Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@14:21:12 GMT

نتایج هفته چهارم گروه A لیگ قهرمانان آسیا +جدول

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۳۲۵۶۰

نتایج هفته چهارم گروه A لیگ قهرمانان آسیا +جدول

هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا در گروه A برگزار شد که الریان با برتری مهم مقابل شارجه بالاتر از این تیم قرار گرفت و الهلال عربستان بازهم پیروزی پرگل بدست آورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب گذشته و بامداد امروز، دوشنبه و سه شنبه سی‌ام و سی و یکم فروردین ماه، هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۲ در گروه A پیگیری و انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



الریان بالاتر از شارجه:

در این گروه ابتدا از ساعت ۲۱:۴۵ دقیقه دو تیم فوتبال الریان قطر و شارجه در ورزشگاه فهد عربستان رو در روی هم قرار گرفتند. تا قبل از این مسابقه، هر دو تیم از سه بازی قبلی چهار امتیاز اندوخته بودند و در رده دوم و سوم قرار داشتند و به جز الهلال که با ۹ امتیاز کامل در صدر بود، استقلال تاجیکستان هم با بدون امتیاز در رده چهارم حضور داشت.

بازی آغاز شد و شارجه در دقیقه ۱۲ با گل به خودی بازیکنش "سالم" یک بر صفر عقب افتاد. شش دقیقه بیشتر طول نکشید که اماراتی‌ها گل تساوی را توسط کایو روی پاس اتابک شکوروف، به ثمر رساندند. با وجود چند موقعیت برای هر دو تیم، باز هم این الریان بود که در دقیقه ۳۹ توسط استیون انزونزی روی پاس یاسین براهیمی به گل رسید و اتفاقاً نیمه اول با برتری قطری‌ها به پایان رسید و هر دو تیم به امید نیمه دوم راهی رختکن شدند.

در نیمه دوم هم روند کار تغییری نکرد، علیرغم اینکه هر دوتیم موقعیت‌هایی برای گلزنی داشتند، اما همه چیز با برتری الریان دنبال می‌شد، آنها دقیقه ۶۶ موفق شدند توسط یاسین براهیمی از روی نقطه پنالتی به گل برسند تا این بازیکن شبی فوق العاده را با یک گل و یک پاس گل سپری کند. در نهایت همان نتیجه بر اسکوربرد ورزشگاه، نقش بست تا قطری‌ها ۷ امتیازی شوند و با سه امتیاز بیشتر، بالاتر از شارجه قرار بگیرند.

با نتیجه‌ای که در این دیدار بدست آمد، حالا آنها خودشان را آماده بازی بعدی با رقبا می‌کنند تا شانس خود را برای صعود به مرحله بعد امتحان کنند، اتفاقی که این گروه را بشدت به لحاظ جدولی برای کسب رده دوم، جذاب کرده است.

الهلال روی نوار پیروزی:

در دیگر دیدار این گروه، از ساعت ۰۰:۴۵ دقیقه بامداد، الهلال کشور میزبان، در ورزشگاه فیصل بن فهد، به مصاف استقلال تاجیکستان رفت. این بازی به میزبانی ورزشگاه فیصل به فهد شهر ریاض عربستان سعودی برگزار شد.در این مسابقه الهلال کاملاً با توپ پر به مصاف حریف بدون امتیاز خود آمده بود. آنها خیلی زود و در دقیقه ۸ توسط ایدون ایگالو به گل رسید، درحالی که پاسور گل سلمان فرج بود. ایگالو در دقیقه ۳۳ گل دوم خودش و تیمش را هم به ثمر رساند تا در شبی که برای الهلال ۹ شوت که چهارتا از آنها داخل چهارچوب بوده، درحالی که حریف با مالکیت توپ ۱۸ درصدی، در هر دو آمار شوت، عدد صفر را کسب کرده بود، با برتری شیرین راهی رختکن شوند.

