Web Analytics Made Easy - Statcounter

نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی با یورش به مسجدالاقصی، نمازگزاران فلسطینی را از این مسجد بیرون کردند تا زمینه اقدام شهرک نشینان در هتک حرمت مسجدالاقصی و ورود به آن فراهم شود.

صد‌ها شهرک نشین، امروز چهارمین روز پیاپی با حمایت نظامیان اشغالگر، وارد مسجدالاقصی شدند. نیرو‌های اشغالگر به شماری از زنان حاضر در مسجد الاقصی حمله کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدافعان مسجدالاقصی حین یورش شهرک نشین‌ها شعار‌هایی در حمایت از این مسجد سردادند.

در همین حال، شیخ عکرمه صبری خطیب مسجدالاقصی در توئیتی نوشت: بخشی از جشن‌های یهودیان این روز‌ها در داخل حرم ابراهیمی در شهر الخلیل (در کرانه باختری اشغالی) برگزار می‌شود. این حرم پس از جنایت قتل عام سال ۱۹۹۴ میلادی توسط فردی به نام [باروخ کاپل]گلدشتاین تقسیم شد. لازم است جهان بداند که ما در بیت المقدس هرگز و به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد آنچه در حرم ابراهیمی اتفاق افتاد، در معراج گاه پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) اتفاق بیفتد.

یادآوری می‌شود گلدشتاین سال ۱۹۹۴ میلادی نمازگزاران فلسطینی را در حرم ابراهیمی با مسلسل به رگبار بست و در پی آن ۲۹ نمازگزار شهید و ۱۵۰ نمازگزار زخمی شدند.

جمعه هفته گذشته نظامیان رژیم صهیونیستی به نمازگزاران فلسطینی در مسجدالاقصی حمله کردند که منجر به مجروح شدن بیش از ۱۵۰ نفر و بازداشت ۴۰۰ نفر شد.

این حمله با واکنش‌های بسیاری همراه بود و جنبش‌های فلسطینی و سران برخی کشور‌های عربی آن را محکوم کردند.

از طرفی دیگر، شورای امنیت سازمان ملل اعلام کرد که امروز (سه‌شنبه) نشستی با محوریت قدس اشغالی تشکیل خواهد داد. این نشست به درخواست ۵ کشور (فرانسه، ایرلند، چین، نروژ و امارات) انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی فلسطین اشغالی مسجدالاقصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۲۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت مجدد اسرای فلسطینی تنها چند روز بعد از آزادی آنها

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه الجزیره گزارش داد که در جریان حمله نظامیان صهیونیست به شهر قلقیلیه در کرانه باختری دست کم یک فلسطینی به ضرب گلوله این متجاوزان نزدیک دیوار حائل زخمی شد.

عناصر صهیونیست به خانه های مسکونی در شهر الخلیل در جنوب کرانه باختری نیز حمله کرده و این خانه ها را تفتیش کردند. مسجد منطقه سیله الظهر در جنوب جنین نیز شاهد یورش نظامیان صهیونیست و محاصره نمازگزاران حاضر در این مسجد بود.

خیابان قدس در شهر نابلس و اردوگاه قدیمی عسکر در شرق نابلس نیز شاهد این حمله های وحشیانه نظامیان صهیونیست بودند.

محمود عبدالقادر ابوسلیم، محمد احمد ابوسلیم، صائب فهمی ابوسلیم و معتز سمیح وهدان چند اسیر فلسطینی بودند که تنها چند روز بعد از آزادیشان در منطقه رنتیس واقع در شمال غرب رام الله مجدداً توسط نظامیان صهیونیست بازداشت شدند.

در این میان نیروهای فلسطینی مستقر در کرانه باختری در برابر تجاوزات نظامیان صهیونیست به این منطقه ساکت نمانده و آنها را هدف قرار دادند.

شبکه فلسطین الیوم گزارش داد که رزمندگان گردان های قدس شاخه نابلس موفق شدند نظامیان صهیونیست و جنگ افزارهای آنها را در محور عسکر گلوله باران کنند.

رزمندگان فلسطینی همچنین به نبرد با متجاوزان اشغالگر در شرق شهر نابلس پرداختند. در این عملیات نیروهای فلسطینی عناصر صهیونیست نزدیک میدان المسلخ در نابلس مورد حمله قرار گرفتند.

کد خبر 6092710

دیگر خبرها

  • وقوع درگیری در کرانه باختری در جریان حمله نظامیان صهیونیست
  • شهادت یک فلسطینی در الخلیل در ادامه یورش‌ صهیونیست‌ها به کرانه باختری
  • بازداشت مجدد اسرای فلسطینی تنها چند روز بعد از آزادی آنها
  • بمباران نوار غزه و حمله به کرانه باختری
  • حمله صد‌ها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی در آخرین روز عید یهودی
  • حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری
  • یورش صد‌ها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی در آخرین روز عید یهودی
  • حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری+فیلم
  • یورش صدها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی در آخرین روز عید یهودی
  • حمله صهیونیست‌ها به دانش‌آموزان فلسطینی در قدس اشغالی +فیلم