Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیروهای اشغالگر اسرائیلی با یورش به صحن‌های مسجد الاقصی، نمازگزاران را اخراج و زمینه اقدام شهرک نشینان را برای هتک حرمت مسجد فراهم کردند.

به گزارش قدس آنلاین، نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی با یورش به مسجدالاقصی، نمازگزاران فلسطینی را از این مسجد بیرون کردند تا زمینه اقدام شهرک نشینان در هتک حرمت مسجدالاقصی و ورود به آن فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صدها شهرک نشین، امروز چهارمین روز پیاپی با حمایت نظامیان اشغالگر، وارد مسجدالاقصی شدند. نیروهای اشغالگر به شماری از زنان حاضر در مسجد الاقصی حمله کردند.

مدافعان مسجدالاقصی حین یورش شهرک نشین‌ها شعارهایی در حمایت از این مسجد سردادند.

در همین حال، شیخ عکرمه صبری خطیب مسجدالاقصی در توئیتی نوشت: بخشی از جشن‌های یهودیان این روزها در داخل حرم ابراهیمی در شهر الخلیل(در کرانه باختری اشغالی) برگزار می‌شود. این حرم پس از جنایت قتل عام سال ۱۹۹۴ میلادی توسط فردی به نام[باروخ کاپل]گلدشتاین تقسیم شد. لازم است جهان بداند که ما در بیت المقدس هرگز و به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد آنچه در حرم ابراهیمی اتفاق افتاد، در معراج گاه پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم) اتفاق بیفتد.

یادآوری می‌شود گلدشتاین سال ۱۹۹۴ میلادی نمازگزاران فلسطینی را در حرم ابراهیمی با مسلسل به رگبار بست و در پی آن ۲۹ نمازگزار شهید و ۱۵۰ نمازگزار زخمی شدند.

جمعه هفته گذشته نظامیان رژیم صهیونیستی به نمازگزاران فلسطینی در مسجدالاقصی حمله کردند که منجر به مجروح شدن بیش از ۱۵۰ نفر و بازداشت ۴۰۰ نفر شد.

این حمله با واکنش‌های بسیاری همراه بود و جنبش‌های فلسطینی و سران برخی کشورهای عربی آن را محکوم کردند.

از طرفی دیگر، شورای امنیت سازمان ملل اعلام کرد که امروز نشستی با محوریت قدس اشغالی تشکیل خواهد داد. این نشست به درخواست ۵ کشور(فرانسه، ایرلند، چین، نروژ و امارات) انجام می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: یورش صهیونیست ها به مسجدالاقصی آخرین اخبار از فلسطین قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۲۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمن آماده ورود به اراضی اشغالی و نبرد طوفان الاقصی می‌شود+ فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، انصارالله یمن با انتشار فیلمی از آمادگی نیروهای خود برای ورود زمینی به نبرد طوفان الاقصی و کمک به نجات مردم فلسطین خبر داده است

در این فیلم لحظاتی از حضور نیروهای یمنی در تونل‌های زیرزمینی غزه و حمله به مقرهای ارتش رژیم صهیونیستی بازسازی شده است.

این فیلم را در زیر ببینید: 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یورش صد‌ها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی در آخرین روز عید یهودی
  • یورش صدها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی در آخرین روز عید یهودی
  • یمن آماده ورود به اراضی اشغالی و نبرد طوفان الاقصی می‌شود+ فیلم
  • تعرض بیش از ۵۰۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجد الاقصی+ فیلم
  • روز ۲۰۵ طوفان‌الاقصی|بمباران مرکز نوار غزه و جنوب لبنان
  • اعیاد یهودی؛ بهانه‌ای برای خشونت و تشدید شهرک‌سازی صهیونیست‌ها در قدس
  • درگیری در جنین و شهادت ۲ جوان فلسطینی
  • هشدار حماس درباره توطئه‌های صهیونیست‌ها علیه مسجدالاقصی
  • نیروهای فلسطینی، عناصر اشغالگر را در «طولکرم» هدف قرار دادند
  • یورش شهرک‌نشینان به آرامگاه حضرت یوسف (ع)