Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماموستا مصطفی محمودی امام جمعه پیرانشهر در گفتگو با خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب با اشاره به رفتار دوگانه غرب و برخی از کشورهای عربی در مسئله فلسطین و اوکراین، اظهار داشت: رژیم اشغالگر صهیونیستی سال های متمادی است که ملت مظلوم فلسطین را در بدترین تنگناها و فشارها قرار داده است و نیازمند حمایت های نهادهای بین المللی و کشورهای اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: متاسفانه ما شاهد رفتار دوگانه ای از سوی غربی ها و به خصوص برخی از کشورهای عربی اسلامی در مسئله اوکراین و فلسطین هستیم.

وی ادامه داد: این نوع رفتارها علاوه بر آنکه موجب خواری و لکه ننگی بر پیشانی کشورهای مرتجع نظیر عربستان سعودی ، امارات و برخی دیگر از کشورهای فریب خورده شده است، سبب جری تر شدن رژیم سفاک صهیونیستی خواهد شد.

ماموستا محمودی، تصریح کرد: هیچ ملتی به مانند فلسطین مظلوم واقع نشده است؛ ملتی که توسط رژیم خونخوار صهیونیستی مورد ظلم و ستم واقع شده اند و در دنیا متواری شده اند.

وی اضافه کرد: خداوند متعال در قرآن کریم، یهودیان را بزرگترین دشمنان مسلمانان توصیف کرده است؛ فلذا اتحاد و انسجام امت اسلامی در مقابل چنین دشمن آشکاری یک وظیفه همگانی است.

ماموستا محمودی عنوان کرد: در این سال ها و از ابتدای انقلاب اسلامی تنها حامی فلسطین، ایران اسلامی بوده است که لحظه ای از موضع خود عقب نشینی نکرده است، اما متاسفانه مشاهده می کنیم کشوری نظیر ترکیه در لحظه مواضع خود را در حمایت از ملت مظلوم فلسطین تغییر می دهد که جای تاسف دارد.

وی در پایان تاکید کرد: زوال و  فروپاشی صهیونیست ها به فرموده مقام معظم رهبری نزدیک است و به زودی به زباله دان تاریخ خواهند پیوست؛ اختلافات و مشکلات درونی این رژیم نیز سبب شده است از داخل خود را نابود سازند، زیرا نفوذ جبهه مقاومت با حمایت ایران اسلامی در درون این رژیم سبب خواهد شد فروپاشی و اضمحلال آن نزدیک تر شود.
 
انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: روز قدس 1401 قدس 1401 معامله قرن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۲۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«وعده صادق» موجب شکست بازدارندگی رژیم صهیونیستی شد

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه وعده صادق ظهور قدرت اراده ملت ایران بود، گفت: رژیم صهیونیستی با عملیات وعده صادق دچار شکست بازدارندگی شد.

به گزارش مشرق، سردار سرلشکر «حسین سلامی» روز چهارشنبه در همایش گرامی‌داشت مقام استاد و مربی که در ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد، گفت: وعده صادق ظهور قدرت اراده ملت ایران بود که اراده ملت ایران در اراده رهبر ملت ایران متجلی و متراکم است. رهبری تجلی گاه اراده خداوند و اراده مردم است که در طول اراده خدا است، قدر نظام ولایی دانستن همین است.

وی با بیان اینکه با عملیات وعده صادق همه یک شکوه و اقتدار جدید را تجربه کردند، افزود: رژیم صهیونیستی با طوفان الاقصی دچار شکست اطلاعاتی شده بود و با عملیات وعده صادق دچار شکست بازدارندگی شد.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • نیویورک‌تایمز: نتانیاهو در حال بررسی اداره غزه توسط ائتلاف عربی-اسرائیلی است
  • حماس خواستار قطع روابط کشورها با رژیم صهیونیستی شد
  • سکوت کشورهای اسلامی در برابر جنایات غزه ناشی از ترویج اومانیسم در مراکز آموزشی است
  • اسامه حمدان: حمله زمینی به رفح موجب توقف مذاکرات می‌شود
  • عادی‌سازی روابط رژیم صهیونیستی و کشورهای منطقه قابل هضم و توجیه نیست
  • حمدان: حمله زمینی به رفح موجب توقف مذاکرات خواهد شد
  • عملیات وعده صادق موجب شکست بازدارندگی رژیم صهیونیستی شد
  • عملیات «وعده صادق» موجب شکست بازدارندگی رژیم صهیونیستی شد
  • وقت آن نرسیده آمریکا به رفتار دوگانه در قبال غزه و اوکراین پایان دهد؟
  • «وعده صادق» موجب شکست بازدارندگی رژیم صهیونیستی شد