Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-03@02:02:52 GMT

دستبرد به خانه همسر سابق

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۳۰۶۸۵

مرد کینه‌جو که از منزل همسر سابقش 200میلیون تومان سرقت کرده بود، با ردیابی‌های پلیسی دستگیر شد.

به گزارش ایران، مهر سال گذشته پرونده‌ای با موضوع سرقت از منزل در کلانتری بی‌سیم به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران فرستاده شد و تیمی از مأموران این پایگاه مسئولیت رسیدگی به پرونده را برعهده گرفتند.

زن جوان پس از حضور در اداره پلیس گفت: عصر بیست‌ودوم مهر از خانه‌ام واقع در خیابان هفده شهریور خارج و حدود ساعت 23:30 به خانه برگشتم که متوجه به‌هم‌ریختگی اثاثیه منزل و سرقت اموال باارزش خانه به مبلغ حدود 200میلیون تومان شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ سیدقاسم موسوی‌فر رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت در این باره گفت: در ادامه رسیدگی به این پرونده ،کارآگاهان تیم مبارزه با سرقت را برای تحقیقات بیشتر به نشانی اعلامی اعزام و پس از بررسی صحنه جرم متوجه شدند که سرقت از سوی فردی آشنا صورت گرفته است.

سرهنگ موسوی‌فر افزود: پس از آن و با بررسی‌های به عمل آمده، مأموران دریافتند زن جوان مدتی قبل از همسرش جدا شده و اختلاف شدیدی با هم داشته‌اند بنابراین به همسر سابق وی ظنین شده و او را به‌عنوان اولین مظنون شناسایی و بازداشت کردند. مرد جوان پس از دستگیری در همان بازجویی‌های اولیه به سرقت از خانه همسر سابقش اعتراف کرد.

بدین ترتیب متهم برای سیر مراحل قانونی دراختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ماه رمضان میانکاله دعای روز هفدهم رمضان دستبرد همسرسابق سرقت ماه رمضان میانکاله دعای روز هفدهم رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۰۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران

 سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران اظهار کرد: با وقوع یک فقره سرقت از انباری خانه‌ای در شرق تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان می‌داد یک مرد جوان در ساعات پایانی شب به پارکینگ خانه مراجعه و پس از شکستن درب انباری اقدام به سرقت لوازم با ارزش کرده و پس انجام اعمال مجرمانه با موتورسیکلت خود متواری شده است.

وی افزود: کارآگاهان در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت متهم را شناسایی کردند و متوجه شدند وی به خانه‌های زیادی در شرق تهران دستبرد زده است.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: پس از کشف این سرنخ مهم در پرونده کارآگاهان با روش‌های علمی و بررسی‌های موشکافانه مخفیگاه متهم را در شرق تهران شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی وی را طی یک عملیات پلیسی دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران خاطر نشان کرد: متهم پس از انتقال به پایگاه چهارم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر ۴۰ فقره سرقت انباری از خانه‌های شهروندان به ارزش یک میلیارد ریال در نقاط مختلف شرق تهران اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه مقادیری اموال مسروقه از مخفیگاه متهم کشف شده است، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر مال باختگان در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • سرقت ۱۵ هزار دلار توسط سرایدار خانه
  • انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • انهدام ۲ باند سارقان و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • پیدا شدن دختر فراری در کلانتری | عکس‌های زننده دختر جوان در فضای مجازی | دخترم آبرویم را برده است 
  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران
  • سرک کشیدن در موبایل همسر باعث قتل شد!
  • طلاق به خاطر پیدا شدن روسری در خودروی همسر
  • سرک کشیدن در موبایل همسر باعث قتل شد
  • وارسی گوشی موبایل همسر باعث قتل شد