Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون نخست وزیر اوکراین اعلام کرد که این کشور هنوز در مورد ایجاد کریدورهای انسانی برای تخلیه غیرنظامیان با روسیه به توافق نرسیده‌ است.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری آناتولی، «ایرینا ورشچوک» معاون نخست وزیر اوکراین اعلام کرد: متاسفانه امروز هم خبری از کریدورهای انسانی نیست. بمباران شدید در دونباس ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون نخست وزیر اوکراین مدعی شد: روس‌ها در ماریوپل ایجاد کریدور انسانی به سمت بردیانسک را نمی‌پذیرند!

وی همچنین مدعیِ ادامه مذاکرات فشرده برای ایجاد کریدور انسانی در مناطق خرسون و خارکوف شد!

این در حالیست که «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کرملین روز گذشته در نشستی مطبوعاتی ضمن تأکید بر ادامه عملیات ویژه نظامی کشورش در اوکراین، گفت که مذاکرات با کی یف به خوبی پیش نمی رود؛ زیرا اوکراین ثبات موضع ندارد.

سخنگوی کرملین در این خصوص اضافه کرد: مذاکرات روسیه و اوکراین به خوبی پیش نمی‌رود و طرف اوکراینی اغلب موضع خود را در مورد موضوعات مورد توافق تغییر می‌دهد.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین ماه رمضان قیمت روسیه اوکراین جنگ اوکراین حمله روسیه به اوکراین مسکو دیمیتری پسکوف ماریوپل خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۹۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسکو: پهپاد اوکراین بر فراز «بلگورود» منهدم شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت دفاع فدراسیون روسیه امروز چهارشنبه در بیانیه ای از خنثی‌ سازی تلاش کی‌ یف برای انجام حمله پهپادی به این کشور خبر داد.

در بیانیه صادره از سوی وزارت دفاع فدراسیون روسیه در این خصوص آمده است که حمله مذکور حوالی ساعت ۱۶ امروز به وقت مسکو رخ داده است.

این بیانیه در ادامه اضافه کرد: این پهپاد توسط سامانه‌ های پدافند هوایی بر فراز استان بلگورود منهدم شد.

ارتش اوکراین طی ماه های گذشته پس از چند حمله ناموفق به کریمه و پل کرچ که ۳ قربانی برجای گذاشت، حملات پهپادی گسترده اما بی‌ حاصلی را علیه روسیه تدارک دیده است.

بر این اساس، وزارت دفاع روسیه دیروز از خنثی‌ سازی حمله تروریستی به «بلگورود» و «کورسک» با منهدم کردن ۳ پهپاد متجاوز اوکراینی خبر داده بود.

کد خبر 6094547

دیگر خبرها

  • روسیه ۶ پهپاد اوکراین را سرنگون کرد
  • مقام امنیتی اوکراین در فهرست افراد تحت تعقیب روسیه
  • زمان اجلاس «صلح اوکراین» اعلام شد/ روسیه دعوت نشد!
  • مسکو: پهپاد اوکراین بر فراز «بلگورود» منهدم شد
  • پایداری نظام به تقویت و در صحنه‌ بودن نیروی انسانی است
  • تسلیحات اهدایی ناتو به اوکراین، سر از نمایشگاه مسکو درآورد+ عکس
  • وقت آن نرسیده آمریکا به رفتار دوگانه در قبال غزه و اوکراین پایان دهد؟
  • دستور وزیر دفاع روسیه به ارتش برای اختصاص تسلیحات بیشتر در جنگ اوکراین
  • نمایشگاه غنایم جنگ اوکراین در مسکو/تسلیحات ۱۲کشور مقهورارتش روسیه
  • حمله پهپادی اوکراین به مناطقی در روسیه