Web Analytics Made Easy - Statcounter

 بنا بر اطلاعات به دست آمده از سایت دیوار و آگهی‌های ثبت شده برای فروش خودروهای کارکرده در بازار، فهرستی از قیمت خودرو در محدوده ۱۰۰ تا ۳۲۰ میلیون تومانی به دست آمده است. بعضی از این خودروها نسبت به هفته گذشته کاهش قیمت داشتند. در حالی که در هفته‌های نخست فروردین نسبت به اسفند گران شده بودند.

در این فهرست ارزان‌ترین خودرو، پراید ۱۳۱ SE محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متوسط قیمت این خودرو در آگهی‌های این سایت در یک هفته گذشته، ۱۴۹ میلیون و ۵۹۰ هزار تومان بوده است. در حالی که در گزارش پیشین تجارت‌نیوز از قیمت خودروهای کارکرده در ۲۵ فروردین، این خودرو به طور متوسط با نرخ ۱۷۰ میلیون و ۹۴۰ هزار تومان معامله می‌شد.

در راس گران‌ترین خودروها نیز، پژو پارس LX TU5 قرار دارد که متوسط قیمت آن به ۳۱۵ میلیون و ۳۹۰ هزار تومان تومان می‌رسد. این خودرو در گزارش پیشین، ۳۳۹ میلیون و ۱۳۰ هزار تومان قیمت داشت.

خودروهای کارکرده کمتر از ۳۰۰ میلیون تومان

افراد در میان خودروهای کارکرده، می‌توانند پژو ۲۰۶ تیپ ۵، را با متوسط قیمت ۲۸۰ میلیون و ۳۷۰ هزار تومان، انتخاب کنند. این خودرو در هفته سوم فروردین، ۳۲۵ میلیون و ۶۳۰ هزار تومان قیمت داشت.

خریداران همچنین می‌توانند، پژو ۴۰۵ SLX بنزینی را با متوسط قیمت ۲۶۹ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان بخرند. این خودرو در زمان گزارش پیشین، ۳۰۹ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان معامله می‌شد.

آنها می‌توانند پژو ۴۰۵ GLX بنزینی را نیز با متوسط قیمت ۲۲۰ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان خریداری کنند. نرخ این خودرو در هفته گذشته، ۲۶۹ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان بود.

سمند LX ساده انتخاب دیگری است که متوسط قیمت آن در آگهی‌ها ۲۳۳ میلیون و ۲۹۰ هزار تومان بوده است. این خودرو در ۲۵ فروردین، به قیمت ۲۶۵ میلیون و ۵۶۰ هزار تومان معامله می‌شد.

خودروهای کمتر از ۲۰۰ میلیون تومان

فروشندگان خودرو، کوییک دنده‌ای R را با متوسط قیمت ۱۹۴ میلیون و ۲۸۰ هزار تومان در سایت دیوار آگهی کرده‌اند. قیمت پیشین این خودرو، ۲۰۳ میلیون و ۵۶۰ هزار تومان بود.

در فهرست خودروهای کارکرده کمتر از ۲۰۰ میلیون تومان، همچنین افراد می‌توانند نام ساینا دنده‌ای EX و تیبا هاچبک EX را بیابند. متوسط قیمت آنها در آگهی‌ها به ترتیب ۱۸۰ میلیون و ۴۳۰ هزار و ۱۷۳ میلیون و ۳۹۰ هزار تومان بوده است. این خودروها در زمان انتشار گزارش پیشین، به ترتیب ۱۹۷ میلیون و ۲۵۰ هزار و ۱۸۷ میلیون و ۹۴۰ هزار تومان معامله می‌شدند.

جدول ۱۰ خودروی کارکرده پرطرفدار را در ادامه می‌بینید. قیمت خودروها، در هفته منتهی به ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ با هفته منتهی با ۲۲ فروردین سال گذشته، مقایسه شده است.

در این فهرست، پژو پارس LX TU5 کمترین و پژو ۲۰۶ SD V8 بیشترین افت قیمت را داشته‌اند. این در حالی است که خودروهای این جدول در گزارش پیشین نسبت به اسفند ۱۴۰۰ بین ۹،۸۸ تا ۲۰،۷۷ درصد گران شده بودند.

منبع: فردا

کلیدواژه: خودروهای کارکرده قیمت خودروهای کارکرده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۳۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار

فرارو- ردمی A۲ پلاس در دسته ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار قرار می‌گیرد و فروشنده‌های موبایل آن را با ۶۴ گیگ فضای حدود چهار میلیون می‌فروشند.

گلکسی A۰۵s که جزو گوشی‌های جدید سامسونگ است، با همین فضای ذخیره‌سازی چهار میلیون و ۸۵۰ هزار تومان فروخته می‌شود و خرید A۱۵ سامسونگ نزدیک شش میلیون آب می‌خورد.

آیفون ۱۳ پرو مکس در طرف مقابل گرانقیمت‌ترین گوشی فعلی بازار است و در یکسری از مغازه‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی تا مرز ۱۳۵ میلیون قیمت خورده است.

پوکو X۶ پرو شیائومی را این وسط می‌توانیم یکی از محبوب‌ترین میان‌رده‌های بازار بدانیم. ۱۷ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان قیمت دارد و رقیبی بریا میان‌رده‌های گردن‌کلفت سامسونگ محسوب می‌شود.

پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار موبایل

مدل

قیمت

گلکسی A15 نسخه 128+4

شش میلیون تومان

گلکسی A05s نسخه 64+4

چهار میلیون و 850 هزار تومان

گلکسی A54 نسخه 256+8

16 میلیون و 800 هزار تومان

گلکسی A55 نسخه 256+8

22 میلیون و 500 هزار تومان

گلکسی A34 نسخه 128+8

11 میلیون تومان

گلکسی A35 نسخه 256+8

16 میلیون تومان

گلکسی S24 اولترا نسخه یک ترابایت

95 میلیون تومان

ردمی نوت 13 4G نسخه 256+8

هشت میلیون و 900 هزار تومان

ردمی نوت 13 پرو پلاس نسخه 512+16

23 میلیون تومان

ردمی A2 پلاس نسخه 64+3 گیگ

چهار میلیون تومان

ردمی  A3 نسخه نسخه 128+4

پنج میلیون و 400 هزار تومان

ردمی 13C نسخه 256+8

شش میلیون و 300 هزار تومان

پوکو X6 پرو نسخه نسخه 512+12

17 میلیون و 250 هزار تومان

آیفون 13 نسخه 128 گیگ پارت‌نامبر CH

41 میلیون و 500 هزار تومان

آیفون 13 پرو مکس نسخه یک ترابایت پارت‌نامبر ZAA

135 میلیون تومان

دیگر خبرها

  • ببینید | وعده علیرضا زاکانی به تهرانی‌ها؛ خانه ارزان قیمت در راه است؟
  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • قیمت عجیب و نجومی سنگ قبر دوباره سوژه کاربران شد + عکس
  • قیمت خودرو امروز ۸ اردیبهشت +جدول
  • قیمت سنگ قبر هم نجومی شد
  • پهپاد ارزان قیمت راهی بازار مصرف می شود
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • گیر واردات خودرو‌های کارکرده کجاست؟
  • گیر واردات خودروهای کارکرده کجاست؟
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