Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - ۱۵ گروه جهادی برتر بسیج دانشجویی استان بوشهر مجری پروژه‌های عمرانی، خدمات پزشکی، درمانی، فرهنگی، آموزشی و توانمندسازی گروه‌های هدف مورد تجلیل قرار گرفتند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازبوشهر، در همایش شکوه هجرت در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان، امام جمعه بوشهر و برخی دیگر از مسئولان اجرایی استان 15 گروه برتر جهادی بسیج دانشجویی فعال در قرارگاه شهید شوشتری مورد تجلیل قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول قرارگاه جهادی شهید شوشتری استان بوشهر در این همایش با بیان اینکه فعالیت‌های گروه جهادی در روستاهای محروم است اظهار داشت: در ایام تعطیلات نوروز امسال 8 تیم گروه جهادی قرارگاه شهید شوشتری استان بوشهر به روستاهای محروم استان بوشهر اعزام و خدمات لازم ارائه کردند.

8 تیم گروه جهادی به روستاهای محروم استان بوشهر اعزام شدند

حجت‌الله پارمان با اشاره به فعالیت‌های مختلف در عرصه‌های عمرانی، فرهنگی، علمی آموزشی، مطالبه‌گری، بهداشت درمان و توانمندسازی جامعه گروه هدف خاطر نشان کرد: در ایام نوروز طرح‌های فرهنگی اجتماعی، آبرسانی، ساخت و نوسازی مدارس، درمانی، اشتغال‌زایی و آموزشی در روستاهای محروم استان بوشهر با تلاش دانشجویان جهادی از دانشگاه‌های مختلف انجام شد.

وی تعمیر و مرمت واحدهای مسکونی نیازمندان، برگزاری کلاس‌های علمی و آموزشی در سطح پایه‌های ابتدایی و متوسطه اول، برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی، خانواده، سبک زندگی، مسابقات بومی محلی، ورزشی و کلاس‌های بصیرت‌افزایی، قرآنی و اعتقادی را از دیگر فعالیت گروه‌های جهادی دانست.

ساماندهی 30 گروه جهادی در استان

مسئول بسیج دانشجویی استان بوشهر هم با اشاره به ساماندهی 30 گروه جهادی در استان خاطر نشان کرد: از این تعداد 15 گروه جهادی در قرارگاه شهید شوشتری بسیج دانشجویی استان بوشهر فعالیت می‌کنند.

جانشین سازمان بسیج دانشجویی: فعالیت‌های جهادی نماد خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم استفرمانده سپاه کردستان: ارتش در تمام صحنه‌های مبارزاتی و امدادرسانی حضور جهادی داردرئیس سازمان بسیج سازندگی: شهید قاسم سلیمانی در گروه‌های جهادی 6 هزار بار تکثیر شد

عبدالرضا حکیمی راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک، خدمات تزریق واکسن کرونا در مراکز واکسیناسیون، کمک‌های مؤمنانه و اجرا طرح پایش سلامت را از دیگر فعالیت گروه‌های دانش‌بنیان بسیج دانشجویی دانست و تصریح کرد: گروه‌های جهادی دانشجویی از دانشگاه‌های گوناگون به‌صورت قرارگاه اداره می‌شوند تا با هم‌افزایی بتوانند کارهای بیشتر و متنوعی را انجام دهند.

خدمات گروه‌های جهادی در جامعه ماندگار و جاوید است

امام جمعه بوشهر در این همایش خدمات جهادگران را ماندگار و درخور تحسین دانست و گفت: جهادگران ضمن اینکه صاحب ارزش هستند در جامعه ارزشمند باقی می‌مانند و خدمات آنان در جامعه ماندگار و جاوید است.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری حیات جهادگران را بالنده و در مسیر رشد و کمال دانست و تصریح کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی نماد تمام نمای اخلاص و خدمت با هدف رضایت پروردگار بود که جهادگران در این مسیر گام برمی‌دارند.

حضور جوانان در میدان‌های گوناگون نقشه و اهداف دشمنان را خنثی کرده است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر هم با بیان اینکه حضور جوانان در میدان‌های گوناگون نقشه و اهداف دشمنان را نقش بر آب کرده است خاطر نشان کرد: دشمن در همه عرصه‌های برای انحراف افکار جوانان در اذهان آنان نفوذ کرده که بصیرت‌افزایی اهداف آنان خنثی می‌کند.

محمدتقی ایرانی خدمات گروه‌های جهادی را درخور تحسین دانست و اضافه کرد: گروه‌های جهادی از سر عشق و آرمان‌خواهی به میدان آمده‌اند و امروز مهمترین همدردی با ملت، حضور در اردوهای جهادی برای کم کردن رنج مردم و سازندگی است.

