Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@13:38:15 GMT

شرکت آب‌وفاضلاب خوزستان؛ ابربدهکار بانک ملی

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۳۱۰۵۶

شرکت آب‌وفاضلاب خوزستان؛ ابربدهکار بانک ملی

به گزارش خبرگزاری فارس، بانک ملی به عنوان بزرگ‌ترین بانک کشور در راستای اجرای دستور رئیس‌جمهور و وزیر اقتصاد اسامی بدهکاران عمده و بزرگ خود را منتشر کرد که در بین آنها نام شرکت آب و فاضلاب خوزستان دیده می‌شود.

قرار داشتن شرکت آب‌وفاضلاب خوزستان در این لیست در حالی است که در سال‌های اخیر مبالغ هنگفتی از محل صندوق توسعه ملی به آن اختصاص یافته و شهروندان از کندی پیشرفت پروژه‌ها گلایه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین خبر از اختصاص بودجه به شرکت آب‌وفاضلاب خوزستان در انتهای سال گذشته به نقل از استاندار خوزستان بود که گفت: برای تسریع بخشیدن به پروژه شبکه فاضلاب اهواز، ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای این موضوع اختصاص دادیم که درحال حاضر نیز در اختیار شرکت آبفا خوزستان قرار دارد و ۲۷۰ میلیارد تومان نیز برای تامین آب شرب شهر و روستاهای استان اختصاص داده ایم.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی سال گذشته با تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شرکتهای آب و فاضلاب استان خوزستان موافقت کردند.

محمد مولوی نماینده آبادان به عنوان متقاضی تحقیق و تفحص گفت: از اینکه مسائل استان خوزستان را هر هفته در صحن علنی مجلس فریاد می زنم، شرمنده ام. به نمایندگی از مردم بزرگ خوزستان می گویم از اینکه هر روز با یک مسئله در استان مواجهیم، خسته شده ایم. خوزستانی ها گدا نبوده و نیستند، بی وفا نبوده و نیستند، بی تعهد نبوده و نیستند، ولی چه کنیم که گرفتار مدیرانی هستیم که آسایش را از حوزستان گرفتند. از دولت مردمی آقای رئیسی خواهش می‌کنم و انتظار دارم که به صورت ویژه به استان خوزستان نگاه کنند آنچه امروز این مردم متحمل می شوند شایسته آنها نیست.

همچنین در مرداد ۱۴۰۰ دادستانی عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان از شناسایی شبکه اختلاس، رشاء و ارتشاء و تحصیل مال از طریق نامشروع در شرکت آبفای این استان و بازداشت تعدادی از کارکنان این شرکت خبر داد.

به عقیده کارشناسان، عدم تغییر مدیران عامل وضع موجود در آبفای اهواز و خوزستان موجب پیچیده‌تر شدن اوضاع آن شده است و انتظار می‌رود دولت در این زمینه فورا اقدام کند.

به گزارش فارس، «سید احسان خاندوزی» وزیر امور اقتصادی و دارایی ۲۳ آبان ماه سال گذشته از بانک مرکزی درخواست کرد تا بانک‌ها و موسسات اعتباری هر سه ماه یک بار لیست ابربدهکاران بانکی خود را منتشر کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آبفا خوزستان بانک ملی فاضلاب خوزستان وزیر اقتصاد استان خوزستان شرکت آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۱۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب شرب ۹۰درصد روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از وصل‌شدن آب شرب ۹۰درصد روستاهای مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، هاشم امینی، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اعلام این خبر، گفت: از مجموع 300 روستای درگیر پیامدهای سیل، تنها 28 روستای منطقه بندینی باقی مانده‌اند که طی روزهای آینده مشکل آب شرب این روستاها نیز برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد: بزرگ‌ترین مانع در ترمیم زیرساخت‌های آب‌رسانی به این روستاها، حجم بالای سیلابی است که هم‌چنان در بستر رودخانه بندینی جاری است و امکان استـفاده از تجهیزات مکانیکی و خودروها را نمی‌دهد و در نتیجه عملیات استقرار و اتصال لوله‌های انتقال آب از طریق عوامل انسانی در حال انجام است.

امینی افزود: خوش‌بختانه طی 24 ساعت پس از بارش‌ها سامانه آب‌شیرین‌کن چابهار و کنارک با حجم تولید 43هزار مترمکعب وارد مدار و از قطع آب مناطق وسیعی از شهرهای جنوب استان جلوگیری شد.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ادامه داد: از ابتدای قطع آب شرب و بهداشت 28روستای باقی‌مانده، با استقرار 15 دستگاه تانکر، نیاز آبی این روستاها تامین شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • ۱۳۵ چاه غیرمجاز در کرمانشاه مسدود شد
  • کارواش های منطقه یک تهران زیر ذره بین بازرسان
  • تخصیص ۳۰۴ میلیارد اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی همدان
  • اجرای ۹ طرح آبرسانی در شهرستان خرمدره
  • افزوده شدن ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • آب شرب ۹۰درصد روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد