Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@11:50:11 GMT

شاسی بلند مرسدس EQS ۲۰۲۳ امروز معرفی شد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۳۰۴۳۱

شاسی بلند مرسدس EQS ۲۰۲۳ امروز معرفی شد

مرسدس در سال ۲۰۱۹  EQC را معرفی کرد و از آن زمان وارد بازار شاسی‌بلند‌های الکتریکی شد؛ EQA و EQB کوچکتر در سال ۲۰۲۱ تولید شدند اما اولین خودروی برقی پرسرعتی که روی یک پلتفرم اختصاصی سوار شد، امروز پوشش خود را از دست داده است.

همانطور که از نامش پیداست، شاسی بلند EQS ارتفاع سواری بلندی دارد و اکنون دارای صندلی های ردیف سوم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار بود این نمایش در پکن ظاهر شود، اما به دلیل COVID-۱۹ این نمایش به تعویق افتاده است.

مرسدس قبلاً فضای داخلی را به طور کامل نشان داده است؛ داخل این خودرو اکنون دارای کابینی شیک است و در آن جدیدترین امکانات را می بینیم؛ صفحه نمایش ۵۶ اینچی، به‌علاوه صندلی های ردیف سوم اختیاری که راحتی بیشتری نسبت به عقب‌ترین صندلی‌های GLE دارد.

   

این خودرو قابلیت آفرود اختصاصی را نیز دارد، حتی یک ویژگی کنترل سرازیری در تپه مهندسی نیز در آن وجود دارد. این خودروی اسپرت دارای سیستم ۴Matic خواهد بود که یک موتور الکتریکی چرخ‌های جلو را به حرکت در می‌آورد و موتور دیگر محور عقب را تامین می‌کند.

   

 شاسی بلند EQS می‌تواند شیب‌های تند بیش از ۲۰ درجه و کاهش بیش از ۴۰ درجه را بدون آسیب رساندن به زیر بدنه تحمل کند. برای یک آفرود برقی توانمندتر، باید منتظر بمانید تا کانسپت EQG در سال‌های آینده به یک مدل تولیدی تبدیل شود.

   یکی دیگر از ویژگی‌های مهم شناخته شده، فرمان ده درجه‌ای چرخ عقب است که از EQS معمولی قرض گرفته شده است تا دایره چرخش را پایین بیاورد. این خودرو دارای ویژگی های مثبی مانند سیستم تعلیق بادی استاندارد، دوربین ۳۶۰ درجه و قابلیت پخش ویدیو برای سرنشینان سمت سرنشین است. دوربینی در داخل خودرو وجود دارد که راننده را زیر نظر دارد و اگر شخصی که پشت فرمان بخواهد کاری انجام دهد، پخش ویدیو به‌طور خودکار متوقف می‌شود. باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت خودرو تولید خودرو شاسی بلند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۰۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرکرد به عنوان بام ایران معرفی شود

استاندار چهارمحال‌وبختیاری گفت: طبیعت زیبا، آب‌وهوای خوب، مردمی مهربان و مرتفع‌ترین مرکز استان از ویژگی‌های خدادادی این شهر محسوب می‌شود، همچنین شهرکرد بام ایران باید به عنوان یک برند معرفی شود.

گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، غلامعلی حیدری، امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در نشست با اعضای بنیاد شهرکرد شناسی اظهار کرد: خلاءهایی در زمینه معرفی شهرکرد وجود دارد و روز شهرکرد باید فرصتی برای معرفی مفاخر، علما و شهدای این شهر باشد.

وی با بیان اینکه از ظرفیت هنر برای معرفی شهرکرد استفاده شود، افزود: طبیعت زیبا، آب‌وهوای خوب، مردمی مهربان و مرتفع‌ترین مرکز استان از ویژگی‌های خدادادی این شهر محسوب می‌شود و شهرکرد بام ایران باید به عنوان یک برند معرفی شود، همچنین صنایع دستی خاصی که در شهرکرد وجود دارد که نیاز به معرفی بیشتر از پیش دارد.

استاندار چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: توسعه فرودگاه شهرکرد و بهره‌برداری از راه‌آهن شهرکرد در سفر دوم رئیس‌جمهور به عنوان عناصری که می‌توانند به توسعه شهر کمک کنند، به صورت ویژه دنبال شد همچنین برای توسعه مرکز استان در همه زمینه‌ها چه زیرساخت‌های بهداشتی، ورزشی و مسائل شهری مصوبات خوبی صورت گرفت.

حیدری ادامه داد: در بازدید از شهرداری شهرکرد ۲۰ مورد از جمله پیگیری زیبایی شهر و ساماندهی ورودی‌ها مورد تاکید قرار گرفت.

وی با بیان اینکه برای روز شهرکرد باید یک دبیرخانه دائمی با کارگروه‌های تخصصی تشکیل شود افزود: مردم شهرکرد مردمی با ظرفیت بالا هستند و این ویژگی باعث شد، است رنگین‌کمان اقوام مختلف را در این شهر دید.

کد خبر 748831

دیگر خبرها

  • از جی کلاس برقی تا تغییر نام مدل های بنز
  • میانگین بارش سال زراعی سیستان وبلوچستان مثبت شد
  • میانگین بارش سال زراعی سیستان و بلوچستان مثبت شد
  • خودرو جنسیس GV80 2025 چه مشخصاتی دارد؟
  • معرفی 10 مورد از نژاد های خرگوش خانگی در دنیا (+عکس)
  • فیلم| خودروی اسپرت برقی جدید BYD
  • شهرکرد به عنوان بام ایران معرفی شود
  • دمای زراعی آذربایجان غربی نسبت به بلند مدت ۲.۶ درجه سانتی گراد افزایش دارد
  • (عکس) بازار چشم انتظار یک شاسی بلند جدید / قیمت باورنکردنی محصول جدید کیا در ایران
  • درجه نفوذ قیر چیست و قیر درجه نفود چه کاربردی دارد؟