Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از استانداری اردبیل، جابر جهان‌بین عصر سه‌شنبه در نشست با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل اظهار کرد: این در حالی است که به دلیل ظرفیت بالای کشاورزی و دامپروری و وجود بنگاه‌های بزرگ تولیدی و کشاورزی و رونق کشاورزی، پارس‌آباد دارای آوازه شهری اقتصاد بنیان در  کشور  است.

وی با اشاره به مهاجرپذیر بودن شهرستان پارس‌آباد و رواج حاشیه‌نشینی در اطراف شهر و محلات پرتراکم و پرجمعیت از بروز مشکلات معیشتی و آسیب‌های اجتماعی در بین اقشار حاشیه‌نشین ابراز نگرانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خواستار توجه ویژه به شهرستان پارس‌آباد در ارائه تسهیلات، تامین مسکن و معیشت افراد محروم شد و گفت: در سال جاری انتظار داریم این امر بیشتر از سال‌های گذشته محقق شود.

حسین دشتی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل هم در این نشست گزارشی از برنامه‌های سال جدید این اداره کل در جهت حمایت و توانمندسازی مددجویان زیرپوشش کمیته امداد در استان بویژه شهرستان پارس‌آباد خبر داد.

پارس‌آباد مغان در شمال اردبیل و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان قرار دارد، حدود ۱۱ هزار نفر از جمعیت ۱۷۷ هزار نفری این شهرستان بیکار هستند اما فرصت‌های اشتغال فراوانی نیز در آن دارد.

این شهرستان که از لحاظ جمعیتی و نرخ رشد جمعیت همچنان بعد از مرکز استان در رتبه دوم قرار گرفته است، رتبه اول مهاجرت استان را به خود اختصاص داده است.

برچسب‌ها پارس آباد مغان فرمانداران مهاجرت کمیته امداد امام خمینی توسعه روستایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پارس آباد مغان فرمانداران مهاجرت پارس آباد مغان فرمانداران مهاجرت کمیته امداد امام خمینی توسعه روستایی کمیته امداد پارس آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۰۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط مناظره دو نامزد حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ مرحله دومِ دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • کمیته امداد تویسرکان از مادران باردار و شیرده حمایت می کند
  • اجرای گام سوم طرح یاس (یاران آسیب ستیز) در اردبیل
  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام
  • تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • افزایش یک و نیم برابری کشت دانه روغنی در پارس آباد
  • ضبط مناظره دو نامزد حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز