Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسان حدادی گفت: اواخر فصل تابستان و پیش از شروع بازی‌های آسیایی به احتمال زیاد برای برگزاری اردویی به یکی از کشور‌های اروپایی خواهم رفت

احسان حدادی پرتابگر دیسک ایران در خصوص شرایطش توضیحاتی داد.

به گزارش طرفداری، احسان حدادی درباره شرایط تمرینی‌اش در جزیره کیش به میزان گفت:

فعلاً مشغول پیگیری تمریناتم هستم و در مدتی که در کیش حضور دارم، تمرینات سنگینی انجام می‌دهم و حتی طبق برنامه تا دو هفته دیگر نحوه تمریناتم از این هم سنگین‌تر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه به دلیل در پیش بودن جام جهانی، زمین چمن مجموعه‌ای که در آن تمرین می‌کردم را تخریب کرده‌اند و در زمین دیگری تمریناتم را دنبال می‌کنم. از مسئولان ورزش کیش از جمله فرضی‌پور که در این مدت همکاری خوبی با من در این اردو داشته‌اند، کمال تشکر و قدردانی را دارم.

دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی در خصوص برنامه‌های پیش‌روی خود، تصریح کرد:

طبق برنامه تصمیم دارم ابتدا در مسابقات آغاز فصل پرتاب کنم تا میزان آمادگی بدنی خودم را بسنجم. پس از آن برای برگزاری اردویی ۱۵ روزه و همچنین شرکت در ۲ مسابقه بین‌المللی در اواخر اردیبهشت ماه به کشور آمریکا خواهم رفت. همچنین اواخر فصل تابستان و پیش از شروع بازی‌های آسیایی به احتمال زیاد برای برگزاری اردو به یکی از کشور‌های اروپایی خواهم رفت تا در آنجا هم مسابقه بدهم و هم تمریناتم را پیگیری کنم.

حدادی درباره اینکه آیا همچنان تمریناتش را زیر نظر مک ویلکینز دنبال می‌کند یا خیر، گفت:

با توجه به اینکه فدراسیون دوومیدانی قرارداد جدیدی با او منعقد نکرده به صورت تلفنی با ویلکینز صحبت می‌کنم تا بتوانم از وی کمک بگیرم؛ البته امیدوارم در این فرصت، هم مسئولان فدراسیون دوومیدانی و هم وزارت ورزش همکاری لازم را انجام دهند تا این مربی به صورت حضوری در کنارم باشد، زیرا مسابقات مهم و زیادی در سال جاری از جمله بازی‌های آسیایی، کشور‌های اسلامی و همچنین قهرمانی جهان را پیش‌رو دارم که قطعاً حضور این مربی در کنارم می‌تواند منجر به اتفاقات خوبی شود تا اگر ایرادی در نحوه تمریناتم دارم آن‌ها را به من گوشزد کند که در مسابقات آن اشتباهات را تکرار نکنم.

پرتابگر دیسک ایران در پاسخ به این سوال که چه برنامه‌ای برای کسب نتیجه خوب در بازی‌های آسیایی هانگژو دارد، بیان کرد:

تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا از لحاظ فرم بدنی به بهترین آمادگی برسم و بتوانم در بازی‌های آسیایی بهترین نتیجه و یک مدال خوشرنگ را برای کشور عزیزم کسب کنم.

نایب قهرمان المپیک لندن درباره شرایط فعلی دوومیدانی افزود:

متاسفانه از سال گذشته و به دلیل بدهی مالیاتی که از دوران قبل و توسط برخی آقایان ایجاد شده، فدراسیون باید هر ماه مبلغ زیادی به حساب اداره مالیات واریز کند و همین امر باعث بروز مشکلات زیادی شده، اما باز هم دلیل نمی‌شود فدراسیون نسبت به نیاز‌های ورزشکاران بی‌توجه باشد. در بازی‌های آسیایی کسب هر مدالی نمایانگر پیشرفت کشور‌ها در سطح آسیا را نشان می‌دهد و کنار آن هم ویترینی از موفقیت‌های هر کشور را به نمایش می‌گذارد.

اخبار داغ 

رکنا برگشت زبان عربی بین ستارگان سرزمین پارس؛ مهم ترین عرب زبان های فوتبال ایران استراماچونی 8 تایی شد؛ شکست 8-2 الغرافه مقابل شباب الاهلی روی کین: کریستیانو رونالدو خریدی تبلیغاتی بود ولی هنوز هم می‌تواند برای تیمش مفید باشد رئال مادرید با 7 امتیاز از 6 بازی قهرمان لالیگا می شود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازی های آسیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۲۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!

به گزارش "ورزش سه"، اگر مکس آلگری برای فصل آینده هم مربی یوونتوس بماند، فدریکو کیه‌زا، ستاره یوونتوس و ایتالیا، احتمالا در تابستان تورین را ترک خواهد کرد. قرارداد کیه‌زا در ورزشگاه آلیانز در ژوئن 2025 به پایان می‌رسد و به گفته گاتزتا دلو اسپورت، یوونتوس برای تمدید قراردادش عجله دارد.

یوونتوس نمی‌خواهد سال آینده مهاجم ایتالیایی را از دست بدهد، بنابراین اگر او حاضر به تمدید قرارداد نشود، بیانکونری‌ پیشنهادات برای فروش او را بررسی می‌کند.  

بر اساس گزارش گاتزتا، در صورت جدایی آلگری، یوونتوس شانس بیشتری برای تمدید قرارداد با کیه‌زا خواهد داشت. کیه‌ز‌ا با آلگری رابطه خوبی ندارد، بنابراین اگر این مربی همچنان در سمت خود باقی بماند، کیه‌زا به طور قطع درخواست جدایی خواهد کرد.

گاتزتا تایید می‌کند که یوونتوس می‌تواند قرارداد یک ساله جدیدی را به کیه‌زا پیشنهاد دهد و سال آینده دوباره شرایط ادامه همکاری را مورد بحث قرار دهد.

کیه‌زا دو هفته پیش به دنبال تعویض در نیمه دوم بازی مقابل بولونیا از آلگری عصبانی شد. این ستاره ایتالیایی در سال 2020 از فیورنتینا به یووه پیوست و در 124 بازی با بیانکونری 30 گل به ثمر رسانده است.

دیگر خبرها

  • تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • عکس| ستاره سابق تیم ملی دبیرکل فدراسیون شد
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم
  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • ستاره سابق تیم ملی رسماً دبیرکل فدراسیون شد
  • سود ۳ میلیون دلاری پرسپولیس از خصوصی‌سازی
  • درویش: هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند/ بعد از بازی با سپاهان به قرارداد اوسمار می پردازیم+ فیلم
  • حدادی: بدهی پرسپولیس به بانک شهر را به صورت تهاتری می‌پردازیم
  • اولین اثر بانکی شدن پرسپولیس: تهاتر پاداش AFC