خط مقدم جهاد تبیین است. 
حجت الاسلام درویشی افزود: رسانه در  خط مقدم جهاد تبیین قرار دارد و خبرنگاران نقش مؤثری برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن دارند.
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تأکید به اینکه تحقق ارزش‌ها در جامعه وابسته به نقش معلمان است، گفت:مبارزه با دشمن در میدان جهاد تبیین بدون نقش‌آفرینی معلمان قابل‌انجام نیست.
برگزاری بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در این هفته ،  زنگ سپاس ،،تجلیل از معلمان  نمونه بسیجی و ترویج و اشاعه فرهنگ راه شهید مطهری از برنامه های این هفته عنوان کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی




دیگر خبرها

  • رویداد «دختران حاج قاسم» آموزش فرماندهی جهاد تبیین است
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در لرستان
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • امام جمعه قم: از نیروی انتظامی و کسانی که زخم زبان‌ها را به جان خریدند تشکر می‌کنیم
  • تأکید امام‌جمعه سمنان بر آموزش معلمان جدید‌الورود
  • همه باید دفاع جانانه و فداکارانه ای از احکام اسلام داشته باشیم
  • تاکید امام جمعه قم بر همراهی همه دستگاها برای استمرار اجرای طرح نور
  • عملیات وعده صادق از مصادیق امید به آینده بود
  • ۱۲۰ روستای سردشت دارای تنش آبی هستند
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود