Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، سمیه شهبازی شامگاه سه‌شنبه در نشست خبری پس از دیدار این تیم مقابل همیاری ارومیه گفت: همان‌طور که در بالای جدول حساسیت وجود دارد، وسط و پایین جدول هم حساسیت خودش را دارد و همه تیم‌ها برای گرفتن نتیجه تلاش می‌کنند.
وی تصریح کرد: کادر داوری برای این دیدار کم تجربه بودند چرا که داور وظیفه مدیریت بازی را دارد و فکر می‌کنم داور امشب مدیریت بازی را از دست داد و باعث ایجاد تنش بین بازیکنان تیم‌ها و داوران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در خصوص به ثمر رسیدن اولین گل این دیدار توسط حریف خاطرنشان کرد: ۲۰ دقیقه اول بازی را از دست دادیم و از روی ضربه ایستگاهی گل دریافت کردیم که این ما را از جریان بازی عقب انداخت.
شهبازی افزود: در بین دو نیمه سعی کردیم از لحاظ روحی روانی تیم را به بازی برگردانیم و در نیمه دوم روند بازی در حال ادامه بود که آن اتفاقات افتاد.
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اظهار کرد: برای ما اتفاق عجیبی بود که تیم حریف حدود ۲۵ دقیقه به رختکن برود و بعد به زمین بیاید اما در نهایت خوشبختانه نتیجه این دیدار به نفع ما به پایان رسید.
شهبازی اضافه کرد: پیش‌بینی یک بازی سخت را داشتیم چرا که تیم ارومیه بسیار جنگنده و یکدست است و تیم‌ها را به زحمت می‌اندازد.
وی همچنین در خصوص تعویض اجباری شیوا فاضلی به دلیل مصدومیت توضیح داد: شیوا از ناحیه زانو دچار مصدومیت شده است و هنوز نمی‌دانیم وضعیت او به طور مشخص چگونه است.
شهبازی در پاسخ به اینکه چرا ذوب‌آهن در کسب نتیجه مقابل تیم‌های مختلف دچار نوسان است، توضیح داد: تیم ما ترکیبی از بازیکنان کم‌تجربه و باتجربه است و من هنوز به ترکیب مشخص و اصلی از تیم نرسیده‌ام چرا که هر بار جابجایی‌های زیادی به عللی همچون مصدومیت بازیکنان رخ می‌دهد و باعث می‌شود برخی بازیکنان را در زمان‌های مختلف در اختیار نداشته باشیم.
تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان شامگاه سه‌شنبه در دیداری مقابل میهمان خود همیاری ارومیه با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید.
گل‌های این دیدار توسط هانیه علیمردانی ،فاطمه مردانی و یک گل نیز توسط الهام فرهمند از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.
به گفته روابط عمومی باشگاه ذوب‌آهن، در این دیدار تیم همیاری که به عملکرد داوری و اعلام پنالتی در نیمه دوم معترض بود، به رختکن رفت و بعد از گذشت ۲۳ دقیقه به زمین بازگشت.

برچسب‌ها فوتبال ایرنا اصفهان فوتبال بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال ایرنا اصفهان فوتبال ایرنا اصفهان فوتبال بانوان ذوب آهن تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۱۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماری ویژه برای پیکان؛ جای پیرمردان در فوتبال نیست!

پیکان تیم بسیار جوانی دارد و رضا عنایتی هم به آن‌ها فرصت می‌دهد.

طرفداری | رضا عنایتی آمار ویژ‌ه‌ای را با پیکان ثبت کرده است.

پیکان در چهارچوب جام حذفی برابر مس رفسنجان قرار گرفت و در ضربات پنالتی از این تیم شکست خورد.

رضا عنایتی در این دیدار ترکیب جوانی را راهی میدان کرد تا نشان دهد تا چه اندازه به استفاده از بازیکنان کم سن و سال علاقه دارد.

میانگین سنی پیکان در این دیدار زیر ۲۲ سال بود که آمار بسیار خوبی محسوب می‌شود.

سن بازیکنان پیکان در دیدار امروز به شرح زیر است:

محمدرضا دیناروند؛ ۲۱ سال

مبین دهقان؛ ۱۸ سال

نیما احمدی؛ ۱۹ سال

ایمان اکبری؛ ۲۴ سال  

علی‌اصغر صادقی؛ ۲۳ سال 

ابوالفضل زمانی؛ ۱۸ سال 

علی‌اکبر رنجبر؛ ۱۹ سال

امیرحسین غلامی؛ ۲۶ سال

آرش هاشمی؛ ۱۹ سال 

مجتبی حقدوست؛ ۲۷ سال 

امیر شهیم؛ ۲۱ سال 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • درخشان: تعویض‌های اوسمار باعث شکست پرسپولیس شد
  • دلیل دعوای صلاح و کلوپ این اتفاق بود
  • حسینی: پرسپولیس را بردیم ولی اتفاق خاصی نیفتاده
  • صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس
  • ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • اتفاق عجیب درباره ترانه علیدوستی، مردم را گیج کرد
  • انگیزه سرمربی الهلال: فرصت جدید برای موفقیت!
  • آماری ویژه برای پیکان؛ جای پیرمردان در فوتبال نیست!
  • صعود مس رفسنجان به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