Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس مجمع نمایندگان استان البرز با تقدیر از اهتمام وزیر دفاع و معاوننش برای ایجاد اشتغال در مجموعه فخر ایران در نظرآباد گفت: مجموعه فخر ایران زیرساخت‌های بسیار خوب و کاملی برای اشتغال زایی در حوزه نساجی و پوشاک دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  نظرآباد،  علی حدادی در بازدید معاونان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از کارخانه فخر ایران واقع در شهرستان نظرآباد که عصر امروز برگزار شد، اظهار داشت: یکی از وظایف بسیار مهم  ما شناخت ظرفیت‌های اقتصادی و اشتغالزایی  در استان البرز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار البرز: کارخانه فخر ایران باید احیا شودخطر تحریم‌ روسیه برای تولیدکنندگان ایرانی! / ضرورت تشدید مبارزه با قاچاق پوشاکتوسعه فعالیت‌های دانش‌بنیان در حوزه کشاورزی؛ تولید 65 درصد محصولات کشاورزی بر پایه دانش بنیان

وی افزود: مجموعه فخر ایران در شهرستان نظرآباد یکی از بهترین ظرفیت‌های موجود برای اشتغالزایی در استان البرز است.

رئیس مجمع نمایندگان استان البرز با بیان اینکه مجموعه فخر ایران زیرساخت‌های بسیار خوب و کاملی برای اشتغال زایی در حوزه نساجی و پوشاک  دارد، بیان کرد: این مجموعه در سال‌های گذشته در حوزه نساجی فعال بوده و در دو سال گذشته در وزارت دفاع با وزیر دفاع و معاون این وزارتخانه برای احیای آن جلساتی برگزار شده است.

نماینده مردم نظرآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه جلسه امروز با هدف هم افزایی و همدلی بین وزارت دفاع و دستگاه‌های اجرایی برای اجرای منویات رهبری معظم انقلاب در حوزه اشتغالزایی است ، برگزار شد، تصریح کرد: این مجموعه یکی از بهترین فرصت‌ها برای ایجاد اشتغال در استان البرز است و این موضوع نیاز به تصمیم گیری دارد.

وی با بیان اینکه بخش زارعت مجموعه با امکانات موجود هم با ظرفیت  قابلیت بهره برداری دارد، گفت: اهتمام وزیر دفاع و معاونانش در این زمینه قابل تقدیر است.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجموعه فخر ایران حوزه نساجی استان البرز برای اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۹۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است

احمد بنافی در بازدید از ۴ واحد صنعتی در حال احداث شهرک صنعتی برازجان اظهار داشت: دشتستان دارای ظرفیت و پتانسیل بالایی در حوزه صنعت و تولید و اشتغال است و تقویت این حوزه‌ها در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: تمام تلاش ما این است که از تولید حمایت کنیم و به همین منظور بر روی احیای واحد‌های راکد و توسعه واحد‌های تولیدی متمرکز هستیم.

فرماندار دشتستان با بیان اینکه حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است خاطر نشان کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران نیز بخش دیگری از پیگیری‌های ما است.

رئیس شورای اشتغال شهرستان از روند توسعه زیرساخت‌های فاز دوم شهرک صنعتی نیز بازدید کرد و گفت: در تلاش هستیم که تعدادی از زون‌های طراحی شده را در سال جاری به متقاضیان واگذار کنیم.

بنافی افزود: تقویت تولید به ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان بومی منجر می‌شود و در دشتستان، گام‌های بلندی در این مسیر برداشته ایم.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • دبیر جدید اتحادیه تولید و صادرات: مرکز «پوشاک استوک» منطقه شدیم
  • موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه
  • دستاوردهای ایران، همرده با کشورهای پیشگام در حوزه‌ جنگ‌افزارسازی است
  • تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است
  • مرکز «پوشاک استوک» منطقه شدیم
  • مجموعه انتظامی در خط مقدم جنگ نرم قرار دارد
  • دغدغه مردم در حوزه اشتغال است
  • احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است
  • درآمد مردم لرستان افزایش یابد/ رفاه اجتماعی را ارتقا دهیم
  • درخشش گروه سرمایه گذاری غدیر و هلدینگ های زیر مجموعه آن در ششمین نمایشگاه ( ایران اکسپو ۲۰۲۴ )