Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-30@22:09:04 GMT

آزادی ۷ محکوم به قصاص با رضایت اولیاء دم

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۳۰۸۳۷

آزادی ۷ محکوم به قصاص با رضایت اولیاء دم

آفتاب‌‌نیوز :

مدیر زندان رجایی شهر گفت: ۷ نفر از محکومینی که به اتهام قتل عمد در انتظار اجرای حکم قصاص بودند با پیگیریهای بی‌وقفه واحد مددکاری و اخذ رضایت از اولیاء دم، سال جدید را با سرنوشتی متفاوت آغاز نمودند.

عزیزی گفت: با پیگیریهای انجام شده واحد مددکاری و پس از برگزاری جلسات متعدد مصالحه با خانواده مقتول، رضایت آن‌ها جلب و به این ترتیب اولیاء دم از حق قانونی و شرعی خود گذشت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: بروز اغلب جرائم خاص توسط مددجویان به دلیل پایین بودن آستانه تحمل، وجود برخی از فشارهای روانی و در عین حال‌عدم برخورداری آنان از مهارت کنترل خشم بوده است.

مدیر زندان رجایی شهر تصریح نمود: امیدواریم بتوانیم ضمن فرهنگ‌سازی مناسب و برگزاری برنامه‌های اصلاحی و تربیتی در حوزه‌های مختلف برای مددجویان این آسیب را به حداقل برسانیم.

عزیزی برنامه‌های اصلاحی و تربیتی را زمانی نتیجه بخش دانست که مددجویان فرایند دوره‌های آموزشی در رشته‌های مختلف را به نحو مطلوب و شایسته سپری نمایند.

شایان ذکر است: محکومین به قصاص بین ۱۲ تا ۲۱ سال در زندان رجایی شهر تحمل کیفر نموده که با رضایت اولیاء دم آزاد و به کانون خانواده بازگشتند.

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: رجایی شهر آزادی زندانیان محکوم به قصاص قتل اولیاء دم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۰۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام آزمایش تب مالت دامها نیازمند همکاری مردم در روستاها است

به گزارش خبرنگار مهر، مختار رجایی فر ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: بیماری تب مالت سویه‌های مختلفی دارد و بحث ریشه کنی آن امکان‌پذیر نیست.

وی بیان داشت: باید در این راستا پیشگیری و آگاهی‌رسانی انجام شود و مردم نیز همراه باشند

رجایی فر با بیان اینکه وقتی بیماری دام مثبت می‌شود، دامدار از انجام کشتار فرار می‌کند، گفت: درمان بیماری تب مالت زمانبر بوده و درمان طولانی مدت نیاز دارد، در برخی مواقع، بعد از شش ماه یا یک سال درمان، بیمار به ظاهر خوب می‌شود ولی بعد از یکسال دوباره علائم بیماری ظاهر می‌شود و این باعث تشخیص اشتباه پزشک می‌شود.

کد خبر 6092155

دیگر خبرها

  • صلح و سازش در پرونده نزاع دو برادر اهوازی پس از سه سال
  • مشکلات جسمی اسرای فلسطینی بعد از آزادی بر اثر شکنجه در زندان
  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی مددجویان زندان های لرستان
  • صلح و سازش در پرونده قتل با رضایت اولیاء دم در کوهرنگ
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • انجام آزمایش تب مالت دامها نیازمند همکاری مردم در روستاها است
  • رضایت رئیس جمهور از گزارش مسئولان درباره کاهش تورم | رسوایی برای مدعیان آزادی بیان | گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • تجمع دانشجویان مراغه در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان
  • تجمع دانشجویان همدانی در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان