Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی سنجربیگی گفت: این جمعیت قصد دارد به پاس یک قرن خدمت بی منت ، آئین گرامیداشتی را در اردیبهشت‌ماه امسال و طول سال ۱۴۰۱ با شعار «یک قرن خدمت بی‌منّت» برگزار نماید.

انجام این مراسم همزمان شده با ارائه ۸ هزار خدمت از سوی این جمعیت که به یاد ۸ هزار شهید استان همدان برگزار خواهد شد.

او به نقش پررنگ امدادگران و کارکنان هلال‌احمر در دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سنجر بیگی در ادامه این دوران را برگ زرینی از دفتر یکصدسالگی خدمات هلال‌ احمر عنوان کرد.

او گفت: کنگره ۸ هزار شهید استان همدان از ابتدای سال ۱۴۰۱ آغاز شده و با استفاده از رهنمون های مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) پیرامون کافی نبودن برگزاری یادواره برای شهدا و لزوم انجام کارهای شاخص به منظور گرامیداشت یاد و نام آنها ادامه می یابد و در ابتدای سال ۱۴۰۲ به مراسم کنگره ختم می‌شود و دربه همین منظور کمیته‌هایی تشکیل شده که جمعیت هلال احمر استان عضو کمیته اقشار و سازمان‌های مردم نهاد این کمیته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: خدمات طلایی این جمعیت در دوران پساجنگ هم تا بازگشت آزادگان سرافراز به وطن با نقش واسطه‌گری هلال‌احمر در میان اُسَرا و خانواده‌های آنها ادامه داشته است .

سنجربیگی گفت: امسال ۸ هزار خدمت را به مناسبت صد سالگی جمعیت هلال احمر در یکصد خانه هلال مستقر در سراسر استان و به یاد و نام ۸ هزار شهید استان اجرایی خواهیم کرد و این خدمات و آموزش‌ها فراتر از برنامه هاي مصوب جمعيت و اقداماتی است که در هفته هلال داریم.

او گفت: خدمات این طرح به نیابت از شهدای گرانقدر را شامل آموزش‌های همگانی و تخصصی، اعزام کاروان سلامت، شناسایی خیرین و نیکوکاران محلی، شناسایی مددجویان و افراد بی‌بضاعت و ارائه خدمات كمك هزينه درماني ،دارويي و توانبخشي ،عضو گیری برای واحدهای جوانان، امداد و داوطلبان در خانه‌های هلال و شعب سراسر استان، تشکیل کانون‌های جوانان، دانشجویان و طلاب، تهیه نقشه خطرپذیری روستاها، برگزاری مانورهای امدادی و تشکیل تیم‌های امداد روستایی انجام عنوان کرد.

او گفت: اکثر اقداماتی هم که در هفته هلال و بمناسبت سالروز تاسیس این نهاد مردی انجام می گیرد همسو با اقداماتی ست که درطول امسال بمناسبت کنگره شهدای استان و یکصدمین سال تاسیس هلال احمر اجرایی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: افتتاح پردیس سینمایی حوزه هنری هزار شهید هلال احمر ۸ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۲۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دست مایوالکترونیک توسط مرکز توانبخشی هلال احمر به تولید انبوه می رسد

پیمان نامدار در حاشیه بازدید از خدمات دندانپزشکی گروه جهادی الکفیل و هلال احمر زنجان گفت: برای نخستین بار در کشور، ۲ شرکت دانش بنیان در حال تولید دست مایوالکترونیک به عنوان اولین دست الکترونیک مصنوعی هستند که پس از تولید انبوه، کشور در این حوزه به خودکفایی خواهد رسید.

وی اضافه کرد : یکی از اهداف جمعیت هلال احمر توسعه‌ مراکز دیالیز و کموتراپی با شیمی درمانی برای بیماران در استان ها مورد نیاز است.

نامدار افزود: در این زمینه هماهنگی با دانشگاه‌های علوم پزشکی انجام شده که با کمک و مدیریت جمعیت هلال احمر استان ها مکان هایی که برای ارائه خدمات مورد نیاز هستند شناسایی و مشخص و توسط جمعیت هلال‌احمر تجهیز و راه اندازی شود.

این مسوول ادامه داد: یکی از استان های پیش رو در راه اندازی تجهیزات بسیار مدرن و خوب دیالیز برای خدمت به مردم، استان زنجان است که با کمک مدیر عامل جهادی جمعیت هلال‌ احمر این استان به زودی در سال جدید شاهد افتتاح آن خواهیم بود.

نامدار گفت: خوشبختانه در ۲ سال اخیر موفق شدیم بیش از سه میلیون عضو داوطلب و جوان در سطح کشور جذب جمعیت هلال احمر کنیم که از حدود ۴۰۰ هزار نفر به این عدد رسیده است.

وی با بیان اینکه علاقمندانی که عضو هلال احمر می‌شوند از آموزش های مخصوص بهرمند می‌برند، تاکید کرد: از خدمات و تخصص اعضا در این مجموعه استفاده می شود و از طرفی با ورود به جمع خانواده بزرگ هلال احمر در مسیری فراتر از ابعاد سیاسی و اقتصادی قرار می‌گیرند و می‌توانند دنیای بهتری برای همنوعان خود بسازند.

وی ادامه داد: کمک به امر سلامت بویژه به اقشار آسیب پذیر تکلیفی است که اساس نامه وزین جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی بر دوش ما گذاشته است و این فعالیت در مواقع بحرانی و غیر بحران، در داخل و خارج از کشوری تعریف شده است.

نامدار خاطرنشان کرد: بر این اساس طی ۲ و سال نیم گذشته ۱۹۳ واحد توانبخشی به ۲۲۰ واحد در سطح کشور افزایش یافته و اولویت با مناطق کم برخوردار است تا بتوانیم هموطنان را در این مناطق پوشش دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • تقدیر معاون استاندار زنجان از گروه‌های جهادی
  • ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند 
  • ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند
  • خدمات دندانپزشکی با استفاده حداکثری از ظرفیت گروه‌های جهادی ارائه می‌شود
  • حضور جمعیت هلال‌احمر زنجان در ارایه خدمات جهادی پر رنگ است
  • حضور جمعیت هلال‌احمر زنجان در ارائه خدمات جهادی پر رنگ است
  • ارائه خدمات جهادی موجب افزایش رضایتمندی مردم می‌شود
  • ارائه خدمات پزشکی گروه جهادی الکفیل در زنجان
  • ارائه خدمات درمانی و دارویی رایگان در زنجان
  • دست مایوالکترونیک توسط مرکز توانبخشی هلال احمر به تولید انبوه می رسد