Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش ایرنا، امیر حسین روشنک در حاشیه بازی نساجی مازندران و مس کرمان در جام حذفی افزود: این رقابت ها تصمیم سازمان لیگ بوده است و  ۲ گزینه اصلی مربوط به ورزشگاه آزادی و یادگار امام تبریز بوده است. با توجه به اینکه سالها رقابت های فینال در تبریز انجام نشده بود این مسابقه در این شهر انجام می‌شود.  

وی با بیان اینکه تهران از نظر مسافت هم به اراک و هم به مازندران نزدیک است گفت: برای این بازی هیات رئیسه سازمان لیگ تصمیم گرفته است، ۲ گزینه اصلی داشتیم که بنابر این شد  بازی فینال در  تبریز باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
روشنک در پاسخ به این سوال با توجه به بعد مسافت آیا تسهیلاتی را برای اصحاب رسانه خواهید گرفت گفت: از طریق سازمان لیگ اطلاع رسانی می کنیم. فرقی نمی کند که فینال در کجا باشد حتما تسهیلات لازم را خواهیم داشت.

نساجی مازندران در نیمه نهایی جام حذفی با یک گل مس کرمان را شکست داد.  

برچسب‌ها تیم فوتبال نساجی مازندران فوتبال جام حذفی فوتبال مس کرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم فوتبال نساجی مازندران فوتبال جام حذفی فوتبال تیم فوتبال نساجی مازندران فوتبال جام حذفی فوتبال مس کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۱۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی فینال جام حذفی در کرمان مشروط شد!

مسئول برگزاری مسابقات جام حذفی گفت: در صورتی که یکی از دو تیم فینالیست جام حذفی از استان کرمان باشد مسابقه نهایی این رقابت‌ها در استانی بی‌طرف برگزار خواهد شد.

به گزارش تابناک ورزشی، امیرحسین روشنک در گفت‌و‌گو با سایت سازمان لیگ فوتبال ایران درباره ورزشگاه محل برگزاری فینال جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) اظهار داشت: طبق مصوبه هیات رئیسه سازمان لیگ فینال باید در استان کرمان برگزار شود، اما با توجه به اینکه دو تیم از هشت تیم حاضر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی از استان کرمان هستند در صورتی که یکی از دو تیم کرمانی به فینال برسند باید فینال در ورزشگاهی بی‌طرف و استانی دیگر برگزار شود.

وی در ادامه افزود: چنانچه دو تیم مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان به فینال صعود کنند در آن صورت مسابقه در مرکز استان و شهر کرمان برگزار خواهد شد.

مسئول برگزاری مسابقات جام حذفی در مورد مراسم قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی فصل 03-1402 این مسابقات نیز گفت: فردا قرعه‌کشی مراحل یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و فینال با توجه به محدودیت‌های زمانی و فشردگی مسابقات لیگ برتر و جام حذفی همزمان برگزار خواهد شد و مسیر مسابقات تا پایان رقابت‌‌ها مشخص می‌شود.

دیگر خبرها

  • قرعه‌کشی جام حذفی تا فینال انجام شد؛ حریفان تراکتور و سپاهان مشخص شدند
  • قرعه‌کشی جام حذفی تا فینال انجام شد
  • جام حذفی فوتبال| تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی | سپاهان - ملوان، مس رفسنجان - تراکتور
  • قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام شد
  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان
  • میزبانی فینال جام حذفی در کرمان مشروط شد!
  • هدیه بزرگ به چادرملو در جام حذفی
  • تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج
  • یادآوری یک خاطره فراموش‌نشدنی: نساجی قهرمان!