Web Analytics Made Easy - Statcounter

اینتر برای اولین بار از فصل 2010/2011 به فینال کوپا ایتالیا رسید و فرصت دوگانه داخلی را در اختیار دارد. 

اینتر با پیروزی 3-0 مقابل میلان راهی فینال جام حذفی ایتالیا شد. آنها در فینال باید با برنده بازی یوونتوس و فیورنتینا بازی کنند. سیمونه اینزاگی پس از بازی در گفتگو با مدیاست گفت:

بچه ها امشب عالی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما با هوش، تاکتیک و حمله در زمان مناسب توانستیم دربی را ببریم. می خواستیم با پیروزی در این بازی به فینال برسیم. این چهارمین بازی این فصل ما با میلان بود و از همه متفاوت تر بود و توانست ما را به فینال برساند. 

نراتزوری در ماه فوریه راه خودش را گم کرده بود اما پس از پیروزی مقابل یوونتوس به فرم خوب خود برگشت:

در طول آن یک ماه و نیم ما در سوپرجام، لیگ قهرمانان و لیگ بازی کردیم و تقویم فشرده ای داشتیم که باعث شد امتیازاتی را از دست بدهیم اما به کارمان ادامه دادیم و هنوز راهی طولانی در پیش است. می خواهیم در هر دو جام تا پایان بجنگیم. 

اینزاگی در این بازی کوریا را به ژکو ترجیح داد و او یک پاس گل زیبا برای لائوتارو فراهم کرد:

من 4 مهاجم آماده دارم. مربی باید هر روز تصمیم بگیرد. فراموش نکنید ذخیره ها باعث شدند در سوپرجام مقابل یوونتوس پیروز شویم و بعد 10 روز بعد مردم به خاطر شکست 2-1 مقابل میلان، از تعویض های ما انتقاد کردند. من فقط به انتقادات سازنده گوش می دهم، نه سایرین. اول مردم می گفتند ما مدعی اصلی هستیم، بعد کاملا ما را از بین مدعیان خط زدند. بنابراین تا آخرین بازی این فصل، جنگ ما برای اسکودتو با ناپولی و یوونتوس هم خواهد بود. 

این چهارمین تجربه دربی اینزاگی در اینتر بود و اولین پیروزی او پس از یک شکست و دو تساوی:

فکر می کنم در آن بازی ها هم خوب بازی کردیم. فقط به اندازه کافی از موقعیت های خود استفاده نکردیم. به شدت برای هواداران خوشحالم. هواداران امشب باورنکردنی بودند. می دانیم اینتر از سال 2011 به فینال کوپا ایتالیا و برای 11 سال به مرحله حذفی لیگ قهرمانان نرسیده بود. بنابراین نیاز داریم در طول مسیر هواداران را کنار خودمان داشته باشیم. 

اخبار داغ 

رکنا برگشت زبان عربی بین ستارگان سرزمین پارس؛ مهم ترین عرب زبان های فوتبال ایران استراماچونی 8 تایی شد؛ شکست 8-2 الغرافه مقابل شباب الاهلی روی کین: کریستیانو رونالدو خریدی تبلیغاتی بود ولی هنوز هم می‌تواند برای تیمش مفید باشد رئال مادرید با 7 امتیاز از 6 بازی قهرمان لالیگا می شود

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۱۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کاردار ایران به سخنان وزیر دفاع انگلیس

 به گزارش تابناک، سید مهدی حسینی متین در پیامی در شبکه مجازی ایکس نوشت که بریتانیا با آغاز حملات هوایی غیرقانونی به خاک یمن از ژانویه گذشته، خود را به هدف قانونی برای اقدامات دفاعی یمنی‌ها تبدیل کرده است. اگر انگلیس و آمریکا فکر می‌کنند که تجاوزشان امنیت را برای آنها و متحدان (رژیم اسرائیل) به ارمغان می‌آورد، کاملاً نادان هستند.

وزیر دفاع انگلیس اخیرا در اظهاراتی ضد ایرانی مدعی شده بود که «ایران مسؤول بسیاری از بی‌ثباتی‌های منطقه‌ای از طریق شبکه غیرقانونی نیابتی از جمله حماس، حزب‌الله و انصارالله، گروه‌های مقاومت مرتبط با ایران و حملات مستقیم آنها است».

همچنین وزارت امور خارجه ایران روز پنجشنبه اعلام کرد در اقدامی متقابل هشت فرد و پنج نهاد انگلیسی را به دلیل اقدامات عامدانه در حمایت و تسهیل اقدامات رژیم صهیونیستی از جمله در ارتکاب اعمال تروریستی علیه صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی تحت تحریم قرار می‌دهد.

نام گرنت شاپس، وزیر دفاع انگلیس نیز در این لیست به چشم می‌خورد.

شاپس در واکنش به این تحریم، ایران و نیروهای مقاومت منطقه را به بی‌ثبات‌کردن منطقه متهم کرد و مدعی شد: «اگر ایران فکر می‌کند این تحریم‌ها کسی را می‌ترساند، کاملا در اشتباه است».

منبع: ايسنا

دیگر خبرها

  • ساسولو سومین تیم تاریخ سری آ که فاتح اسکودتو را دبل می‌کند
  • دلیل شکست اینتر در سری آ بعد از یک سال
  • سیمونه اینزاگی: به باشگاه گفتم نمی خواهم هیچ بازیکنی از جمع ما خارج شود؛ به همه آنها نیاز دارم
  • سیمونه اینزاگی: مهدی طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتن او خوشحالیم
  • بلیت سوپرکاپ را رزرو کن؛ ترکیب احتمالی میلان برای بازی با جنوا
  • ترکیب رئال زیر و رو شد: 10 تغییر مقابل کادیز
  • واکنش کاردار ایران به سخنان وزیر دفاع انگلیس
  • آنتونیو کاسانو: تمجیدها از اینزاگی را درک نمی کنم؛ باید از او انتقاد کنید!
  • صعود منچستریونایتد به فینال لیگ قهرمانان اروپا با کسب پیروزی 4-1 مقابل شالکه (2011/5/4) / فیلم
  • داوران ایرانی دیدار فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا را سوت زدند