Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی موقت شیاطین سرخ، هواداران تیمش را با حقیقت تلخی مواجه کرد. 

رالف رانگنیک پس از شکست ۴-۰ منچستریونایتد در خانه لیورپول گفت که این دو تیم در حال حاضر فاصله زیادی با یکدیگر دارند. 

طرفداری | شیاطین سرخ مطابق انتظار شکست سنگینی را در آنفیلد متحمل شدند تا همچنان در سراشیبی به راه خود ادامه بدهند. سرمربی آلمانی تیم در مصاحبه پس از بازی به BBC گفت:

تصور نمی‌کنم تغییر سیستم در ابتدای کار، چیزی را عوض می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مورد گل اولی که دریافت کردیم، قرار نبود آنقدر جلو بازی کنیم و پس از گذشت ۵ دقیقه شاهد ضد حمله حریف باشیم. آن رویداد بازی را عوض کرد. در نیمه اول اصلا خوب نبودیم. ما برنده هیچ یک از توپ‌های اول یا دوم نشدیم. از تمامی جهات لیورپول تیم برتر بود. در نیمه دوم، یک مدافع میانی را با جیدون سانچو عوض کردیم. طی ۲۵ دقیقه ابتدایی آن نیمه بهتر ظاهر شدیم و بعضا توانستیم یار صاحب توپ را پرس کنیم. ۱-۲ صحنه هم پیش آمد ولی گل سوم، سرنوشت بازی را تعیین کرد. 

گل سوم روی توپی از راه رسید که نباید آن طور ارسال شود. ما حریف را به پرس کردن دعوت کردیم و شش ثانیه بعد شاهد باز شدن دروازه‌مان بودیم.

این خجالت‌آور، مأیوس کننده و شاید تحقیر آمیز است. باید بپذیریم که آن‌ها هم اکنون شش سال از ما جلوتر هستند. پس از ورود یورگن کلوپ آن‌ها باشگاه را متحول کردند و نه تنها سطح تیم را بالا بردند، بلکه باشگاه و شهر را هم به سطح جدیدی رساندند. این اتفاقی است که در پنجره‌های بعدی نقل و انتقالات باید در مورد ما رخ بدهد. 

اخبار داغ 

رکنا برگشت زبان عربی بین ستارگان سرزمین پارس؛ مهم ترین عرب زبان های فوتبال ایران استراماچونی 8 تایی شد؛ شکست 8-2 الغرافه مقابل شباب الاهلی روی کین: کریستیانو رونالدو خریدی تبلیغاتی بود ولی هنوز هم می‌تواند برای تیمش مفید باشد رئال مادرید با 7 امتیاز از 6 بازی قهرمان لالیگا می شود

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۱۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از این بردها زیاد داشتم | سرمربی پرسپولیس را نباید تحقیر کنیم

به گزارش همشهری آنلاین مجتبی حسینی، سرمربی آلومینیوم اراک روز فراموش نشدنی‌اش را با دو بار کامبک دوگله مقابل پرسپولیس و پیروزی برابر این تیم در ضربات پنالتی تجربه کرد.

او در نشست خبری‌اش پس از این برد در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی براینکه آیا این برد، شیرین‌ترین پیروزی تاریخ مربیگری او بوده گفت: آن موقع که ما با اقای گل محمدی بودیم و دو دفعه قهرمان حذفی شدیم از این بردها داشتیم. من بیشتر از همه برای مردم عزیز اراک و شکل فوتبال‌مان بدون تحقیر مربی مقابل و کری‌خوانی خوشحالم. ما فقط به کار خودمان فکر می‌کنیم.

او ادامه داد: اینکه در کنفرانس‌ سوال‌هایی کنیم و طرف مقابل را تحقیر کنیم اشتباه است. این توصیه را به عزیزانی که همکار من هستند می‌کنم، سرشان در کار خودشان باشد و بتوانند با کار کردن پیشرفت کنند و وارد حاشیه نشوند.

کد خبر 847324 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • از این بردها زیاد داشتم | سرمربی پرسپولیس را نباید تحقیر کنیم
  • لیورپول با آرنه اسلوت قمار می‌کند؛ آن‌ها به برنده‌ای مثل توماس توخل نیاز دارند
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • خلاف شایعات، رالف رانگنیک یک گزینه موقت برای بایرن مونیخ نیست
  • رکورد جذاب: سرمربی اورتون به آنچلوتی رسید
  • امیدوارم رانگنیک پیشنهاد بایرن را رد کند
  • شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • رالف رانگنیک و تایید مذاکرات با بایرن مونیخ
  • به احتمال زیاد، رالف رانگنیک مربی بعدی بایرن مونیخ خواهد بود