در این همایش 15 گروه جهادی برتر بسیج دانشجویی استان بوشهر مجری پروژه‌های عمرانی، خدمات پزشکی، درمانی، فرهنگی، آموزشی و توانمندسازی گروه‌های هدف مورد تجلیل قرار گرفتند.

در پایان این مراسم از نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر به‌عنوان حامی گروه‌های جهادی، مسئولان دانشگاه‌های استان و گروه‌های جهادی برتر بسیج دانشجویی تجلیل شد.

انتهای پیام/190/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسیج دانشجویی استان بوشهر جهادی برتر بسیج دانشجویی روستاهای محروم گروه های جهادی گروه جهادی شهید شوشتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۲۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار زهرایی: بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کرده‌ایم

مسئول سازمان بسیج سازندگی از اجرای بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی از سوی این سازمان در سراسر کشور تا پایان سال گذشته خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار محمد زهرایی در نشستی خبری، شعار امسال هفته بسیج سازندگی را «همه با هم بسیج خدمت‌رسانی» اعلام کرد و گفت: این شعار سه جنبه را دنبال می‌کند؛ همه در کنار هم بودن، وجود تشکیلات مردمی و خدمت‌رسانی خادمان ملت و جهادگران، سه جنبه شعار منتخب بسیج سازندگی در سال ۱۴۰۳ است.

وی افزود: بسیج گسترده‌ترین شبکه مردمی کشور است،. بسیج از انقلاب و از مردم، جداشدنی نیست؛ اعتقاد ما این است که هر کسی که دغدغه انقلاب و مردم را دارد بسیجی است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی با اشاره به اقدامات این سازمان در سال گذشته، یادآور شد: سال گذشته، بیش از ۳۳ هزار مسکن از سوی کمیته امداد احداث شد که ۱۱ هزار واحد از این تعداد را بسیج سازندگی ساخته بود. بسیج دارای دو قرارگاه «سازندگی و محرومیت زدایی» و «اقتصاد مقاومتی» است که عمده مسئولیت و امور این دو قرارگاه بر دوش سازمان بسیج سازندگی است که با توجه به شعار سال، عمده تمرکز بسیج سازندگی در سال جاری، معطوف به تولید خواهد بود.

زهرایی با اشاره میزان ثبت و فعالیت گروه‌های جهادی در بسیج سازندگی طی سال گذشته، اظهار کرد: در سال گذشته، ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج سازندگی پیوستند و ثبت شدند و مجوز فعالیت گرفتند. در حال حاضر سازمان بسیج سازندگی از ظرفیت ۵۱ هزار گروه جهادی فعال در سطح کشور بهره‌مند است و در طول سال گذشته ۲۳ هزار گروه جهادی در رزمایش فاطمی شرکت کردند و خدمات مختلفی را به مردم ارائه دادند.

وی با اشاره به مهمترین برنامه‌های بسیج سازندگی در سال جاری، گفت: از مدرسه جهاد رونمایی و اجلاسیه ملی «شهدای جهاد خدمت» هم برگزار خواهد شد. همچنین در جریان طرح «از آبخیز تا جالیز» چند صد پروژه در هفته بسیج سازندگی سال جاری افتتاح می‌شوند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی یادآور شد: در سال گذشته ۳۴ هزار جهیزیه با کمک‌های مردمی، تامین و توزیع شد و بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی توسط بسیج سازندگی در سراسر کشور به اجرا در آمد. بسیج سازندگی طی سال گذشته ۱۲۳ هزار مورد اشتغال‌زایی انجام داد؛ بستر کار ما صندوق‌های قرض الحسنه است و ۳۰ هزار فرصت شغلی را همین صندوق‌های قرض‌الحسنه ایجاد کرده‌اند. در سال گذشته با احیای واحدهای صنعتی، از نابودی ۲۷ هزار فرصت شغلی جلوگیری شد.

زهرایی با اشاره به ایجاد ۱۰ دهکده اقتصاد مقاومتی تاکنون، از افتتاح چندین دهکده دیگر اقتصاد مقاومتی در هفته بسیج سازندگی سال جاری خبر داد و گفت: بسیج همچنین در موضوع شرکت‌های دانش‌بنیان، طی سال گذشته ۵ هزار مورد اشتغال‌زایی انجام داده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم تشریح شد
  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • سردار زهرایی: سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • برنامه‌های هفته سازمان بسیج سازندگی استان قم اعلام شد
  • سال گذشته بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کردیم
  • سردار زهرایی: بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کرده‌ایم
  • تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری