Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@13:42:24 GMT

نساجی به فینال جام حذفی صعود کرد/ شهر خسته یک قدم تا جام

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۳۱۸۲۹

نساجی به فینال جام حذفی صعود کرد/ شهر خسته یک قدم تا جام

تیم نساجی مازندران در پایان بازی مقابل مس کرمان جواز حضور در فینال را به دست آورد و به‌عنوان دومین تیم راهی دیدار فینال جام حذفی باشگاه‌های کشور و حریف تیم آلومینیوم اراک شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، در آخرین دیدار مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی، دو تیم نساجی و مس کرمان سه شنبه شب در حضور بیش از 32 هزار تماشاگر در استادیوم آزادی به مصاف هم رفتند و در نهایت این نساجی بود که توانست با گل دقیقه 117 حامد شیری از روی نقطه پنالتی، تیمش را به دیدار فینال بفرستد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نیمه نخست این بازی اتفاق خاصی نداشت. یک بازی سرد و کسل کننده از سوی دو تیم که بدون هیچ موقعیت خاصی به پایان رسید و تنها نکته بازی، کارت زردهایی بود که مهدی سیدعلی به بازیکنان دو تیم نشان داد و البته توقف چند دقیقه‌ای مسابقه با تصمیم داور بازی که علت آن نیز حضور هواداران نساجی پشت نیمکت مسی‌ها بود.
در نیمه دوم نساجی به مانند نیمه اول مالک توپ و میدان بود و در دقیقه 49 اولین فرصت جدی بازی به‌دست آمد. یک پاس پشت مدافعین به کریم اسلامی رسید و این بازیکن در موقعیت تک به تک با شهریاری، سنگربان مسی‌ها قرار گرفت که این دروازه‌بان با کف دست، به زیبایی توپ اسلامی را راهی کرنر کرد.
در ادامه اتفاق خاصی به روی دروازه‌ها رخ نداد تا اینکه در وقت‌های اضافه ابتدا شوت جهان‌کهن از بالای دروازه نساجی به بیرون رفت و سپس شوت حردانی در وضعیت مشابهی راهی به دروازه حقیقی پیدا نکرد. در آخرین ثانیه بازی نیز ارسال نجفی از سمت چپ با ضربه سر کریم اسلامی همراه شد که شهریاری توپ را مهار کرد.
تلاش دو تیم برای رسیدن به گل در پایان 90 دقیقه بدون نتیجه بود و کار به وقت‌های اضافه کشیده شد. در این زمان نیز نساجی توپ و میدان را در اختیار داشت و شهریاری توانست با واکنشی دیدنی شوت راه دور نجفی را از گوشه دروازه به بیرون کشیده و راهی کرنر کند.
درحالی‌که بازی با تساوی بدون گل رو به پایان بود، در دقیقه 117 بی احتیاطی بازیکن مس درون محوطه جریمه و خطا بر روی مهدی نظری، منجر به خطای پنالتی به سود نساجی شد که حامد شیری کاپیتان قائمشهری‌ها توپ را برخلاف جهت حرکت گلر مس به تور دروازه چسباند تا نساجی با پیروزی یک بر صفر راهی دیدار فینال شود.
ترکیب نساجی: علیرضا حقیقی،سعید غلامعلی بیگی،ایوب کلانتری (104- محمد قربانی)،رضا جعفری (76- حسن نجفی)،حامد شیری،صابر حردانی (97- احسان قهاری)،عرفان گل محمدی (46- کریم اسلامی)،مرتضی منصوری (97- امیرمهدی جانملکی)،مهرداد عبدی،شاهین طاهرخانی،مسعود شجاعی (76- مهدی نظری) سرمربی: سالک الهامی
ترکیب مس کرمان: حسین شهریاری،علی خلیلی،میلاد خدایی،محمد صبوری،حمید گلزاری (58- محمدامین کاظمیان)،علیرضا قادری (58- امین جهان‌کهن)،عارف زینلی،امید پورقنبری (58- حسین دوستدار)،سامان تورانیان (70- یاسر فیضی)،علی تهامی (112- میثم آقایی)، امیرحسین عسکری، سرمربی: فرزاد حسین‌خانی
به نظر می رسد که ساکت الهامی توانایی ویژه ای در رسیدن به فینال جام حذفی دارد. پس از اینکه این سرمربی دو سال پیش به همراه تراکتور پای به دیدار پایانی گذاشت و با عبور از سد استقلال به مقام قهرمانی رسید، حالا او این مرتبه نساجی را به دیدار فینال رسانده و امیدوار است با کسب یک قهرمانی دیگر، نامش را به عنوان مربی قهرمان دو تیم مختلف در تاریخ رقابت های جام حذفی جاودانه کند.
هر چند که دروازه حسین شهریاری در دقیقه 117 باز شد و تیم او نتوانست راهی دیدار فینال شود ولی گلر مسی ها شب بسیار خوبی را در ورزشگاه آزادی پشت سر گذاشت. او در تمامی خروج ها بدون اشتباه عمل کرد و یک بار فرصت تک به تکی را از کریم اسلامی و یک مرتبه نیز شوت زمینی و خطرناکی را از نجفی مهار کرد. او تمامی موقعیت های نصف و نیمه نساجی را مهار کرد و تنها روی اشتباه خط دفاعی و اهدای یک پنالتی به نساجی، برابر تیم حریف مغلوب شد.
زمان و مکان برگزاری فینال جام حذفی مشخص شد

فینال جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) روز چهارشنبه ۷ اردیبهشت در ورزشگاه یادگار امام تبریز بین دو تیم آلومینیوم اراک و  نساجی مازندران برگزار می‌شود.

