Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن پیشین تیم‌های فوتبال استقلال و نساجی مازندران گفت: امیدوارم نساجی در فینال جام حذفی قهرمان شده تا خستگی از تن مردم قائمشهر خارج شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، میثم بائو پس از برتری یک بر صفر نساجی مازندران مقابل مس کرمان و صعود این تیم به فینال جام حذفی، گفت: خیلی خوشحالم مردم را این همه خوشحال می‌بینم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نساجی تیمی است که همه با قلب‌شان دوستش دارند. از من که از کودکی نساجی را دوست داشتم تا مردم مازندران این تیم را دوست دارند. به همه تبریک می‌گویم و امیدوارم فینال را ببریم و نساجی آسیایی شود تا مردم قائمشهر که در این چند سال که سختی کشیدند خستگی از بدنشان خارج شود.

وی در مورد تأثیر حضور تماشاگران نساجی در این دیدار تصریح کرد: فشار تماشاگران در لحظه آخر حریف را خسته کرد. خودم چندین سال در این ورزشگاه بازی کرده‌ام و حضور تماشاگران خیلی کمک می‌کند. نساجی در ابتدای بازی با حضور تماشاگران سه بر صفر جلو بود.

بازیکن پیشین استقلال و نساجی مازندران در پاسخ به این سوال که در دیدار نیمه نهایی طرفدار استقلال بود یا نساجی گفت: از اول طرفدار نساجی بودم و سپس به استقلال آمدم. ما از ریشه و خانوادگی طرفدار نساجی هستیم.

بائو درباره شرایط استقلال برای قهرمانی در لیگ برتر گفت: با تیم‌هایی که در لیگ می‌بینم فکر نکنم تیمی حریف استقلال شود.

جام حذفی فوتبال| نساجی با شکست مس حریف آلومینیوم در فینال شد

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال نساجی مازندران تیم فوتبال نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۰۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فینال جام حذفی در یک صورت خارج از کرمان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت سازمان لیگ، امیرحسین روشنک در مورد ورزشگاه محل برگزاری فینال جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) باشگاه‌های کشور فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ اظهار داشت: طبق مصوبه هیأت رئیسه سازمان لیگ باید در استان کرمان برگزار شود اما با توجه به اینکه دو تیم از ۸ تیم حاضر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی از استان کرمان هستند در صورتی که یکی از دو تیم کرمانی به فینال برسند باید فینال در ورزشگاهی بی طرف و استانی دیگر برگزار شود.

وی افزود: چنانچه دو تیم مس رفسنجان و گل گهر سیرجان به فینال صعود کنند در آن صورت مسابقه در مرکز استان و شهر کرمان برگزار خواهد شد.

مسئول جام حذفی در مورد مراسم قرعه کشی روز آینده گفت: فردا قرعه کشی مراحل یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و فینال با توجه به محدودیت‌های زمانی و فشردگی مسابقات لیگ برتر و جام حذفی همزمان برگزار خواهد شد و مسیر مسابقات تا پایان رقابت‌ها مشخص می‌شود.

کد خبر 6091138

دیگر خبرها

  • گزارشی از آخرین تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن برای مصاف با نساجی با حضور اصحاب‌رسانه
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 3-2 مقابل لیورپول (30 آوریل، 2008) / فیلم
  • فینال جام حذفی در کرمان برگزار می شود
  • نویر: بایرن مونیخ - رئال مادرید بزرگ‌ترین بازی‌‌هایی هستند که می‌توانید ببینید
  • خسته هستید؟ این غذاها را بخورید
  • فینال جام حذفی در یک صورت خارج از کرمان برگزار می شود
  • فدریکو والورده: مقابل منچسترسیتی تا سرحد مرگ خسته شده بودم
  • صعود اینتر به فینال لیگ قهرمانان اروپا و حذف بارسلونا در نیوکمپ (2010/4/28) / فیلم
  • پر افتخارترین تیم‌های جام حذفی ناکام در صعود!
  • ساعت دیدار ایران تایلند چند است؟