Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفر شهامت در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امسال عملیات احداث روشنایی در محورهای رباط قره بیل، سنخواست و امین الله با ۸۰ میلیارد ریال اعتبار به منظور تأمین افزایش ایمنی در جاده‌ها اجرا می‌شود.

وی افزود: ۸۵ کیلومتر از محورهای استان دارای سیستم روشنایی است.

شهامت بیان داشت: حادثه خیز بودن محور، شرایط جوی، تردد عابران پیاده و وسایل نقلیه، کاهش دید رانندگان در شب و شرایط فیزیکی محور از جمله مواردی است که برای احداث روشنایی مد نظر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری خراسان شمالی چ طولانی‌ترین سیستم روشنایی در راه‌های ارتباطی خراسان شمالی را در گردنه‌های امین الله، اسدلی و جوزک دانست و گفت: احداث سیستم‌های روشنایی در محورها موجب دید آسان، تشخیص به موقع موانع و تسهیل دیدن علائم و تابلوهای راهنمایی و رانندگی می‌شود.

کد خبر 5471264

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل راهداری خراسان شمالی جاده ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه ارتش جمهوری اسلامی ایران آمار کرونا خطبه های نماز جمعه ماه رمضان 1401 خراسان رضوی مشهد روز ارتش ایلام گرگان امام حسن مجتبی ع هفته هنر انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۱۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارگیری چهارمحال و بختیاری در جایگاه دوم استفاده از سیستم‌های نوین آبیاری

غلامرضا ذاکری اظهار داشت: از ۱۲۰ هزار هکتار اراضی آبی کشاورزی استان تاکنون ۷۰ هزار هکتار از این اراضی مجهز به سیستم‌های نوین آبیاری هستند.

وی با اشاره به تجهیز زار و ۶۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی استان به سیستم‌های نوین آبیاری در سال گذشته، افزود: امسال هم عملیات تجهیز دو هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی استان به این سیستم‌های در دست اجرا است.

بیشتر بخوانید

آبیاری ۴۰۰ هکتار از اراضی و باغات در بخش ناغان

ذاکری اضافه کرد: با اجرای آبیاری بارانی عملکرد تولید ۴۰ درصد و با آبیاری قطره‌ای ۹۰ درصدی عملکرد تولید افزایش می‌یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • سه قطعه از محورهای شریانی هرمزگان بسته می شود
  • جاده‌های ۲۰ استان بارانی است/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • قرارگیری چهارمحال و بختیاری در جایگاه دوم استفاده از سیستم‌های نوین آبیاری
  • ۴۳ روستای محروم خراسان رضوی از آب پایدار برخوردار شدند
  • اجرای همزمان ۱۱ طرح بزرگ ایمنی در راه‌های استان مرکزی
  • اصلاح ۷ نقطه پرتصادف در سیستان و بلوچستان
  • آسفالت بیش از ۱۳۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان وبلوچستان
  • تجهیز ماشین‌آلات دهیاری‌های بوشهر به سیستم ردیابی
  • روشنایی ۱۵ کیلومتر از راه‌های استان بوشهر اجرا شد