Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@04:09:05 GMT

۲۰۰ دانش آموز حافظ قرآنی در مازندران تجلیل می شوند

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۲۹۷۵۵

۲۰۰ دانش آموز حافظ قرآنی در مازندران تجلیل می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی عابدی عصر سه شنبه در دیدار بانماینده ولی فقیه در استان با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت حافظان قرآن اظهار داشت: در هفته آخر ماه مبارک رمضان آئین تجلیل از ۲۰۰ دانش آموز حافظ قرآن در استان تجلیل می‌شوند.

وی همچنین با تاکید براینکه تزریق واکسن دانش آموزی نیازمند تبلیغ بیشتری است، افزود: در استان بیشتر مدارس به شکل حضوری مشغول تحصیل هستند و امیدواریم ترغیب بیشتری برای تزریق واکسن صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بااشاره به دستور و فرمایش مقام معظم رهبری درباره فریضه جهاد تبیین گفت: شبکه واقعی از انسان‌ها در آموزش و پرورش وجود دارند و بخش عمده‌ای از جمعیت استان به آموزش و پرورش متصل هستند و کارکردهای خوب نظام اسلامی در ادوار مختلف اطلاع رسانی می‌شود.

عابدی با اظهار اینکه آموزش و پرورش دستگاه تعلیم و تربیت صرف نیست، گفت: آموزش و پرورش مهمترین دستگاهی است که حاکمیت و نظام با آن ارتباط و مأموریت مستقیم دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش با بیان اینکه فاصله دوساله کرونایی آسیب‌های زیادی به نظام آموزشی زده است، افزود: باید دست به دست هم دهیم و مسائل فراروی را رفع کنیم.

وی شمار نیروهای فرهنگی را ۳۵ هزار نفر و تعداد دانش آموزان را ۵۱۵ هزار نفر ذکر کرد.

کد خبر 5471113

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری آموزش و پرورش مازندران امام جمعه ساری ساری ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه ارتش جمهوری اسلامی ایران آمار کرونا خطبه های نماز جمعه ماه رمضان 1401 خراسان رضوی مشهد روز ارتش ایلام هفته هنر انقلاب اسلامی امام حسن مجتبی ع 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۹۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین اختتامیه جشنواره سفیران سلامت با تجلیل از فعالان سلامت


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، جمالی سرپرست آموزش و پرورش استان در این جشنواره گفت: ۱۲۰ مراقب سلامت در مدارس استان برای بهداشت و نظارت بر مسائل بهداشتی دانش آموزان فعالیت می‌کنند.
مدیرکل دفتر سلامت سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش هم در این آئین گفت: یکی از برنامه‌های دفتر سلامت تشکل‌های دانش آموزی سفیران سلامت است که ۲۵ درصد دانش آموزان کشور در هر مدرسه سفیر سلامت هستند.
گودرزی افزود: این سفیران با توجه به کمبود نیرو در حوزه سلامت آموزش‌های تخصصی را برمبنای سرفصل‌ها از رابطین بهداشت دریافت و آموزش‌های سلامت محور را به ۱۰ نفر از همکلاسی‌های خود انتقال می‌دهند.
وی اضافه کرد: یکی از برنامه‌های وزارت برای بهداشت و توسعه زیرساخت‌ها جذب نیروی متخصص است که در آزمون استخدامی آموزش و پرورش در اریبهشت ماه ۴ هزار مربی بهداشت جذب و در مهرماه آینده کمبود نیرو برطرف می‌شود

دیگر خبرها

  • اشتغال به تحصیل ٣٤ هزار دانش آموز اتباع خارجی در مدارس استان کرمان
  • ۲۹۸ دانش آموز و ۹۳ معلم ابلاع صلح یاری دریافت کردند
  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۳۲۰ دانش آموز برتر استان یزد تجلیل می‌شوند‌
  • آئین اختتامیه جشنواره سفیران سلامت با تجلیل از فعالان سلامت
  • شرکت ۲۷ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی در امتحانات نهایی
  • رشد ۸ درصدی توسعه متوازن رشته‌ای/ شرکت ۲۷ هزار نفر در امتحانات نهایی خرداد ماه
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند
  • تجلیل از مقام معلم؛ در آستانه گرامیداشت هفته معلم
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردوهای تربیتی می شوند