در ادامه کار و با آغاز نیمه دوم، برتری عربستانی‌ها ادامه داشت، درحالی که می‌رفت بازی با نتیجه دو بر صفر به پایان برسد، سالم الدوساری دقیقه ۹۲ روی پاس میشل، گل سوم را وارد دروازه حریف کرد تا الهلال بازهم یک پیروزی پرگل جشن بگیرد. آنها درحال حاضر با ۴ پیروزی و ۱۲ امتیاز کامل با ۹ گل زده و تنها یک گل خورده، صدرنشین گروه خود در لیگ قهرمانان آسیا هستند.

کد خبر 569711

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا 2022 لیگ قهرمانان آسیا فوتبال بازیکن فوتبال الهلال عربستان عربستان عربستان سعودی الهلال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق لیگ قهرمانان آسیا دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۲۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان مس: آرامش نویدکیا عامل نتایج ماست

به گزارش ورزش سه، مس رفسنجان که در جدول رده‌بندی لیگ برتر در رتبه نهم قرار دارد و شانس خود را برای حضور در جمع چهار تیم برتر لیگ از دست داده، روز پنجشنبه موفق شد در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی پیکان را در ضربان پنالتی شکست بدهد و به دور بعد صعود کند و به یکی از مدعیان قهرمانی این مسابقات تبدیل شود.

حسن جعفری در خصوص شرایط مس به خبرنگار ما گفت: خوشحالیم که در نیم‌فصل دوم آرامش خوبی را تجربه می‌کنیم و این برای ما از هر چیزی با ارزش تر است. جو تیم و رابطه اعضای تیم با کادر فنی از نتایج و عملکردی که داریم هم اهمیت بیشتری دارد.

او ادامه داد: در لیگ شاید در میانه جدول قرار داریم اما انگیزه همه بچه ها این است که نشان بدهیم لیاقت و شایستگی ما این نقطه از جدول نیست و تلاش کردیم کیفیت واقعی خودمان را نشان بدهیم. به رکوردها و آمار و ارقام هیچ توجهی نداریم و فقط تلاش می کنیم با تمرکز و آرامش بهترین عملکرد را داشته باشیم.

کاپیتان مس با اشاره به صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: در جام حذفی سعی می‌کنیم منطقی و گام به گام به جلو نگاه کنیم. دو بازی سخت مقابل دو تیم لیگ برتری را پشت سر گذاشتیم و نشان دادیم شایستگی صعود به مراحل بالاتر را داریم. فکر می‌کنم بازی مقابل پیکان را برای خودمان سخت کردیم، در حالی که می‌توانستیم خیلی راحت در ۹۰ دقیقه موقعیت‌هایمان را به گل تبدیل کنیم.

وی افزود: این حتما تجربه خوبی است که بدانیم از دست رفتن فرصت‌ها ما را به زحمت می‌اندازد. حضور هواداران انرژی زیادی به ما داد و فکر می کنم می توانیم این مسیر را در هر دو جام با قدرت ادامه بدهیم.

جعفری در خصوص محرم نویدکیا نیز عنوان کرد: در مورد آقای نویدکیا به نظرم بهتر است من چیزی نگویم، چون عملکرد و نتایج ما گویاست و حرف نگفته‌ای باقی نمانده. فقط شخصیت و آرامش آقا محرم و کادر باعث شده حال همه تیم خوب باشد و این بهترین اتفاق ممکن برای ما بود.

دیگر خبرها

  • کاپیتان مس: آرامش نویدکیا عامل نتایج ماست
  • العین؛ تعبیر تدریجی یک رؤیا
  • اعلام نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال/ سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال؛ صعود سپاهان، حذف پرسپولیس 
  • الهلال، قهرمان هشتاد امتیازی لیگ عربستان
  • انگیزه سرمربی الهلال: فرصت جدید برای موفقیت!
  • جالوروسی در منطقه کسب سهمیه UCL / ده‌روسی اودینه را با ۳ امتیاز ترک کرد
  • العین، نیمار را از یک دستاورد تاریخی محروم کرد
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا
  • لیگ قهرمانان آسیا/ یوکوهاما ۱۰ نفره فینالیست شد