Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@11:40:43 GMT

مراسم شب‌های قدر در قم با ۷۰ درصد ظرفیت برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۲۹۶۲۶

مراسم شب‌های قدر در قم با ۷۰ درصد ظرفیت برگزار می‌شود

گروه استان‌ها ـ فرماندار قم گفت: مراسم‌ شب های قدر در مکان‌های مسقف با ۷۰ درصد ظرفیت برگزار و در برگزاری برنامه های شب های قدر در فضای باز هیچ محدودیتی وجود ندارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، عباس ذاکریان ظهر امروز در حاشیه جلسه مرحله ششم طرح شهید سلیمانی اظهار داشت: مراسم‌ شب های قدر در مکان‌های مسقف با 70 درصد ظرفیت برگزار و در برگزاری برنامه های شب های قدر در فضای باز هیچ محدودیتی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار قم با اشاره به پایین بودن آمار واکسیناسیون در قم بیان کرد: افرادی که واکسن نزده اند شناسایی و به صورت فرد به فرد اقناع سازی و اطلاع رسانی می‌شود.

ویژه برنامه‌های سوگ امام علی در شب قدر در حرم مطهر شاهچراغ (ع) تشریح شدمراسمات شب قدر و نماز عید فطر در خوزستان چگونه برگزار می‌شود؟

ذاکریان با اشاره به اهداف طرح شهید سلیمانی در قم گفت رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را از اهداف مهم این طرح است، در این جلسه مصوب شد نیرو‌های بسیج و هلال احمر برای تاکید بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و توزیع ماسک در شب‌های قدر بین مردم آماده باشند.

وی از تشکیل تیم‌های مشترک نظارتی متشکل از کارشناسان مرکز بهداشت و دستگاه‌های مختلف خبر داد و خاطرنشان کرد: با این اقدام تفاوت و اختلاف آمار دستگاه‌های مختلف در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و واکسیناسیون با مرکز بهداشت از بین می‌رود.

انتهای پیام/452/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شب های قدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۹۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میانگین بهره مندی مازندران از فاضلاب بهداشتی ۲۱ درصد است

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد برارزاده ظهر شنبه در حاشیه بازدید از پروژه‌های اجرای شبکه‌های جمع آوری و تصفیه بهداشتی فاضلاب با اشاره به عقب ماندگی خدمات فاضلاب در استان دلیل اصلی این مهم را عدم تأمین اعتبارات کافی برای انجام طرح‌های فاضلاب بیان کرد و گفت: رشد جمعیت در جهان عموماً و به خصوص در جهان سوم و محدودیت محیط و زمین برای زندگی، انسان‌ها را وادار کرده است که از طبیعت و هر آنچه در آن وجود دارد با دقت و احتیاط کامل استفاده کنند اما استفاده بی رویه از خوان گسترده طبیعت در طول سالیان متمادی، محیط زیست را با مشکل احیا مجدد روبرو ساخته و بسیاری از نعمت‌های موجود را با خطر نابودی مواجه کرده است.

وی افزود: ورود فاضلاب‌های خام انسانی از طریق چاه‌های جاذب به سفره آب‌های زیرزمینی و نیز از کانالهای روباز و سرپوشیده به آب‌های سطحی و در نهایت تخلیه به دریا و دریاچه‌ها، موجب آلوده شدن این منابع گشته و بشر را با خطر کمبود آب آشامیدنی سالم و نابودی اکوسیستم دریایی و سرانجام تخریب محیط زیست انسانی و طبیعی مواجه ساخته است.

مدیر عامل آبفا مازندران دفع غیر بهداشتی فاضلاب را علاوه بر آلودگی منابع آب، ایجاد مناظر ناخوشایند زیست محیطی و جلب حشرات ناقل موجب شیوع بیماری‌های متعدد گوارشی و سایر بیماری‌های میکروبی و انگلی خطرناک دانست.

برارزاده با اشاره به تصفیه فاضلاب از نقطه نظر اقتصادی که باعث کاهش هزینه‌های درمانی و هزینه‌های بهسازی محیط زیست خواهد شد، گفت: از پساب حاصل از تصفیه فاضلاب‌ها نیز می‌توان در زمینه‌های مختلف از جمله آبیاری فضای سبز، کشاورزی و تغذیه آبخوان‌های زیرزمینی بهره برد در همین راستا به دلیل کمبود نزولات جوی در کشور، استفاده از پساب برای کشاورزی می‌تواند قسمتی از نیاز آبی استان را جبران کند.

وی تصریح کرد: قرارگیری بخش عمده سرزمینی استان مازندران در نوار ساحلی بزرگترین دریاچه دنیا، اهمیت و لزوم ساماندهی فاضلاب را دوچندان کرده در همین راستا ۱۸ پروژه فاضلاب در شهرهای استان مازندران و سه پروژه جمع آوری شبکه فاضلاب در روستاهای استان در دست اجراست که پس از بهره برداری ضمن حفظ محیط زیست و جلوگیری از آلودگی منابع آب‌های زیرزمینی و نیز حفظ سلامت جامعه می‌توان از پساب حاصله بیشترین بهره را داشت.

کد خبر 6089866

دیگر خبرها

  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • آئیین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • میانگین بهره مندی مازندران از فاضلاب بهداشتی ۲۱ درصد است
  • ویژه‌برنامه استاد مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • پشت پرده برخورد‌های تند با پدیده بدحجابی
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات