Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین گفت: استان قزوین با همکاری خوب واحدهای تولیدی از مرحله اول تا سوم اجرای طرح درج قیمت تولید کننده بر روی کالاها رتبه نخست کشور را به دست آورد.

محمدعلی بیشه‌ای روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایران اکونومیست افزود: طرح درج قیمت کارخانه بر روی کالاها با هدف پیشبرد اقتصاد مقاومتی، رعایت حقوق مصرف کنندگان و شفافیت بخشی در نظام توزیع و عرضه کالا طی چهار مرحله انجام شده و مرحله پنجم آن طی روزهای آینده اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشه ای افزود: استان قزوین در مرحله چهارم اجرای این طرح نیز رتبه پنجم تا ششم کشور را به دست آورد که ناشی از همکاری خوب واحدهای تولیدی استان قزوین بود.

وی اضافه کرد: در مرحله پنجم که از ابتدای اردیبهشت ماه آغاز می شود، درج قیمت کارخانه برروی کالا شامل کلیه محصولاتی است که بسته بندی می شود و تولیدکننده ها موظف هستند قیمت کارخانه و مصرف کننده را بر روی کالا درج کنند.

این مسوول اضافه کرد: درج قیمت تولیدکننده بر روی کالا موجب حذف تخفیف های غیرواقعی و شبهه برانگیز برخی فروشگاه های زنجیره ای به مشتریان می شود و با جدیت به دنبال اجرای این طرح هستیم.

وی افزود: خوشبختانه واحدهای تولیدی استان همکاری خوبی در این طرح داشته اند ولی بازدیدهای بازرسان سازمان از این طرح با حضور در کارخانه ها ادامه دارد و با واحدهای متخلف برخورد لازم صورت خواهد گرفت.

این مسوول از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده تخلفات در این خصوص مراتب را با شماره ۱۲۴ یا ۱۳۵ درمیان بگذارند.

طرح درج قیمت کارخانه بر روی کالاها از اسفندماه سال گذشته در قزوین اجرا شد و در ابتدا ۵۳ گروه کالایی را شامل می شد.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: وزارت صنعت معدن و تجارت ، تولید داخلی ، کالای اساسی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت تولید داخلی کالای اساسی قیمت کارخانه طرح درج قیمت بر روی کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۲۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد صادرات گمرکات استان ایلام در یک‌ ماه نخست سال‌ جاری

سرپرست گمرکات استان ایلام گفت: بیش از ۲۱۸ هزار تن انواع کالا، فروردین سال جاری از طریق مرز بین‌المللی مهران به عراق و سایر کشورها صادر شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط عمومی گمرکات استان ایلام، سهراب کمری اظهار کرد: بیش از ۲۱۸ هزار تن انواع کالا، فروردین سال جاری از طریق مرز بین‌المللی مهران به عراق و سایر کشورها صادر شده است.

وی افزود: این میزان کالا ارزشی بالغ بر ۹۲ میلیون و۳۲۰ هزار دلار داشته است.

سرپرست گمرکات استان ایلام ادامه داد: بیشتر کالاهای صادراتی از مرز مهران از جمله انواع محصولات کشاورزی، محصولات پتروشیمی، تجهیزات نیروگاهی، مصالح ساختمانی، کاشی و سرامیک، مصنوعات فلزی و پلاستیکی است.

کمری اضافه کرد: تعداد پروانه‌های خروج موقت صادرشده در این مدت رشد ۵۶۵ درصدی داشته است.

وی با اشاره به آمار تردد مسافر از مبادی ورودی و خروجی مرز مهران در فروردین گفت تشریفات گمرکی کالاهای به همراه بیش از ۳۶۰ هزار نفر مسافر در کمترین زمان توسط کارکنان گمرک ایلام در این بازه انجام شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۴۲ درصدی را نشان می‌دهد.

کد خبر 747715

دیگر خبرها

  • قم در ارائه خدمات مکان محور رتبه نخست کشور را در اختیار دارد
  • معامله ۳۶ همت انواع کالا و محصول در بورس کالا
  • فارس رتبه نخست کشور در تولید هسته‌های اولیه بذری کشور
  • منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد
  • رشد صادرات گمرکات استان ایلام در یک‌ ماه نخست سال‌ جاری
  • استان قزوین رتبه نخست توسعه اقتصاد دانش بنیان کشور
  • تخلیه ۲.۲ میلیون تنی ۶ قلم کالا طی فروردین‌ماه در بنادر
  • تخلیه ۲.۲ میلیون تنی ۶ قلم کالا در بنادر/ رشد ۱۰۰ درصدی تخلیه شکر
  • جهاد کشاورزی نیشابور رتبه نخست ارزیابی عملکرد در خراسان رضوی
  • رتبه نخست ایران در پیوند کلیه در خاورمیانه