Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@12:27:18 GMT

۲۶ مجتمع آبرسانی بسیج سازندگی در خراسان جنوبی احداث می شود

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۳۱۶۶۴

۲۶ مجتمع آبرسانی بسیج سازندگی در خراسان جنوبی احداث می شود

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی هنری شامگاه سه شنبه در مراسم عملیات آبرسانی به مجتمع آبرسانی علی آباد لوله بیرجند بیان کرد: عملیات آبرسانی به علی آباد لوله با اعتباری بالغ بر ۱۷۰ میلیارد تومان اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه علاوه بر شهرک فرهیختگان بیرجند، هشت روستا از محل این مجتمع از آب سالم و بهداشتی برخوردار می‌شوند، گفت: این پروژه با مشارکت شرکت آب و فاضلاب استان و بسیج سازندگی اجرایی و در دهه فجر افتتاح می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی بیان کرد: در راستای انعقاد تفاهم‌نامه طرح بسیج آبرسانی با وزارت نیرو اجرای ۲۶ مجتمع آبرسانی استان اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۲۵۶ میلیارد تومان با مشارکت بسیج سازندگی انجام می‌شود، اظهار کرد: تاکنون عملیات اجرایی پنج مجتمع آبرسانی در استان آغاز شده است.

هنری ادامه داد: عملیات اجرایی این ۲۶ مجتمع آبرسانی طی ۳۰ ماه آینده به صورت کامل به اتمام می‌رسد.

کد خبر 5471257

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی هنری بسیج سازندگی خراسان جنوبی بیرجند ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه ارتش جمهوری اسلامی ایران آمار کرونا خطبه های نماز جمعه ماه رمضان 1401 خراسان رضوی مشهد روز ارتش ایلام گرگان امام حسن مجتبی ع هفته هنر انقلاب اسلامی مجتمع آبرسانی بسیج سازندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۱۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  محمد نوبخت نیا  فرماندار این شهرستان  ضمن تشکر از زحمات و اقدامات بسیج سازندگی سپاه در حوزه های مختلف به ویژه در امر محرومیت زدایی گفت:نقش بسیج سازندگی در امر محرومیت زدایی شایسته تقدیر است و  هر زمان در امور مختلف توسعه با فرهنگ بسیجی عمل کرده ایم ، موفق شده ایم.

سرهنگ اسماعیلی مسئول بسیج سازندگی سپاه نقده با اشاره به اینکه بسیج سازندگی چون گذشته در راستای امور محوله به ویژه در حوزه محرومیت زدایی و ایجاد بستر های لازم در حوزه های مختلف پای کار است ؛ از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.

در این دیدار مقرر شد  اولویت‌های روستاهای هدف مورد ارزیابی و شناسایی قرار گرفته و سپس در راستای رفع محرومیت زدایی اقدامات عملی صورت گیرد.

دیگر خبرها

  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش - سراوان
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش سراوان + عکس
  • عملیات اجرایی پل خورگو آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان
  • تسریع عملیات اجرایی طرح‌های آبرسانی به فسا
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو