Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای سمیعی گفت: از این تعداد، پنج فقره پروانه جدید برای تاسیسات گردشگری و دفاتر خدمات مسافرتی صادر و ۴۷ فقره پروانه تاسیسات گردشگری در چهارمحال و بختیاری تمدید شده است.

پارسال، ۳۲ کارت ویژه راهنمایان گردشگری استان صادر و چهار دوره آموزشی کوتاه‌مدت مختص فعالان حوزه گردشگری برگزار شد و ۱۱ نفر موفق به دریافت گواهی آموزشی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

پرداخت ۳۸۰ میلیارد ریال تسهیلات گردشگری در چهارمحال و بختیاری

۱۸۰ بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری چهارمحال و بختیاری در سال ۱۴۰۰ انجام شد و در این بازدید‌ها ۴۰ اخطار صادر و با عوامل برگزارکننده چهار تور گردشگری غیرمجاز در استان برخورد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری صدور پروانه تاسیسات گردشگری خدمات مسافرتی چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۲۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار نارنجی هواشناسی در چهارمحال و بختیاری

در اطلاعیه اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری آمده است؛ فعالیت این ناپایداری‌های همرفتی از امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه، به صورت رگبار و رعد و برق، وزش باد به نسبت شدید و احتمال تگرگ ظاهر می‌شود و تا روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه در سطح استان تداوم خواهد داشت.

بیشتر بخوانید

پیش بینی وزش باد شدید در چهارمحال و بختیاری

رگبار باران و رعد و برق، صاعقه، وزش باد به نسبت شدید تا شدید، احتمال رخداد تگرگ و مه در استان، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی و آبگرفتگی معابر از مخاطرات این سامانه است.

عدم توقف و اسکان در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، اجتناب از چرای دام‌ها در مناطق مرتفع و حاشیه رودخانه ها، احتیاط در فعالیت‌های کوهنوردی، احتیاط در رانندگی و تنظیم آب ورودی استخر‌های پرورش ماهی و سایر اقدامات پیشگیرانه توصیه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری
  • صدور پروانه‌های ساختمانی از طریق درگاه ملی مجوز‌ها در صورت عدم رعایت مدت سه ماه
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در چهارمحال و بختیاری
  • شهرکرد و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • تمدید ۳۴ پروانه اشتغال مسافربری و باری در شهرکرد
  • صدور دستور اصلاح قبوض گازبهای تأسیسات گردشگری به یک‌چهارم
  • اصلاح قبوض گازبهای تاسیسات گردشگری و صنایع‌دستی