Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@16:56:42 GMT

پرسپولیس به مصاف نفت مسجد سلیمان می‌رود

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۲۹۸۷۶

پرسپولیس به مصاف نفت مسجد سلیمان می‌رود

تیم فوتبال پرسپولیس روز پنجشنبه اول اردیبهشت‌ماه در ورزشگاه شهید کاظمی در مصافی دوستانه به مصاف نفت مسجد سلیمان خواهد رفت.

به گزارش مشرق، گرچه تیم فوتبال پرسپولیس با اختلاف ۶ امتیازی نسبت به استقلال در جایگاه دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر باشگاه‌های ایران قرار دارد، اما آنها هنوز امیدوار هستند در فاصله ۶ بازی به پایان این رقابت‌ها، با لغزش استقلال به مقام قهرمانی برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس این روزها در مجموعه ورزشی شهید کاظمی برگزار می‌شود و شاگردان یحیی‌ گل‌محمدی سخت تلاش می‌کنند با رسیدن به آمادگی کامل در بازی‌های پیش رو امتیاز از دست ندهند.

پرسپولیس برای ماندن در شرایط مسابقه در تعطیلات لیگ برتر چند بازی تدارکاتی را در نظر گرفته است.

اولین مسابقه قرمزپوشان مقابل نفت مسجد سلیمان است؛ این مسابقه روز پنجشنبه در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین ماه رمضان قیمت ورزشگاه شهید کاظمی باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر پرسپولیس خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۹۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسدبیگی:سوپرگل مسابقه بعد از سوپرگل تمرین!

به گزارش ورزش سه سینا اسدبیگی که در این فصل خیلی کم برای پرسپولیس بازی کرده در شروع وقت های اضافه بازی با آلومینیوم اراک تیمش را پیش انداخت.

اسدبیگی که در نیمه دوم این مسابقه وارد میدان شده بود در دقایق پایانی نود دقیقه دو موقعیت گلزنی داشت که ضرباتش را  راهی به دروازه حریف نیافت. 

با این حال در شروع نیمه اول وقت های اضافه و در شرایطی که شرایط روانی تیم پرسپولیس به خاطر کامبکی که خورده بود جالب به نظر نمی رسید و ترکیب این تیم تقریبا خالی از ستاره تعیین کننده بود با یک شوت از راه دور دروازه گوهری را باز کرد.

ویدئو: 331102

اسدبیگی در حالی این گل زیبا و روحیه بخش را به ثمر رساند که چند روز قبل در تمرین یک سوپرگل زده بود و با شوتی تماشایی  گل زیبایی به ثمر رسانده بود که ویدیوی این گل در فضای مجازی سرخ ها وایرال شد.

اسدبیگی با شوتی که در اراک تبدیل به گل کرد نشان داد هافبک شوتزنی است  و گل های قبلی او از جمله گل زیبای فصل قبلش مقابل گل گهر اتفاقی نبوده است.

دیگر خبرها

  • شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!
  • پیش بازی تاتنهام - آرسنال؛ یکی به فکر ویرانی، دیگری به فکر ساختن
  • جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!
  • انتشارات شهید کاظمی با ۶۰ عنوان جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • اضافه شدن ۱۹۵ کلاس درس به فضای آموزشی مسجدسلیمان
  • خبر خوب برای سپاهان پیش از بازی با پرسپولیس
  • شهریار ستاره اول سپاهان در 403
  • انتشارات شهید کاظمی با دست پر به نمایشگاه می‌­آید
  • شاهکار حسینی با تعویض‌ها مقابل پرسپولیس
  • اسدبیگی:سوپرگل مسابقه بعد از سوپرگل تمرین!