Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@06:28:52 GMT

برپایی بیش از ۷۰۰ مراسم لیالی قدر در کاشان

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۳۲۴۶۲

برپایی بیش از ۷۰۰ مراسم لیالی قدر در کاشان

حجت‌الاسلام مهدی بصیرتی گفت: بالغ بر ۷۰۰ مراسم لیالی قدر از امشب در سطح شهرستان کاشان برپا می‌شود.

 مراسم‌ها در مساجد، حسینیه‌ها، بقاع متبرکه و حتی منازل برگزار می‌شود، خیل عظیمی از مردم دارالمومنین کاشان در مراسم لیالی قدر شرکت می‌کنند و از فیوضات این شب‌های عظیم بهره‌مند می‌شوند.

به گفته او بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا و با توجه به وضعیت زرد کرونایی شهرستان کاشان استفاده از حداکثر ظرفیت ۷۰ درصدی اماکن برگزارکننده مراسم لیالی قدر به هیئات مذهبی ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان می گوید هیئات مذهبی کاشان نیز تمام تلاش خود را در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا به کار می‌گیرند،  در طول شیوع ویروس کرونا اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا توسط هیئات مذهبی کاشان به اثبات رسیده است و امیدواریم عموم مردم از معنویت این شب‌ها استفاده کامل را ببرند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا شب قدر ماه رمضان مراسم لیالی قدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۲۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری کاشان


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مرتضی احمدی نجات مسئول روابط عمومی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان گفت: گردشگران و علاقه‌مندان به بازدید از بنا‌ها و جاذبه تاریخی می‌توانند از روز یکشنبه 16 اردیبهشت از بنا‌های تاریخی شهرستان کاشان بازدید کنند.


مجموعه جهانی باغ تاریخی فین، محوطه باستانی سیلک، خانه‌های تاریخی بروجردی، طباطبایی و عباسیان، حمام سلطان امیراحمد از جمله بنا‌های تاریخی شاخص شهرستان کاشان هستند

دیگر خبرها

  • برپایی مراسم دسته‌روی عزاداری امام جعفر صادق(ع) در بجنورد
  • برپایی مراسم عزاداری و دسته روی در کربلای معلی
  • هاشمی تهرانی: امروزه در فضای حقیقی و مجازی حشر با علما از بین رفته/ هیئات مذهبی خیلی اوقات منبری ندارد/ بسیاری از بزرگان و مسئولین نظام دغدغه حجاب دارند/ اگر با جوانان حرف زده می‌شد اینجای کار نبودیم
  • مکتب جعفری شیراز میزبان پیرغلامان اهلبیت
  • ایامی رئیس شورای هیئات مذهبی آذربایجان غربی شد
  • تعطیلی بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری کاشان
  • برگزاری مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) در ۲۷ بقعه متبرکه
  • برپایی مراسم روز معلم در آباده
  • اعزام ۲۵۰۰ لرستانی به مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)
  • پیام تبریک شورای هیئات مذهبی مازندران به مناسبت روز معلم