Web Analytics Made Easy - Statcounter

موسوی گفت: پخش زنده مراسم احیاء شب نوزدهم ماه رمضان از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه به مدت ۱۸۰ دقیقه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین خاتمی نماینده، ولی فقیه و امام جمعه زنجان، مداحی و مناجات حضرت امیر از صحن مطهر امام زاده سید ابراهیم (ع) زنجان آغاز و با قرائت دعای پر فیض جوشن کبیر از شبکه اشراق ادامه خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می گوید: همزمان با شهادت مولای متقیان امام علی (ع) مراسم عزاداری و احیاء شب بیست و یکم ماه رمضان با سخنرانی حجت الاسلام شیرمحمدی مسئول نهاد نمایندگی، ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی استان از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه از محل این دانشگاه آغاز و تا ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد با قرائت دعای حضرت امیر و جوشن کبیر تداوم خواهد یافت.

مدیرروابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: مراسم احیاء شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان نیز از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه با سخنرانی آیت اله حسینی زنجانی آغاز و با قرائت دعای جوشن کبیر از محل مسجد جامع زنجان بصورت مستقیم از شبکه اشراق پخش می‌شود.

به گفته موسوی این برنامه معنوی همزمان از شبکه استانی صدای مرکز زنجان هم به سمع شنوندگان خواهد رسید.

او می گوید: برنامه رادیویی از محراب تا معراج نیز از ۳۱ اردیبهشت ماه هر شب از ساعت ۲۱ و دعای ابوحمزه ثمالی به مدت ۵۰ دقیقه از ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد، مناجات حضرت امیرالمومنین از ساعت ۳ و ۳۰ دقیقه بامداد به مدت ۲۵ دقیقه و برنامه مصباح ویژه سالروز شهادت امیرالمومنین از ساعت ۱۰ صبح به سمع شنوندگان خواهد رسید.

مدیرروابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: سایر برنامه‌های روتین و زنده مانند ویژه برنامه‌های افطار و سحر با دعوت از کارشناسان حوزه و دانشگاه به تبیین ابعاد شخصیتی حضرت علی (ع) خواهند پرداخت.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صداوسیمای مرکز زنجان شب قدر ۳۰ دقیقه مرکز زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۲۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری روند تکمیل جاده دیباج به گلوگاه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️   ️در بخش اتاق خبر صداوسیمای مرکز سمنان، تلفن‌ها و تصاویر ارسالی شما برای اطلاع رسانی بدون واسطه و مستقیم به مسئولان پخش می‌شود.
شما هم استانی‌های عزیز می‌توانید از سوژه ها، مشکلات و اتفاق‌های مهمی که در شهر و روستای شما رخ می‌دهد، تصویر بگیرید و به شماره ۰۹۱۰۸۹۹۴۶۹۷ ارسال کنید.
این تصاویر در قالب بخش شهروند خبرنگار با نام شما در بخش خبری، سایت و کانال خبرگزاری صداوسیمای استان سمنان منتشر می‌شود.
مشکلاتی که از طریق شهروند خبرنگار به اطلاع ما برسد در فهرست برنامه اتاق خبر قرار گرفته و پیگیری می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تبریک ویژه روز معلم در بخش خبری صداوسیمای آذربایجان غربی
  • تدارک ویژه صدا و سیمای گلستان در سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع)
  • آغاز پخش مناظره‌های تلویزیونی انتخاباتی در صدا و سیمای فارس
  • ۹۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت در نظر گرفته شده است
  • پیگیری روند توزیع بنزین سوپر در استان سمنان
  • 900 برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور
  • 9۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور
  • پیگیری روند تکمیل جاده دیباج به گلوگاه
  • انعکاس ویژه برنامه‌های روز خلیج فارس ۱۴۰۳ از صداوسیمای کیش
  • خاطره‌بازی با عصر بزرگداشت مقام معلم