Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- پیام مدیرعامل شركت توزیع برق مازندران به مناسبت روز جهانی سیمبان.    
به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درساری،در پیام مدیرعامل شركت توزیع برق مازندران به مناسبت روز جهانی سیمبان به شرح ذیل  میباشد.

 ضمن عرض سلام و احترام خدمت تمامی سیمبانان گرانقدر، بهار سال یکهزار و چهارصد و یک روز جهانی سیمبان و ماه مبارک رمضان را خدمت شما سروران گرامی تبریک و تهنیت عرض میکنم و سالی همراه با پیروزی و بهروزی برای یکایک شما عزیزان آرزومندم و درود میفرستم به روح غیورمردانی که از میان ما رخت بربستند و مجموعه شرکت برق اکنون از وجود آنان بی بهره می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

     
صنعت برق رشد و شکوفایی شگرف خود را همواره مدیون تلاش های شما سیمبانان عزیز، بازوان پرتوان و کارای شرکت توزیع و صنعت برق بوده و خواهد بود.      
خدمات ارزنده و گرانبهای شما دلیرمردان، طلایه داران خدمت و نماد تلاش در راستای توسعه و پایداری شبکه توزیع برق بر کسی پوشیده نیست.   
همکاران آگاه و واقف هستند که سیمبانان نیروهای خط مقدم صنعت برق در جبهه نبرد با تاریکی می باشند، و از سرچشمه جوشان خدمت، خود و مردم را بهره مند نموده اند از این رو شما سیمبانان عزیز همچون ستون های مستحکم برای صنعت برق محسوب می شوید، ستون هایی که با وجود بحران های متعدد، آسیب را از بنای صنعت برق دور کرده و آن را به سلامت نگهداشته است.       
خدمات رسانی به مردم را با هیچ واژه ای نمی توان تقدیر کرد و شرکت توزیع نیروی برق بابت داشتن سرمایه هایی چون شما که آسایش و ارامش را برای مردم به ارمغان می اورید به خود میبالد. 
مهمترین توصیه و نکته ای که همواره باید در راستای عمل به آن گام بردارید و همت گمارید رعایت اصول ایمنی می باشد.
آن چیزی که برای مجموعه شرکت توزیع برق اهمیت واولویت دارد حفظ سلامتی شما عزیزان و به صفر رساندن آسیب های ناشی از عدم رعایت نکات ایمنی می باشد.           
تاکید موکد اینجانب این است که اجازه ندهید هیچ عاملی موجب زیر پا نهادن اصول ایمنی شود.  
آسیب دیدن شما تنها منحصر به شما نخواهد بود، بلکه آسیب به خانواده تان و خسارت به پیکره ی صنعت برق محسوب می شود لذا در اجرای دستورالعمل های ایمنی همواره کوشا و ساعی باشید.      
اینجانب و مجموعه شرکت توزیع نیروی برق مازندران از تمامی مشکلات و معضلات شما آگاهی کامل داشته و در راستای رفع آن از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.           
ضمن قدردانی و سپاسگزاری از تلاش و زحمات شما مردان خستگی ناپذیر صنعت برق به شما نوید می دهم که یقین بدارید به واسطه تلاش های مجدانه شما مجموعه شرکت توزیع نیروی برق مازندران از مشکلات فعلی عبور کرده و روزهای روشنی در  پیش رو خواهد بود.           
و در پایان یکبار دیگر این روز بزرگ را به شما بزرگواران تبریک عرض می کنم و امیدوارم همواره در زندگی موفق باشید و ماندگار.                                                                                                                             

 

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پیام مدیرعامل شركت توزیع برق مازندران به مناسبت روز جهانی سیمبان برق مازندران مجموعه شرکت شرکت توزیع توزیع برق صنعت برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۱۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه

حسین رضایی امروز با حضور رحمانی معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری در دیدار با پورقاسمی مشاور جهادی حوزه مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران و سعدلو مدیر درمان مجتمع مس سرچشمه رفسنجان گفت: این گروه جهادی با نیت و میل خدمت به مردم و نیز تحمل سختی‌ها سعی می‌کند گرهی از مشکل مردم باز کند که یقینا مورد رضایت پروردگار و بندگانش واقع خواهد شد.

محمود پورقاسمی مشاور جهادی حوزه مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران هم در این دیدار به گزارش عملکرد خدماتی که طی دو سال اخیر از سوی گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه انجام شده اشاره کرد و افزود: با روحیه جهادی برآمده از متن دین، با همکاری همه واحد‌های مجتمع مس سرچشمه و گروه جهادی شهدای صنعت مس با هدف محرومیت زدایی و خدمت رسانی هدفمند به اقشار نیازمند جامعه و نیز ترویج گفتمان حرکت‌های جهادی شروع به کار کردیم و طی دو سال اخیر خدمات ارزنده‌ای در حوزه‌های متخلف عمرانی، علمی، درمانی و ... نثار این خانواده‌های بی بضاعت شد.

وی افزود: در سال ۱۴۰۱ به میزان ۵۳ هزار و ۸۰۹ مورد خدمت در بخش‌های دندانپزشکی، پزشکی و پرستاری، دامپزشکی، آموزشی، سبدکالا و ... در راستای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت مس در نقاط محروم استان کرمان و سیستان و بلوچستان انجام شد.

پورقاسمی بیان کرد: همچنین با افزایش خدمات طی پارسال، ۱۱۲ هزار و ۸۵۲ مورد خدمت در انواع مختلف پزشکی، دندانپزشکی، دامپزشکی، عمرانی، جهیزیه، سبد کالا، هدیه کفش، بیمارستان صحرایی و اهدای کالاپزشکی و دیگر خدمات انجام شد.

وی تصریح کرد: سال قبل بالای ۱۴ اردوی جهادی و درمانی برگزار کردیم و امسال هم نخستین اردوی درمانی را قرار است برای خانواده‌های تحت پوشش موسسه‌های خیریه‌ها و مراکز نیکوکاری ارائه دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • شروع طوفانی هفته دوم معاملات برق در بورس انرژی
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • جهش تولید با ورود شرکت‌های دانش‌بنیان ‌محقق می‌شود
  • خرید حمایتی مرغ به هزارتن در روز رسید
  • برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز
  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد
  • ۵۰۰۰میلیارد ریال نقدینگی به بورس انرژی تزریق شد
  • مدیرعامل تعمیرات نیروگاهی ایران:تلاش بی وقفه متخصصان منجر به ساخت ۱۶ هزار قطعه نیروگاهی و جلوگیری از خروج ۸۰ ملییون دلار ارز از کشور شده است
  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد
  • قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه