Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-02@02:40:26 GMT

گران شدن کرایه تاکسی از اول اردیبهشت ماه

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۳۲۵۰۵

گران شدن کرایه تاکسی از اول اردیبهشت ماه

مهدی اسماعیل‌بگی از اعمال افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی در سال جدید از ابتدای اردیبهشت‌ماه خبر داد و گفت: فرآیند توزیع و الصاق برچسب‌های تعبیه شده ویژه افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها در سال جاری (که با توجه به ویژگی‌های خاص طراحی شده در آن مقدمه آغاز اجرای طرح پرداخت الکترونیک نیز محسوب می‌شود)، در حال انجام است و از نخستین روز اردیبهشت ماه در معرض دید شهروندان تهرانی قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: این افزایش بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران، افزایش متوسط ۲۵ درصد به طور معمول و ۳۵ درصد بر اساس شرایط برخی خطوط و کاربری‌ها را شامل خواهد شد و مسافران می‌توانند با اسکن بارکد دوبعدی برچسب تعبیه شده، علاوه بر اطلاع از میزان کرایه، به خدمات دیگری نظیر امکان ثبت پیام تقدیر و تشکر، انتقاد و پیشنهاد و دیگر موضوعات در نظر گرفته شده به این منظور نیز دسترسی داشته باشند. ضمن اینکه عملیات الصاق برچسب تاکسی‌های تلفنی و گردشی نیز طی هفته آتی انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران بار دیگر بر ابتدای اردیبهشت ماه به عنوان زمان در نظر گرفته شده برای اعمال افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها تاکید کرد و گفت: شهروندان تهرانی در صورت مشاهده هر گونه تخلف می‌توانند با سامانه ۱۸۸۸ تماس گرفته، مراتب را به دست اندرکاران امر در سازمان تاکسیرانی شهر تهران اطلاع دهند.

بیشتر بخوانید: نرخ جدید کرایه تاکسی‌ها از هفته جاری اجرا می‌شود

۴٧۴٧

کد خبر 1623564

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: کرایه تاکسی شهر تهران اردیبهشت ماه کرایه تاکسی تاکسی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۲۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باد شدید و رگبار باران در تهران

اداره کل هواشناسی استان تهران از وقوع رگبار باران و گاهی وزش باد شدید طی روزهای آتی در استان خبر داد.

به گزارش مشرق، براساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران طی روزهای آینده آسمان کمی ابری تا نیمه ابری، گاهی همراه با وزش باد و از روز سه شنبه تا پنجشنبه (۱۱ تا ۱۳ اردیبهشت‌ماه) افزایش سرعت وزش باد گاهی وزش باد شدید به‌ویژه ساعات بعد از ظهر و در ارتفاعات در بعضی ساعتها با افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

همچنین از بعد از ظهر پنجشنبه تا جمعه افزایش ابر، گاهی وزش باد شدید و رگبار پراکنده باران و رعد و برق به‌ویژه در ارتفاعات مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فرودگاه امام (ره) با بیشینه دمای ۲۹ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا ( ۱۱ اردیبهشت‌ماه) کمی ابری تا قسمتی ابری و وزش باد، در بعد از ظهر وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۰ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد و طی ‌چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت‌ماه) کمی ابری تا نیمه ابری و وزش باد، گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • بلیت‌ پاره بده، جایزه بگیر
  • اجرای طرح سرکشی از تاکسی‌های شهرکرد
  • نرخ کرایه تاکسی در مهاباد افزایش یافت
  • قیمت سکه ۱۱ اردیبهشت چقدر گران شد
  • نرخ کرایه تاکسی در مهاباد ۵۰ درصد افزایش یافت
  • پایان شگرد گران‌فروشی «عجله» برای اسنپ و تپسی
  • نرخ جدید کرایه تاکسی و اتوبوس در کرمانشاه اعلام شد
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۱ اردیبهشت؛ سکه ۸۰۰ هزار تومان گران شد
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ طلا و سکه باز هم گران شد
  • باد شدید و رگبار باران در تهران