Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد از کلاهبرداری های تلفنی از همراهان بیماران در بیمارستان های این استان خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد علیرضا اسلامی افزود: در روزهای گذشته، افرادی ناشناس با همراه بیمار تماس گرفته و مدعی شده اند که حال بیمار بد است و این افراد با القای این موضوع که نیاز به عمل جراحی ضروری است، شماره حساب خود را به عنوان بیمارستان به همراهان می دهند به طوری که تاکنون میلیون ها تومان از این افراد کلاهبرداری کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: کلاهبرداران با پرسه در مراکز درمانی و بیمه و شناسایی همراهان بیماران با ترفندهای مختلف شماره تلفن آن ها را به دست می آورند.

سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد خاطرنشان کرد: هموطنان قبل از هرگونه اقدامی در این باره با مسئولان بیمارستان صحبت کنند و از صحت و سقم موضوع مطمئن شوند.

در استان یزد ۱۴ بیمارستان دولتی و خصوصی وجود دارد.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید صدوقی یزد ، یزد ، وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: یزد وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۱۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم استقبال از شهید گمنام در فرودگاه شهید صدوقی یزد، پنجشنبه همین هفته

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ زارع گفت: مراسم استقبال مردمی از شهید گمنام در فرودگاه شهید صدوقی یزد، پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ساعت ۷:۳۰ برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه شب پنجشنبه هم مراسم گرامیداشت شهدای امنیت استان با حضور پیکر مطهر شهید گمنام و قرائت دعای ندبه در امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزد واقع دربلوار جمهوری برگزار می‌شود، ادامه داد: در روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه هم مراسم وداع با این شهید گرانقدر ساعت ۲۰ در گلزارشهدای فیروز آباد اشکذربرگزار می‌شود. 
مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد، خاطرنشان کرد: این شهید گرانقدر در سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع) شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه در پارک بزرگ اشکذر پس از تشییع به خاک سپرده می‌شود.
سرهنگ زارع از عموم مردم ولایتمدار دارالعباده برای شرکت در مراسم تشییع و خاکسپاری این لاله‌ی بی نام نامدار وطن دعوت کرد.

دیگر خبرها

  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • مراسم استقبال از شهید گمنام در فرودگاه شهید صدوقی یزد، پنجشنبه همین هفته
  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲٫۵ ساله
  • مکمل‌های پروبیوتیک شدت صرع را در کودکان کاهش می‌دهد
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)