آلومینیوم اراک با غلبه بر خلیج فارس ماهشهر فینالیست شد و نساجی هم با عبور از سد مس کرمان راهی فینال شد.

مسئول برگزاری رقابت های جام حذفی توضیحاتی درمورد برگزاری فینال این رقابت ها در ورزشگاه یادگار امام تبریز ارائه کرد.

امیرحسین روشنک درمورد برگزاری دیدار فینال جام حذفی در ورزشگاه یادگار امام تبریز اظهار داشت: تصمیمی است که هیات رئیسه سازمان لیگ گرفته. یادگار امام تبریز و آزادی تهران دو گزینه اصلی ما بودند که در نهایت تصمیم گرفتیم ورزشگاه تبریز را انتخاب کنیم.

وی افزود: تاکنون فینال جام حذفی در تبریز برگزار نشده بود و امیدوارم بازی در این ورزشگاه خوب شود.

مسئول برگزاری رقابت‌های جام حذفی درخصوص اینکه آیا سازمان لیگ تمهیداتی برای حضور خبرنگاران در تبریز در نظر خواهد گرفت، توضیح داد: پس از انجام هماهنگ‌ ‌ها اطلاع‌رسانی خواهیم کرد. فینال جام حذفی در هر ورزشگاهی باشد، سازمان لیگ تمهیدات لازم را در نظر خواهد گرفت.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: رقابت های جام حذفی یادگار امام تبریز فینال جام حذفی دیدار فینال کریم اسلامی جام حذفی رقابت ها مس کرمان دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۱۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فینال جام حذفی، جایی دور از پایتخت!

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه در اولین روزهای سال 1403 اعلام شد که فینال جام حذفی در ورزشگاه نوی شهر کرمان برگزار خواهد شد، اما این ورزشگاه هنوز آماده بهره‌برداری نشده است.قرار بود ورزشگاه امام علی(ع) کرمان تا اوایل اردیبهشت ماه تجهیز و آماده استفاده باشد ، اما این اتفاق رخ نداده و بعید هم هست به فینال جام حذفی برسد.

در چنین شرایطی با توجه به کنار رفتن استقلال و پرسپولیس از تورنمنت جام حذفی، شایعاتی درباره احتمال برگزاری فینال این مسابقات در ورزشگاه آزادی تهران مطرح شده است. با این حال سازمان لیگ قصدی برای برگزاری بازی نهایی جام حذفی در پایتخت ندارد.

بر اساس کسب اطلاع خبرنگار ما ورزشگاه آزادی تهران قطعا میزبان فینال حذفی نیست و کمیته مسابقات مشغول بررسی شرایط اعلام ورزشگاه میزبان این تورنمنت است.

ورزشگاه‌های شهدای مس رفسنجان(در صورت عدم صعود مس به فینال)، امام رضا(ع)مشهد، شهدای فولاد اهواز، نقش جهان اصفهان(در صورت عدم صعود سپاهان) و یکی دو ورزشگاه دیگر گزینه‌های سازمان لیگ برای برگزاری دیدار فینال است که هنوز در این خصوص جمع‌بندی نشده و باید دید در نهایت بازی نهایی این تورنمنت جذاب در کدام شهر برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ چادرملو اردکان، گل‌گهر سیرجان، هوادار تهران، آلومینیوم اراک، تراکتور تبریز، ملوان انزلی، مس رفسنجان و سپاهان اصفهان 8 تیم صعود کرده به مرحله یک چهارم نهایی هستند که با شناخت حریفان بعدی خود به کارشان در جام حذفی ادامه می‌دهند.

دیگر خبرها

  • فینال جام حذفی، جایی دور از پایتخت!
  • با صعود به فینال برند ایران حفظ شد/ قهرمانی نیاز فوتسال ایران است
  • صعود شیرین یک پرسپولیسی دور از پرسپولیس
  • صعود ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • انتقام تراکتور از ذوب آهن و صعود در جام حذفی با ضربات پنالتی
  • پانزدهمین صعود ایران به فینال فوتسال آسیا
  • صعود نفس‌گیر تیم ملی فوتسال به فینال در ضیافت پنالتی‌ها
  • صعود شاگردان شمسایی به فینال در ضیافت پنالتی‌ها
  • صعود ایران به فینال آسیا؛ پسران شمسایی در یک‌قدمی جام
  • تیم ملی فوتسال ایران راهی فینال شد/ پیروزی سخت در ضربات پنالتی