Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیرو‌های یگان ویژه فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در اقدامی مومنانه، ۴۹ بسته تجهیزات آموزشی و ورزشی بین دانش‌آموزان منطقه دشتروم بویراحمد توزیع کردند.

فرمانده یگان ویژه کهگیلویه و بویراحمد گفت: ارزش ریالی این تعداد بسته آموزشی و ورزشی بالغ بر ۵۰ میلیون تومان است که شامل لباس و لوازم ورزشی، لوازم تحریر، دو عدد بخاری و یک دستگاه رایانه آموزشی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ مرادی گفت: کارکنان یگان ویژه فرماندهی انتظامی استان در دو سال اخیر ماهیانه ۱۸ میلیون تومان کمک‌های مومنانه را بین نیازمندان استان در قالب بسته معیشتی تهیه و پخش می‌کنند.

او می گوید: کارکنان یگان ویژه فرماندهی انتظامی استان علاوه بر توزیع کمک‌های مومنانه بین نیازمندان، به ساخت دو باب وضوخانه در مسجد روستای منصورآباد منطقه دشتروم اقدام کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد بسته آموزشی یگان ویژه یگان ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۹۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاقیت و استفاده از روش‌های نوین آموزشی دلیل انتخاب معلم نمونه کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، لیلی شریفیان دبیر ریاضی دبیرستان دخترانه رازی کیش با ۱۹ سال سابقه مشغول به تدریس است.

وی معلمی را از کیش شروع کرده و با ارتباط صمیمی با دانش آموزان و اولیای مدرسه، صبر و گذشت درحوزه معلمی توانست عنوان نمونه را دریافت کند.

بهره گیری از روش‌های نوین آموزش ریاضی، استفاده از دست سازه‌ها در راستای تفهیم هر چه بهتر مفاهیم ریاضی به دانش آموزان نیز از دیگر دلایل انتخاب لیلی شریفیان به عنوان معلم نمونه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اردو‌های تابستانی دانش‌آموزان یمنی 
  • افزایش سرانه آموزشی با ساخت 600 کلاس درس جدید
  • خلاقیت و استفاده از روش‌های نوین آموزشی دلیل انتخاب معلم نمونه کیش
  • جذب استعداد درخشان در دانشگاه فرهنگیان
  • برگزاری جشنواره خوشنویسی «کاتبان وحی» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی
  • ۶۰۰ کلاس درس جدید در هرمزگان ساخته می‌شود
  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد
  • ارایه تسهیلات ارزان به شرکت‌های دانش بنیان صادرات محور
  • بانک مهر ایران گره‌گشای مشکلات دانش آموزان نیازمند در کردستان
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند